Chiptunig 2,5 CRDi, 125kW,r.v. 2007
-
- Příspěvky: 32
- Registrován: stř čer 01, 2011 7:25 pm
Chiptunig 2,5 CRDi, 125kW,r.v. 2007
Ahojte sorenťaci, existuje ponuka ohľadom chiptuningu na Sorento zo 170 koní na 204 koní aj s navýšením krútiaceho momentu v sume 255€. Čo vy na to, oplatí sa to? Máte s tým nejaké skúsenosti? Nebude potom problém na STK a EK?
Dík za info a radu.
Dík za info a radu.
- Reklama
Re: Chiptunig 2,5 CRDi, 125kW,r.v. 2007
Ahoj,taky byla doba kdy jsem to chtěl.U nás to dělají tuším za 6 litrů.Informoval jsem se u spousta mechniků a bylo mi doporučeno ať se na to vyprdnu že to fakt nemá smysl.A těch 170 kobyl je dostačující.Je to prostě motor z nákladáku s 8 litrovou náplní oleje.A nemá smysl z toho dělat SUBARU.Asi tak.Ale jestli to chceš tak si to nech udělat.Já to vzdal a jsem spojen.Čus.kapitan252 píše:Ahojte sorenťaci, existuje ponuka ohľadom chiptuningu na Sorento zo 170 koní na 204 koní aj s navýšením krútiaceho momentu v sume 255€. Čo vy na to, oplatí sa to? Máte s tým nejaké skúsenosti? Nebude potom problém na STK a EK?
Dík za info a radu.
Re: Chiptunig 2,5 CRDi, 125kW,r.v. 2007
Ahoj,
měl jsem Mondeo 2,0TDCi automat. Spotřeba 11litrů. Po repasi vstřiků a čerpadla spotřeba klesla na 9-10 litrů. Po chipu (manuální úpravě vstřikovacích map a tlaků turba) spotřeba klesla na 6,2 - 8,5.
Auto jsem měl dva roky, chiplé a bez problému.
Pak jsem se přestěhoval na hory a koupil Sorento. To mi jezdilo v průměru za 14 litrů. Nechal jsem to opět chipnout a spotřeba klesla těsně nad 10 litrů. Zrovna dnes jsi jej beru po repasi včech vstřikovačů, tak jsem zvědavý, jaká bude spotřeba teď.
Jo a v obou případech auto nezakouřilo ani pod plným plynem.
měl jsem Mondeo 2,0TDCi automat. Spotřeba 11litrů. Po repasi vstřiků a čerpadla spotřeba klesla na 9-10 litrů. Po chipu (manuální úpravě vstřikovacích map a tlaků turba) spotřeba klesla na 6,2 - 8,5.
Auto jsem měl dva roky, chiplé a bez problému.
Pak jsem se přestěhoval na hory a koupil Sorento. To mi jezdilo v průměru za 14 litrů. Nechal jsem to opět chipnout a spotřeba klesla těsně nad 10 litrů. Zrovna dnes jsi jej beru po repasi včech vstřikovačů, tak jsem zvědavý, jaká bude spotřeba teď.
Jo a v obou případech auto nezakouřilo ani pod plným plynem.
KIA Sorento EX, aut.
2,5 CRDi, 03/2005
2,5 CRDi, 03/2005
Re: Chiptunig 2,5 CRDi, 125kW,r.v. 2007
Ahoj mikas, koukám na rok výroby tvýho Sorenta a to bude ještě před FL a tedy se slabším motorem. Tam se vyplatí zvýšit výkon, ale u 125 Kw se to nerentuje. Jede to velice dobře, krouťák cca 400 Nm a spotřeba je taky velice dobrá.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Chiptunig 2,5 CRDi, 125kW,r.v. 2007
Čau,mám chippnutých 103Kw,sport.filtr(co doporučují),vyhozený cat,a kromě toho,že to konečně jede jak auto to se spotřebou ani nehlo.Svých 10 - 11 bez problémů.A to mám nový motor.
