Při jakých ujetých kilometrech jste co opravovali, měnili...

zdeny65
Příspěvky: 574
Registrován: pát kvě 18, 2012 6:11 am
Bydliště: Starý Vestec

Re: Při jakých ujetých kilometrech jste co opravovali, měnil

Příspěvek od zdeny65 »

Jirka N. píše:Jenže u CRDI se rozvody nemění ty jsou řetězem. Mění se maximálně hnací řemen altíku.
Ale vždyť jsem to psal,když se nemění rozvody,tak se volnoběžka a čerpadlo chladící kapaliny spolu z obouma řemenama mění cca. ve 100000 km.Nebo ne?Správně by to mělo být tak,že ve výměným intervalu řemenů zkusíš vůle na všech řemenicích.Pakliže je nějaká z větší vůlí,tak se mění zásadně všechny řemenice či ložiska.Tím,že se to zdá-je to ještě dobrý se zhuntuje postupně i to ostatní.A neříkej mi,že je to špatně.Akorát je to všechno tak,že na to obvykle každej kašle a pak shání pomocnou řemenici,která se urve,řemeny nejlépe zadarmo,tohle ještě stačí apd.Hlavně,že to mám zadarmo-skoro a hotovka.Nikdo si ale neuvědomuje zásadní věc.Auto je stroj,ale ne perpetuum mobile.By mě zajímalo,kdyby někdo chodil do práce zadarmo a dostal akorát nažrat.Přesně to dělá většina pilotů plechovek všech typů.A ten co se o auto stará,tak si ostatní klepou na čelo.,že je ujetej a kontroluje jestli má v motoru olej,taky asi něco co ten motor chladí atddddd.Pak se najde chudák,kterej po takovým analfabetovi koupí auto a pláče a říká-to nikdy nekupuj,je to sračka,nej je VW Prasák,Koktávka a bůhvíco za další kreatury.Ale to už je fuk. Prostě jde o investici na 100000 km.Takže asi všem bych rád vzkázal jedno:Jestli někdo něco zku...(domyslete si to sami),tak už to nikdo nezachrání.Ani suprovej servis.Tady je akorát klika,když měl auto zodpovědnej magor,kterej hnedle někam běží jestli cosi apd...Tak jo,případý dotazy rád zodpovím.Jo a jestli někdo bude mít zájem o to,aby nekupoval novej katalyzátor,nechť si přečte vlákno Sorento 2,4+LPG.Dá se to dát suprově dohromady,tedy pokud se nenašel mechanik ze šroubovákem a softíkem...Prostě chce to čas a jestli si někdo pořizuje zmenšenou Avii(hmotnost),tak musí počítat z investicema.Jsem docela rád,že jsem se dostal prostřednictvím vodního bůvola zase oklikou k něčemu normálnímu.Ani TATRA nejezdí za naftu a odmytou korbu.Jo a mimo.PS:Prosím Viktore nemusíš to komentovat,jinak si dám fólii před všechno,abych nepoprskal celej noťas :D :D Prostě chlape měl si smůlu jako prase.Mě osobně by to sra-štvalo taky.Ale fakt dávat prachy do něčeho,co už podle popisu stojí za guano,ale sorry tak zas co píšeš o tom,jak a kolik aut si měl,tak kua musíš přijít k autu a už cejtit to,jestli je to m...a,nebo to stojí za to si to vzít,nebo koupit?
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Reklama
 

David-Petr
Příspěvky: 235
Registrován: pon dub 02, 2012 9:02 pm

Re: Při jakých ujetých kilometrech jste co opravovali, měnil

Příspěvek od David-Petr »

Mám cca 300 000km a spokojenost aktuálně revize motoru spojená s opravou obou hlav jinak motor ok. Komplet go LPG má už najeto 150 000 km a spousta úprav, protože ti rejžožrouti to nemají dokonalé a je tam spousta nedostatků, ale nic zásadního.
viktor
Příspěvky: 328
Registrován: stř úno 16, 2011 5:58 am

Re: Při jakých ujetých kilometrech jste co opravovali, měnil

Příspěvek od viktor »

