Sorento 2.5crdi kupa
Re: Sorento 2.5crdi kupa
díky ale tohle jen tak človíček nezvládne. Chce to mít dvě speciální stolice, ultrazvuk. Vyměnit střeva dokážu taky ale zaručit že ve všech jízdních režimech bude vstřik dělat to co má, to bez spešl stolice a softweru neuděláš. Musíš taky zjistit hodnotu korekce vstřiku a tu pak zadat do ECU. Otázkou je jestli se nevyplatí z Holandska za 190 euro objednat nový než je nechat repasovat. Ale nevím jak to je se clem a podobně.
- Reklama
Re: Sorento 2.5crdi kupa
Ja se domnicvam, ze to prave dela komplet , ale nebyl v rachote
-
- Příspěvky: 32
- Registrován: stř čer 01, 2011 7:25 pm
Re: Sorento 2.5crdi kupa
Ja mam Soriho 2,5 CRDi, 125kW, r.v. 06/2008 od leta 2011. Kupil som ho ako 3 rocny v Italii od suseda mojho kamarata v Modene s poctom 118310 km. V servise KIA mi hned po dovoze v ramci zaruky poctu km (do 120000 km) vymenili podlozky vstrekov, vsetky oleje (prevodovka, rozvodovka,diferak a pod.) brzdove dosky a filtre. Mne sluzi ako druhe auto.Na beznu prepravu po meste(KE a okolie) pouzivam VW (jednoducho polovicna spotreba ako Sori). Na vikendy na chatu, na zimne a letne dovolenky mi spolahlivo funguje Sori (minule leto som tahal do Chorvatska a Slovinska karavan a zvladol to bravurne, akurat spotreba bola o 2 l.vyssia, co je samozrejme. Najazdil som v minulorocnych horucavach cez 26OO km)
Ja som spokojny. Vynimka asi potvrdzuje pravidlo.
Ja som spokojny. Vynimka asi potvrdzuje pravidlo.
Re: Sorento 2.5crdi kupa
Po posledním nezaviněným karambolu bych měl měnit přední nárazník a rozpočet na díly a práci je na 27 Tkč. Takže jsem koukal po inzerátech a bylo mi nabídnutý Sorento r.v. 2008 bez papírů za cenu 80 Tkč s tím že motor 2,5 je v háji, rozebranej a nepoužitelnej. Jenže je to automat a dva dny jsem ležel v dílenských knihách a luštil rozdíly mezi mým manuálem a automatem. Nakonec jsem zjistil že je stejnej motor, rám, kastle a řízení a brzdy. Jinak nic shodnýho. Je to pech protože prodávající by ještě zlevnil, ale brát auto jen kvůli kastli je asi nesmysl.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Sorento 2.5crdi kupa
Jirko jestli miluješ tolik sorenta rád ti prodám svoje za 180 tisíc s tím co je tam všechno nový ti vydrží na díly dalších 30 let
Re: Sorento 2.5crdi kupa
Sranda je že za Sorento r.v. 2008 jsem dostal poslední nabídku na prodej za 68 tisíc. Má v háji motor, jenže automat je zcela jinej od převodovky až k brzdám a tak i přes super cenu pro mě nezajímavej a kastli nepotřebuji. A to je Sorento v plný výbavě a v kůži.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Sorento 2.5crdi kupa
to já mám taky ale bez automatu.
Re: Sorento 2.5crdi kupa
Ta cena byla díky vylágrovanýmu motoru kterej běžel bez oleje a tím pádem se zadřelo co se mohlo zadřít. Protože celej motor je drahej tak se oprava nevyplatila, bylo by to dražší než zůstatková a prodejní hodnota celýho auta. Kdyby to nebyl automat rozdílnej v celé mechanice a elektrice tak bych ho bral na díly. Jen nabídka servisu na nárazník a lak byla 27 tisíc. Já to nakonec pořeším přes vrakoviště nebo inzerát, nemá cenu do toho zbytečně investovat.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Sorento 2.5crdi kupa
Dneska jsem udělal exkurzi na vrakáč kvůli pravému ostřikovači světla a jeho krytky na nárazník. Bohužel nic se nenašlo, ale zajímavé bylo vidět kolik Sorento vydrží při bourařce. Všechny čtyři Sorenta zachránily řidiče, který by takovou ránu nepřežil v normálním autě. Potud dobré zjištění.
Ale nyní negativní, všechna auta byla bez motoru ten se prodal ihned a odstrojený od 30 do 60 tisíc. Za polomotor je to ranec a nesmysl, jenže motor je slabej článek na Sorentu a šrotáci to vědí. Dále koroze spodku bez konce a rozdíl mezi stejně starým pozinkovaným Renaultem a Sorentem byl jako den a noc. Dále ceny na vrakovišti mimo mísu a jednání do telefonu nic moc, osobní pak lepší. Pomalu mám pocit že se to vyplatí koupit nový, protože když spočítám čas a cestu tak se rozdíl ceny rychle smaže a stejně z vrakáče není záruka a odpočet DPH.
Ale nyní negativní, všechna auta byla bez motoru ten se prodal ihned a odstrojený od 30 do 60 tisíc. Za polomotor je to ranec a nesmysl, jenže motor je slabej článek na Sorentu a šrotáci to vědí. Dále koroze spodku bez konce a rozdíl mezi stejně starým pozinkovaným Renaultem a Sorentem byl jako den a noc. Dále ceny na vrakovišti mimo mísu a jednání do telefonu nic moc, osobní pak lepší. Pomalu mám pocit že se to vyplatí koupit nový, protože když spočítám čas a cestu tak se rozdíl ceny rychle smaže a stejně z vrakáče není záruka a odpočet DPH.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Sorento 2.5crdi kupa
jenže Sorento má těch slabých míst asi víc. S tou korozí sem to nepochopil, jako že renault dobrý a korea shnilá?
Re: Sorento 2.5crdi kupa
Stál proti sobě odstrojený Renault a Sorento, oba bez nárazníků, blatníků a motoru. Obě auta ze stejného roku a Sorento bylo hodně s počáteční korozí kdežto Renault díky pozinku byl jako novej. Ten pozink je podstatnej a to Sori bohužel nemá.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm