špatné starty, při akceleraci vypnutí motoru
špatné starty, při akceleraci vypnutí motoru
Zdarec všem,
autíčko mám nové od roku 2006 a do téhle doby naprosto bez problému.
Nyní se objevili problémy se startem, v podobě toho, že startérem točím 5 vteřin, dokud motor nenaběhne.
Začal jsem od základu výměnou palivového filtru a žhavících svíček, ale stále beze změn.
Teď k tomu přibyl další problém a to vypnutí motoru s chybou ''check'' při rapidní akceleraci např. při předjíždění.
Tohohle problému jsem se zbavil opravou dvou vstřiků v autorizovaném servise, ale špatné startování bohužel neustalo.
Servis ukazuje na špatné čerpadlo s jeho regulátorem. Jen dodám mám 2.5 CRDI 103 KW.
Nesetkal jste se s tím někdo? Za každou radu a postřeh budu rád.
Přikládám fotky svého mazla.
autíčko mám nové od roku 2006 a do téhle doby naprosto bez problému.
Nyní se objevili problémy se startem, v podobě toho, že startérem točím 5 vteřin, dokud motor nenaběhne.
Začal jsem od základu výměnou palivového filtru a žhavících svíček, ale stále beze změn.
Teď k tomu přibyl další problém a to vypnutí motoru s chybou ''check'' při rapidní akceleraci např. při předjíždění.
Tohohle problému jsem se zbavil opravou dvou vstřiků v autorizovaném servise, ale špatné startování bohužel neustalo.
Servis ukazuje na špatné čerpadlo s jeho regulátorem. Jen dodám mám 2.5 CRDI 103 KW.
Nesetkal jste se s tím někdo? Za každou radu a postřeh budu rád.
Přikládám fotky svého mazla.
Naposledy upravil(a) FunR dne ned říj 24, 2010 11:23 am, celkem upraveno 1 x.
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103KW 2006
- Reklama
Re: špatné starty, při akceleraci vypnutí motoru
Ahoj a možná by to mohla být vada v imobilizéru, kdy se nenaváže kontakt mezi klíčkem a smyčkou snímače. Některé Sorenta na to zlobila, ale možností nestartování je taky více, zkusím se podívat co píšou k tomu ve světě.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: špatné starty, při akceleraci vypnutí motoru
Zdarec chlapi, tak dnes jsem zkusil pročistit regulátor tlaku na palivovém čerpadle a obrat o sto procent, auto startuje na poprvé. Tudíž usuzuji že bude vadný. Nevíte někdo kde by se dal regulátor sehnat? V servisu mi řekli že je to jen součást čerpadla za cenu 60 tis. je to od Bosche s číslem 0928400608. díky
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103KW 2006
Re: špatné starty, při akceleraci vypnutí motoru
Ahoj a podívej se kolik stojí čerpadlo jinde http://www.ersatzteile-autoteile.eu/pro ... 4A010.html za cenu u nás tam můžeš koupit tři vstřikovací čerpadla
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: špatné starty, při akceleraci vypnutí motoru
Mám podobné příznaky se sorentem při akceleraci naplno to prostě chcípne když ale zrychluji pomaleji tak bez problému jde až do max rychlosti , nedělá to pokaždé vcelku záhada.
Re: špatné starty, při akceleraci vypnutí motoru
příčina jsou vstřiky nebo nedostatečný tlak na railu, nedostatečný tlak na railu může mít zanásledek vychozený segmenty na čerpadle, vadný regulátor, vadný přepouštěcí ventil na railu, ucpaný palivový filtr. Příčin je spousta, ale pokud ti po vyčištění začala auto opět jezdit, bude chyba v něm. Trošku se popídím a když tak dám nákres.
Re: špatné starty, při akceleraci vypnutí motoru
píšeš pročistit regulátor, ty jsi tam měl nějaké nečistoty? Jinak mám na kie stejný kola, kupovat na to gumy je celkem očistec
Re: špatné starty, při akceleraci vypnutí motoru
Ahoj ! Co se týče že Sorento když mu nandáte tak zdechne motor a když zvolna přidáváš tak dosáhneš max. rychlosti tak to mám už za sebou a jednalo se o vstřiky . Fajn den
Re: špatné starty, při akceleraci vypnutí motoru
ahoj tie zle starty si mal za tepla alebo za studena ja mam tiz problem za studena chyti hned ale po zahriati my to chiti na druhi raz alebo ked dlhsie tocim ako keby cerpadlo stracalo tlak uz som to mal aj v kia servise ale nic im to neukazalo a oni nevedely so sa s tym da robit vstreky mam dobre regulator tlaku tiez je to zahada
Re: špatné starty, při akceleraci vypnutí motoru
Ahoj ! V servisu to taky nic neukazovalo a za studena mě to startovalo docela dobře a když se motor ohřál tak to chytlo ale dlouho to točilo . Začlo to vstřikama a skončilo čerpadlem který já si nechal dělat v Polsku a nestálo to svět . Jinak co já vyměnil vstřiky a udělalo se čerpadlo tak jezdím bez starostí . Neříkám že máš to samé ale vypadá to že problém byl stejnej jako měl já . S pozdravem Komar
Re: špatné starty, při akceleraci vypnutí motoru
Čau sorentáci. měl jsem minulý týden to samé, při maximálním sešlápnutí plynového pedálu my moje serento chcíplo, rosvítila se kontrolka , napumpoval jsem mechanicky naftu a bez problému nastartoval.Při plynulém přidávání plynu , nic , při sešlápnutém zase chcíplo.Myslel jsem, špatná nafta, ale měl jsem 15000 od výměny oleje a foltrů, tak jsem jel na výměnu a bylo naštěstí jen palivovým filtrem.Rozřízl jsem ho a nestačil se divit , co tam bylo zahumus.Ale jak jsem to tu četl , tak mám asi jednou po dlouhé době štístko.Tak ti přeju aby to i u tebe byla nějaká banalita.
Re: špatné starty, při akceleraci vypnutí motoru
jaký jsi měl filtr? Myslím značku a kde převážně tankuješ? A kdyby to šlo, hodil by jsi sem fotky toho filtru?