Re: Chiptunig 2,5 CRDi, 125kW,r.v. 2007
Já kat vymontoval při 17 km a nyní při 80 TKm si jen chválím že jsem to udělal hned na začátku a tím ušetřil dost nafty. Kat tam půjde na jeden den při Tk a hned zase ven, práce tak na 10 minut.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Chiptunig 2,5 CRDi, 125kW,r.v. 2007
Ahoj všem.Chtěl bych se s Váma podělit o zkušenosti s firmou Auto Chip.Nechal jsem si od nich načipovat toho svého harapáka,už jsem psal,na jejich doporučení jsem zakoupil sportovní filtr.Když ho prodávají,slibují ( důvěřivému volovi)nárust 4 Hp.Když se ptáte,kde jsou,zdělí vám 1 - 4 hp.A na vás zůstal ten 1.Takže o hovně,vyhozené prachy.Vyhodil jsem cat,nepátrám,co to udělá s výkonem,ale asi taky něco.Z důvodu přebytku volného času (pro nás obvyklou) jsem se objednal na nezávislou válcovou brzdu,a co se nestalo.Cituji ze zakázkového listu :
Objednané služby:
Originál HP: 140 Úprava HP: 17O
Originál NM: 343 Úprava NM: 393
Skutečnost naměřená na brzdě :
Točivý moment : 363,29 Nm Maximální výkon : 162,45 Hp navýšený o 2% dle ISO
Když mávnu rukou a nebudu se pídit po filtru a catu chybí 8 Hp.Ano,je to ptákovina,ale ta ptákovina
je třetina očekávaného navýšení a to neberu v potaz,že mám 8.000 km po repasi,takže asi motor bez vůlí.Udělejte si o tom obrázek každý jaký chcete,a opakuji už po X-té "zlaté české ručička"Ojebej a vytrvej. Čau a bacha na vše,co se hýbe.
Objednané služby:
Originál HP: 140 Úprava HP: 17O
Originál NM: 343 Úprava NM: 393
Skutečnost naměřená na brzdě :
Točivý moment : 363,29 Nm Maximální výkon : 162,45 Hp navýšený o 2% dle ISO
Když mávnu rukou a nebudu se pídit po filtru a catu chybí 8 Hp.Ano,je to ptákovina,ale ta ptákovina
je třetina očekávaného navýšení a to neberu v potaz,že mám 8.000 km po repasi,takže asi motor bez vůlí.Udělejte si o tom obrázek každý jaký chcete,a opakuji už po X-té "zlaté české ručička"Ojebej a vytrvej. Čau a bacha na vše,co se hýbe.
-
- Příspěvky: 32
- Registrován: stř čer 01, 2011 7:25 pm
Re: Chiptunig 2,5 CRDi, 125kW,r.v. 2007
Tento týždeň, po namontovaní chipu (cena 150€) som bol na nezávislej válcovej brzde a namerané hodnoty boli:
Originál: 170 koní, po úprave: 202 koní (narast o 19%)
Originál: 392 Nm, pri 2000 ot./min, po úprave: 450 Nm pri 2000 ot./min (narast o 15%).
O zmene spotreby ešte skoro písať, najazdil som len nejakých 150km, ale výkon išiel rapídne hore. Prejavuje sa ale neskutočný záber už od 1300 ot. Nechcem však chváliť deň pred večerom. Čas ukáže správnosť.
Originál: 170 koní, po úprave: 202 koní (narast o 19%)
Originál: 392 Nm, pri 2000 ot./min, po úprave: 450 Nm pri 2000 ot./min (narast o 15%).
O zmene spotreby ešte skoro písať, najazdil som len nejakých 150km, ale výkon išiel rapídne hore. Prejavuje sa ale neskutočný záber už od 1300 ot. Nechcem však chváliť deň pred večerom. Čas ukáže správnosť.
Re: Chiptunig 2,5 CRDi, 125kW,r.v. 2007
Ahoj,
jakou máš verzi Sorenta ? Je to automat ?
