motor

viktor
Příspěvky: 328
Registrován: stř úno 16, 2011 5:58 am

Re: motor

Příspěvek od viktor »

Co na KII neodchází?Stačí si projít toto forum.Ti co s tím ,nevím jak to nazvat,mají moje zkušenosti na forum této značky nechodí.Okamžitě se té nepodary zbavili.Ani já nemám důvod něco takového chválit.Zatím jen draze zaplacené zkušenosti.O údržbě a způsobu jízdy se nemínim bavit.Každá automobilka vyrábí auta tak dimenzovaná,aby vydržela i černochům v africe.Aby výrobek pro evropu vydržel necelých 80.000km a celý se sesypal to hovoří za všechno.Nebudu se bavit o úrovni značkových servisů této značky.Vědí hovno,pouze experimentují a pokud na to mají součástky,tak je mění sistém-pokus-omyl.Mám ještě starou oktávu 4x4 ,1.9 Tdi se stavem tacho 476.OOOkm ,kde se mění jenom olej atd.Už měla jít z domu,ale nechal jsem jí ještě vyměnit práhy a nedám ji.Až na tom rákosákovi vyměním motor ,tak půjde z domu i když se 150.000 prodělkem,ale už končím s dotováním korejců.Takže střídat,který dobrodruh převezme tuto poctu po mě?
Reklama
 

Tomas80
Příspěvky: 389
Registrován: čtv lis 08, 2007 7:35 pm
Bydliště: okr. Ceska Lipa

Re: motor

Příspěvek od Tomas80 »

Nic proti, nechci se zase hadat a nehodlam jiz komentovat, jsem si jistej, ze pozornej ctenar pochopi proc.
Kia Sorento EX, 2.5 CRDI 103 kW
Jirka N.
Příspěvky: 931
Registrován: stř lis 26, 2008 9:06 pm

Re: motor

Příspěvek od Jirka N. »

Mě pobavilo tvrzení že každá automobilka vyrábí auta aby vydržela v Africe. Trošku vím co se vozí z Německa do Afriky a rozhodně to nejsou moderní auta která se tam nechytají. Šanci maj auta do roku výroby 2000 a pak Japonský Off roady jinak nic.
A k tomu co odchází u Sorenta, je toho minimum oproti jiným značkám a stačí se podívat na jiná fora. Snad jedině Japonci se drží dobře, ale zbytek je taky nahoubec, sypou se koncernová auta, Francouzká, Italská a další.
Můžu hodnotit taky Octavii u ní mi odešlo čidlo teploty vody a to byla první závada po 13 letech. Jenže to je stará dobrá 1,8 T a ta je nadmíru spolehlivá a vyhnul jsem se třeba zarezlým stěračům, rozpadlým vodítkům stahovaček oken, váze vzduchu, porouchaným zapalovacím modulům atd. Naštěstí v mém provedení jsou dobré komponenty, ale auta výroby 2000 a výše na tom byla hůře se spolehlivostí.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Odpovědět