Tak jsem s ním mluvil a má zkušebnu a servis.Jde jen o to co je to za výrobce a nejlépe k tomu i typ vstřiku-označení.Takže hoďte typ a dá se to konzultovat.kozejk píše:jen upozorňuji že tyhle vstřiky se nedají srovnávat se vstřiky starší generace. Mám protokoly ze zkušebny a po repasy prochází vstřik na zkušebně zátěžovou zkouškou kde ti vyjedou 2 A4 papíru s hodnotami v různých režimech. Repasovat vstřik a vyzkoušet přepady a jestli rozprašuje je dost málo, musí se vyzkoušet a změřit dávka paliva v předvstřiku a hlavním vstřiku.
Pokud tvůj kontakt má tuhle stolici a dokáže tyhle reporty k repasy vytisknout za tuhle cenu tak to by bylo dobrý.
Nestartuje Auto 2.5 CRDI
Re: Nestartuje Auto 2.5 CRDI
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
- Reklama
Re: Nestartuje Auto 2.5 CRDI
je to Bosch 0 445 110 275.
Re: Nestartuje Auto 2.5 CRDI
No a teďka jde ještě o to,co je na nich špatně.Jestli jsou mokrý,atd.Podle toho se pak dělá cena.Taky bych doporučoval nejdřív diagnostiku a potom řešil co s tím je.kozejk píše:je to Bosch 0 445 110 275.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: Nestartuje Auto 2.5 CRDI
Mal som taký istý problém.
Urobil som kompletný repas trysiek - 500Eur. Problém nadalej pretrvával. Nakoniec bol problém vo ventile tlaku paliva na railovke. Výmena ventilu - 122Eur. Auto odvtedy ide ako hodinky. Podotýkam že trysky bolo treba repasovat, mám aj vstupné protokoly aj výstupné protokoly.
Toto všetko sa mi stalo ešte minulý rok pred zimou, bol som zvedavý čo to bude robiť počas zimy. Môžem len konštatovať úplnú spokojnosť.
Urobil som kompletný repas trysiek - 500Eur. Problém nadalej pretrvával. Nakoniec bol problém vo ventile tlaku paliva na railovke. Výmena ventilu - 122Eur. Auto odvtedy ide ako hodinky. Podotýkam že trysky bolo treba repasovat, mám aj vstupné protokoly aj výstupné protokoly.
Toto všetko sa mi stalo ešte minulý rok pred zimou, bol som zvedavý čo to bude robiť počas zimy. Môžem len konštatovať úplnú spokojnosť.
Re: Nestartuje Auto 2.5 CRDI
vlez jsem do jinýho servisu a znova se koukly na žhaviče vyměnily všechny a jede zatím , čerpadlo dává dobře tacho ukazuje 160 tis ale je dávanej jinej motor , starej uvařily takže mám náhradní díly ve sklepě jako rail lišta vstřiky, čerpadlo a další použitelné díly
Re: Nestartuje Auto 2.5 CRDI
Sem dlouho nekonzultoval, na autě umřel starter udělali sice repas ale první startování musím udělat s pomocí spreje čekám na servis u starého známýho Bohužel ten minulej servis šidil. budou měnit přepad ventil, všechny žhaviče bohužel jeden je v bloku natvrdo a musí hlava dolu. s autem jezdime 2x měsíčně tak to zas tolik netrpí a do práce se dopravuji na koloběžce
Re: Nestartuje Auto 2.5 CRDI
Ahoj, možná to bude offtopic, ale mám dotaz. Jak se u Kie provádí reset řídící jednotky? A nesmaže se mi nově nahraný soft s chipem?