Jó Zdendo,né že měl,ale mám ještě pár aut se kterými jezdíme po celé republice a přilehlém okolí,protože nás v oboru,který provozujem moc není.Zítra jedeme do Nové Paky Tranzitem z roku 1999 a já si to pohrnu starou Astrou 1,7 motor Isuzu TD.S ohledem jak ty auta používáme kupuju výhradně staré vrány,další zákazník je už kovošrot.Kia se tvářila jako správný asiat .Usmívá se jak debil a pod kůži mu nevidíš.Mimo chodem,mám asi pro změnu v prdeli gufero na klice.Sere mi z toho olej ve spoji motor - převodovka.V převodovce je plný stav,takže zase převodovka,setrvák dolů,a kurva,teď mi řekni,kde jsem zadupal udržbu.Nebo že by soudruzi v Hamburku při repasi udělali chybu?
zdeny65
Příspěvky: 574
Registrován: pát kvě 18, 2012 6:11 am
Bydliště: Starý Vestec

Re: Při jakých ujetých kilometrech jste co opravovali, měnil

Příspěvek od zdeny65 »

viktor píše:Jó Zdendo,né že měl,ale mám ještě pár aut se kterými jezdíme po celé republice a přilehlém okolí,protože nás v oboru,který provozujem moc není.Zítra jedeme do Nové Paky Tranzitem z roku 1999 a já si to pohrnu starou Astrou 1,7 motor Isuzu TD.S ohledem jak ty auta používáme kupuju výhradně staré vrány,další zákazník je už kovošrot.Kia se tvářila jako správný asiat .Usmívá se jak debil a pod kůži mu nevidíš.Mimo chodem,mám asi pro změnu v prdeli gufero na klice.Sere mi z toho olej ve spoji motor - převodovka.V převodovce je plný stav,takže zase převodovka,setrvák dolů,a kurva,teď mi řekni,kde jsem zadupal udržbu.Nebo že by soudruzi v Hamburku při repasi udělali chybu?
To asi jo.V NDR se tváří taky šíleně chytře a ve skutečnosti to není až zas takovej důmysl pro absolutní solidnost.Stačí to,že se zrovna u toho gufera ocitl jeden magor a máš to hned.Furt se kecá německá kvalita,jó bejvávalo.Kdysi dávno elektronika super.Po letech jsem náhodou koupil cosi na přehrávání a nefungovalo to ani den.
Viki,vím že to dokáže nasrat a maximálně,ale je to fakt smůla jako prase.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Jirka N.
Příspěvky: 931
Registrován: stř lis 26, 2008 9:06 pm

Re: Při jakých ujetých kilometrech jste co opravovali, měnil

Příspěvek od Jirka N. »

U toho simeringu je možné že ho nechali původní a nebo nepřebrousili dosedací plochu a je v ní drážka od původního starého simeringu. Když sleduju tu anabázi s generálkovaným motorem tak lepší řešení by bylo koupit nový polomotor v Holandsku nebo celý nabouraný Sorento s dobrým motorem. U té druhé varianty ale není dlouhodobá jistota. Sleduji jak v Německu odcházejí motory a nyní je tam jeden u kterého se rozpadla žhavicí svíčka a ten konec se rozšmelcoval ve válci o hlavu. Asi se motor podaří zachránit, ale ten píst nevypadá nejlíp. Dále je tam X případů s vadnýma vstřikama a poslední poznatek tam prezentují že za to může velký obsah biosložky v naftě. Já osobně jezdím jen na čistou naftu a tak jsem zvědavej jak dlouho vydrží.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
zdeny65
Příspěvky: 574
Registrován: pát kvě 18, 2012 6:11 am
Bydliště: Starý Vestec

Re: Při jakých ujetých kilometrech jste co opravovali, měnil

Příspěvek od zdeny65 »