Asi ne, že ? Automat by tě v tak nízkých otáčkách nenechal.
jakou máš verzi Sorenta ? Je to automat ?
Asi ne, že ? Automat by tě v tak nízkých otáčkách nenechal.
KIA Sorento EX, aut.
2,5 CRDi, 03/2005
2,5 CRDi, 03/2005
-
- Příspěvky: 32
- Registrován: stř čer 01, 2011 7:25 pm
Re: Chiptunig 2,5 CRDi, 125kW,r.v. 2007
to mikas004:
Mám 2,5 CRDi, 125kW,r.v. 2007, manuál. Spotreba sa drží medzi 10 a 11 lit. Teraz často jazdím po dialnici rýchlosťou od 120 do 140 km/hod. ale len krátke trasy, do 50 km do práce. Neviem aká by bola spotreba, ak by som jazdil do 120 km/h. Ono sa totiž zvýšil aj krutiaci moment.
O mesiac idem do Rakúska a Slovinska tak predpokladám, že porovnám spotrebu objektívnejšie.
Mám 2,5 CRDi, 125kW,r.v. 2007, manuál. Spotreba sa drží medzi 10 a 11 lit. Teraz často jazdím po dialnici rýchlosťou od 120 do 140 km/hod. ale len krátke trasy, do 50 km do práce. Neviem aká by bola spotreba, ak by som jazdil do 120 km/h. Ono sa totiž zvýšil aj krutiaci moment.
O mesiac idem do Rakúska a Slovinska tak predpokladám, že porovnám spotrebu objektívnejšie.
Re: Chiptunig 2,5 CRDi, 125kW,r.v. 2007
Ahoj, s STK ani EM mit problem nebudes, chip sem mel, jede to pekne, tachac se zasekl v nemecku na 200 a pak zacal jen cukat kdyz se na me povesil nejakej debilek s octavii, tak sem mu ukazal trochu koure a zmizel sem jinak ti to ale asi do budoucna odrovna motor, protoze tyhle mercedesacky motory jsou na nic takze chip sem nakonec zase sundal a mam v nem zpet 177 k jinak chip mel davat 205 k ale daval na valcich zmereno 216 k a kroutak byl taky hezkej
Re: Chiptunig 2,5 CRDi, 125kW,r.v. 2007
tak tenhle motor se o mercedes ani neotřel, to mi věř.
Re: Chiptunig 2,5 CRDi, 125kW,r.v. 2007
Kozejk,co tu děláš?Nekecej,že ti tu plečku vrátili.Nebo to je jenom masochistické nutkání?Stejně jsem rád,že ses ozval.Jinak Mercedes to je,ale bohužel v Korejském pojetí.Pro ty trotly s džungle je i nerez kávová lžička Mercedes.Ta zberba se chce podobat Japoncům,ale jejich mentalita jim to nedovolí.Nekonečnou pracovní dobu Japonců řeší tak,že chodí o dvě minuty dřív jak šéf a prchají dvě minuty po něm.Když chrápou přez šichtu,tak to všichni chápou,že je přetížený.Tak že chrápou pro jistotu všichni,aby bylo vidět jací jsou to dříči,hajzli.
Re: Chiptunig 2,5 CRDi, 125kW,r.v. 2007
nene auto spolehlivě slouží.... asi jo občas sem zajdu a mrknu co Vás trápí. jinak si teď vozím zadek v Jaguáru X- Type 4x4 3 litr V6, je to spíš taková kochačka, má to skvělý zvuk, super zátach a taky spotřebu Auto furt hledám, zatím nějak nenacházím, co bych přesně chtěl, nebo to co chci je přetočená vražda. Ale pokaždé když vidím Sorento tak na něj vzpomínám.
Re: Chiptunig 2,5 CRDi, 125kW,r.v. 2007
Tak spotřeba asi stejná ( kromě šťastlivců,kteří při jízdě na dálnici 110km/h musí přebytečnou naftu z nádrže vylévat) máš aspoň jistotu,že dojedeš.Jestli se mi podaří té sračky zbavit,tak mám vyhlédnutý VW Multivan.