Díky za odpověď
Díky za odpověď
Re: Nestartuje Auto 2.5 CRDI
Jednoduše, odpoj akumulátor tak na hodinu. Stačí i kratší doba, ale já to tak dělám.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: Nestartuje Auto 2.5 CRDI
To je mi jasné, ale co pak? Nějaké specialitky, jako několikrát otočit klíčkem, po zahřátí chcípnout, nebo to mohu hned projet a jakým stylem? Jde mi o to, že mi pořád hlásí chybu P2112, což je uzavřená škrtící klapka a aut prostě netáhne a jede jen do 3tis. ot.min.
Re: Nestartuje Auto 2.5 CRDI
Nic takovýho se nedělá . To je svízel . To skoro vypadá na váhu vzduchu . Ale nic jiného mě nenapadlo. Maximálně ještě lišta. Jediná možnost je pokus a omyl. Bude to chtít rozdělat sání a všechno zkontrolovat. Jestli třeba nemáš starej vzduchovej filtr. To dělá taky paseku.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: čtv lis 17, 2016 1:19 pm
Re: Nestartuje Auto 2.5 CRDI
Zdravím Všechny.Mám také problém se startováním u sorenta 2.5 crdi.Filry i vstřiky vpořádku.Diagnostika bez závad.Ventil na liště nový.Baterka nová´ˇZhavení v pořádku.Startér točí motorem jako blázen a nechytí.Použil jsem startovací spray a auto chytlo.Nechal jsem ho běžet asi 15 minut a zastavil.Znovu jsem chtěl nastartovat a nic.Točí a točí.Spray rovná se start.Co s tím.Děkuji za každou odpoveď
Re: Nestartuje Auto 2.5 CRDI
Nech si ještě změřit tlaky ve válcích.Aby jsi mohl eliminovat závady.Pro jistotu ještě očisti ukostření v motorovým prostoru.Pak se ještě podívej do prostoru sloupku dveří spolujezdce(ten,kde jsou panty dveří).Po sejmutí plastů uvidíš svorkovnici.Odpoj akumulátor a všechny konektory prostříkej Kontaktolem.Závadu musíš začít odstraňovat od nejmenší po největší.Gladiator987 píše:Zdravím Všechny.Mám také problém se startováním u sorenta 2.5 crdi.Filry i vstřiky vpořádku.Diagnostika bez závad.Ventil na liště nový.Baterka nová´ˇZhavení v pořádku.Startér točí motorem jako blázen a nechytí.Použil jsem startovací spray a auto chytlo.Nechal jsem ho běžet asi 15 minut a zastavil.Znovu jsem chtěl nastartovat a nic.Točí a točí.Spray rovná se start.Co s tím.Děkuji za každou odpoveď
Ale podle toho co popisuješ,to vypadá spíš na malou kompresi.Ten sprey zvyšuje zápalnost stlačeného paliva,tak se možná připrav na výměnu pístních kroužků a možná pístů a honování válců.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: čtv lis 17, 2016 1:19 pm
Re: Nestartuje Auto 2.5 CRDI
V kompresi to asi nebude.Závada se projevila asi takto.Večer jsm odstavil auto bez broblému a druhý den ráno jsem nestartoval.Auto mi chytalo na první brnk
Re: Nestartuje Auto 2.5 CRDI
Začalo to dělat teď,nebo už byly náznaky v průběhu roku?Gladiator987 píše:V kompresi to asi nebude.Závada se projevila asi takto.Večer jsm odstavil auto bez broblému a druhý den ráno jsem nestartoval.Auto mi chytalo na první brnk
Pak bych to viděl ještě na vypuštění nádrže.Vypustit,naftu nechat odstát.Přidat aditiva a nalít zpět.Pak ještě může být špatný čidlo teploty nasávanýho vzduchu.Nevím,jestli je vkomponovaný do váhy vzduchu,nebo je odděleně.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: čtv lis 17, 2016 1:19 pm
Re: Nestartuje Auto 2.5 CRDI
Naftu tankuju na Molce.Na to čidlo se ještě podívam,ale kdyby bylo vadné tak to diagnostika najde.Asi před rokem mi to začalo chcípat za jízdy repas vstřiku to vyřešil