Jirka N. píše:U toho simeringu je možné že ho nechali původní a nebo nepřebrousili dosedací plochu a je v ní drážka od původního starého simeringu. Když sleduju tu anabázi s generálkovaným motorem tak lepší řešení by bylo koupit nový polomotor v Holandsku nebo celý nabouraný Sorento s dobrým motorem. U té druhé varianty ale není dlouhodobá jistota. Sleduji jak v Německu odcházejí motory a nyní je tam jeden u kterého se rozpadla žhavicí svíčka a ten konec se rozšmelcoval ve válci o hlavu. Asi se motor podaří zachránit, ale ten píst nevypadá nejlíp. Dále je tam X případů s vadnýma vstřikama a poslední poznatek tam prezentují že za to může velký obsah biosložky v naftě. Já osobně jezdím jen na čistou naftu a tak jsem zvědavej jak dlouho vydrží.
Zlatej benzín :D
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
David-Petr
Příspěvky: 235
Registrován: pon dub 02, 2012 9:02 pm

Re: Při jakých ujetých kilometrech jste co opravovali, měnil

Příspěvek od David-Petr »

Jirko nejlepší řešení je ten naftovej sráč vůbec nekupovat a nebo koupit s padlím motorem a nacpat tam něco co má rozum,ale to sem tady psal už dávno a nebudu se opakovat.Až se posere ten můj benzínovej zázrak tak už je dárce chevrolet 4.3i a to bude jiná muzika než ten uchlastanej lazar ,kterej se dá provozovat pouze na lpg a delší vzdálenosti.Dost často hlídám inzerci a nestačím se divit co tam nabízej za keple a za jaký ceny to se kolikrát chechtám celej den :D :D třeba ta vražda bez motoru za 45000kč to může koupit jen blázen.
Jirka N.
Příspěvky: 931
Registrován: stř lis 26, 2008 9:06 pm

Re: Při jakých ujetých kilometrech jste co opravovali, měnil

Příspěvek od Jirka N. »

Zrovna v Německu předělali jedno benzínový Sorento na motor z Camara a již jezdí. Je to super zrychlení a i zvuk. Když čtu kolik stojí oprava vstřiků a dalších krámů na dieslu tak opravdu jediná rozumná volba je benzínový auto. Sice žere víc, jenže nákladný opravy u dieslu to převrátí do jiné roviny. Takže budoucí auto bude taky benzín, nemám náladu bojovat s DPF a dalšíma kravinama.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
David-Petr
Příspěvky: 235
Registrován: pon dub 02, 2012 9:02 pm

Re: Při jakých ujetých kilometrech jste co opravovali, měnil

Příspěvek od David-Petr »

se obávám ,že další povoz bude kůň a to pokud to všechno dobře dopadne ,když to dění na tý naší planetě sleduju tak nevím nevím :? :?:
zdeny65
Příspěvky: 574
Registrován: pát kvě 18, 2012 6:11 am
Bydliště: Starý Vestec

Re: Při jakých ujetých kilometrech jste co opravovali, měnil

Příspěvek od zdeny65 »

Kluci,hodím taky pár slov.Na ropáka už taky kašlu.Bylo jich u mě pár a opravdu radši Benze,jak naftu.Takže se kloním opravdu k benzínu.Teda ale kromě Viktora.Toho chápu,ale má sakra smůlu.Tak snad se toho zbaví a koupí si něco jinýho a pak se sejdeme zase na jiným fóru-třeba off...d Ale co se dá docela vychytat jde to,že se prodávají ropáci v max.počtu a v benzínu jsoz to asi 4:125 ks Sorent.Nenaznačuje to náhodou něco?
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
viita
Příspěvky: 194
Registrován: stř zář 08, 2010 9:54 pm
Bydliště: Nové Syrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Při jakých ujetých kilometrech jste co opravovali, měnil

Příspěvek od viita »

Benzín dobrej, ale chce to variantu -jak říká klasik : vosum válců nenahradíš :wink: pak to jede a má to točák, ostatní je pro tyhle velký auta jen náhražka.Spotřebu neberu v potaz :D
Vše se dá opravit, jen se nesmí vědět, že to nejde....
Sorento 3,5 EX, benz. r.2005
Jirka N.
Příspěvky: 931
Registrován: stř lis 26, 2008 9:06 pm

Re: Při jakých ujetých kilometrech jste co opravovali, měnil

Příspěvek od Jirka N. »

Třeba moje O1 1,8 T potřebovala na 180 tkm jedno čidlo na teplotu vody a nyní rozvody a vodní pumpu. Takže minimální náklady a životnost motoru je podle zkušeností vice než 400 tkm. Takovou hranici nedosáhnou dnešní diesly, jsou vyráběný úspornýma řešeníma takže se nedá očekávat vysoká životnost. Taky potřeba tankovat pouze velice kvalitní naftu prodražuje provoz nafťáku. Benzín beru léta nejlevnější a absolutně bez problému. Proto se v budoucnu rozhodnu pro benzín, nemá tolik citlivých komponentů jako diesel, který u mě skončil u Euro 4, vyšší stupně jsou pak jen past na peníze.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
zdeny65
Příspěvky: 574
Registrován: pát kvě 18, 2012 6:11 am
Bydliště: Starý Vestec

Re: Při jakých ujetých kilometrech jste co opravovali, měnil

Příspěvek od zdeny65 »

viita píše:Benzín dobrej, ale chce to variantu -jak říká klasik : vosum válců nenahradíš :wink: pak to jede a má to točák, ostatní je pro tyhle velký auta jen náhražka.Spotřebu neberu v potaz :D
Ale já mám šestnáct ventilů-heč :D :D
Jako jasně,je to pak síla.Zůstanu skromě v pozadí se svojí 2.4 :oops:
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
viktor
Příspěvky: 328
Registrován: stř úno 16, 2011 5:58 am

Re: Při jakých ujetých kilometrech jste co opravovali, měnil

Příspěvek od viktor »

Čau traktoristi.Včera jsem byl v Pace na otočku se stařičkou Astrou 1,7 Td.Přez týden jezdím Partnerem v benzínu,nebo oktávkou z r.1997 a přez víkend s tou korejskou prasárnou,tak že mám nový zážitek.Po dálnici do Mohelnice 160 - 170,po hradecké prasárny mezi kamiony(s ohledem na to že ta 1,7 je opravdu slaboučká) Ostrava - Stará Paka 305 km za 3h 40min včetně tankování,spotřeba po dobrání nafty necelých 5l.Do hajzlu s pokročilými technologiemi inženýrů s té asijské prdele.Vzít cepy a kosy a hnát ty kurvy z evropy zpět do džungle,kde patří,ten žlutý mor nás pomalu zlikviduje.Je jenom otázka času,kdy se budou mezi sebou jebat žluťáci s muslimskýma čmoudama v evropě a my fakt skončíme u koní.Někteří si už zvykají a začinají tu koninu žrát.To jsem se pěkně po ránu vyslintal co?
zdeny65
Příspěvky: 574
Registrován: pát kvě 18, 2012 6:11 am
Bydliště: Starý Vestec

Re: Při jakých ujetých kilometrech jste co opravovali, měnil

Příspěvek od zdeny65 »

viktor píše:Čau traktoristi.Včera jsem byl v Pace na otočku se stařičkou Astrou 1,7 Td.Přez týden jezdím Partnerem v benzínu,nebo oktávkou z r.1997 a přez víkend s tou korejskou prasárnou,tak že mám nový zážitek.Po dálnici do Mohelnice 160 - 170,po hradecké prasárny mezi kamiony(s ohledem na to že ta 1,7 je opravdu slaboučká) Ostrava - Stará Paka 305 km za 3h 40min včetně tankování,spotřeba po dobrání nafty necelých 5l.Do hajzlu s pokročilými technologiemi inženýrů s té asijské prdele.Vzít cepy a kosy a hnát ty kurvy z evropy zpět do džungle,kde patří,ten žlutý mor nás pomalu zlikviduje.Je jenom otázka času,kdy se budou mezi sebou jebat žluťáci s muslimskýma čmoudama v evropě a my fakt skončíme u koní.Někteří si už zvykají a začinají tu koninu žrát.To jsem se pěkně po ránu vyslintal co?
Ahoj.To bys nebyl Ty :D Vždyť musí být klady i zápory,jinak by sme neměli o čem psát a vůbec by jsme se nepoznali :wink:
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Odpovědět