trošku překopávám ten korejskej zázrak
-
- Příspěvky: 235
- Registrován: pon dub 02, 2012 9:02 pm
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Na klice a vačce jsou nová čidla jinak včera jsem to skoro poskládal dnes večer to dodělám a zítra to vezu na osciloskop protože už nevím co dál všechno je tam jiné a ta mrcha nejede.Osobně si myslím že budou v háji cívky na výstupu zapalovacích kabelů 1-3-5 proto závady na bank 1. Ještě je možnost někde zlomenej drát,ale ty jsem všechny propípal až k jednotce a tu otestoval v jiném autě.Auta dělám dvacet let rozchodil jsem několik beznadějnejch strojů,ale na tuto záhadu jsem prostě krátkej
- Reklama
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
se divím že Vás to ještě baví, já se ty mrdky zbavil a je to už 3 měsíce, ubylo mi šedivých vlasů, ale musí se nechat že se za sorentem vždycky otočím
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Ku... ,Kozejk,Víš že nebaví.Jestli máš ještě nějaký kontakt na nějakého chovance Jedličkova ústavu,který po něčem takovém touží,tak nahoď kontakt.Jinak i čeští polointeligenti,kteří se před léty rozhodli spojit svůj život s automobilkou z podhůří Beskyd už prokoukli ten národ z buše o houfně opouštějí vrata továrny.Pandy to doplňují kanonen futrem ze Slovenska a jiných východních destinací.
-
- Příspěvky: 235
- Registrován: pon dub 02, 2012 9:02 pm
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
tak už ta mrcha jede
- Přílohy
-
- sorento.jpg (22.86 KiB) Zobrazeno 7669 x
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Kuci, moc pekny offroady.
Jen dotaz, co je to za ty chromovane disky? Rozmer a prodejce prosim. Tohle se mi hrozne libi.
Jen dotaz, co je to za ty chromovane disky? Rozmer a prodejce prosim. Tohle se mi hrozne libi.
Sorento 2.5CRDI VGT EX 125kW, AT, 4x4 TOD, zadni diff bez LSD, rv. 9/2007
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Že by se líbila i ta mojeTommyBoy píše:Kuci, moc pekny offroady.
Jen dotaz, co je to za ty chromovane disky? Rozmer a prodejce prosim. Tohle se mi hrozne libi.
Disky seženeš na netu,ale dělej to podle techničáku.A nezapomeň na to,že musejí mít i nějakou nosnost.Ne všechny by zvládly nosit tu hromadu železa
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Tak se mi stala taková věc.Měl jsem povolený pant na skle.Po dotáhnutí mi vypadl šroub i s takovým bazmekem,kterej je zastříknutý v umělohmotný části pantu.Pant jsem teda sundal a kupodivu jedna část je z hliníku a ta na skle je jen plast.Zalepit to nejde ničím.Takže oprava proběhla takto:tu část na zalisování jsem naštoubovat na delší tyčku se závitem M6.Pak jsem ho dost silně nahřál horkovduškou.Je to důležitý hodně to nahřát.Ten plast je dost tvrdej a slabší ohřátí je k ničemu.Po ohřátí to rychle zamáčknout do toho pantu a to tak,aby to zajelo minimálně 2-3mm pod úroveň původní polohy.Pak přebytek hmoty ještě pájkou přetavit přez hranu toho uložení.Jelikož ubyde materiál,tak je potřeba mezi těsnění a pant vložit pružnou těsnící podložku,aby nezatékalo okolo šroubu.Šroub jsem o 3mm zkrátil,protože je moc dlouhý.Po opravě jako nový.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
-
- Příspěvky: 235
- Registrován: pon dub 02, 2012 9:02 pm
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Takže se začínám ke svému sorentu chovat opravdu hodně tvrdě a světe div se ono to furt jede a v terénu to jede opravdu krásně.Jinak někdo se tady ptal na chromované disky kol tak já jezdím ocelové megels a dotz těch sad mám víc.Jinak právě přecházím na patnáctky je tam více možností na větší pneu.Další aktuální úprava bude ARB uzávěrka na zadek.Pokud je tu mezi námi někdo kdo sorento předělává pro jízdu offroad nebo chce předělat tak dejte prosím vědět rád se setkám a pokecám. Popřípadě nabízím své služby na kompletní přestavbu vašeho vozu kia sorento na offroad popřípadě výrobu off doplňků na sorento.
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
David-Petr> Jelikož jsi měnil podvozek na vyšší, nemůžu se nezeptat, třeba to budeš vědět: Marně scháním podvozek na Soriho 2007, ale chtěl bych s regulací výšky. Viděls někde něco takového, nebo se to musí nechat udělat na zakázku?
A také vylepšený ovladač TODU s přepínáním 2Low, 2HI navíc oproti standartnímu Auto-4Low? Dík!
Jinak moc pěkná kára, kdyby s autem nejezdila i moje žena, "dopadne" stejně jako to tvoje
A také vylepšený ovladač TODU s přepínáním 2Low, 2HI navíc oproti standartnímu Auto-4Low? Dík!
Jinak moc pěkná kára, kdyby s autem nejezdila i moje žena, "dopadne" stejně jako to tvoje
Sorento 2007, 2.5CRDi 125kW, EX / AUT / SuperTOD / Black Leather
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Já jsem zvýšil Soriho 2008 o 45 mm novejma pružinama a tlumičema. Vše jsem koupil na E-bay v Německu. I všetně celkového rožšíření o 60 mm takže jízdní vlastnosti jsou ještě lepší než původní. To díky jiné charakteristice pružin a tlumičů.
Stavitelný vzduchový podvozek taky existuje, ale jako individuální přestavba v Americe, v Evropě tak jedině s přídavným vzduchem na zadku.
Stavitelný vzduchový podvozek taky existuje, ale jako individuální přestavba v Americe, v Evropě tak jedině s přídavným vzduchem na zadku.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Tady jsou fotky z mého posledního projektu. Budu mít přehled o důležitejch hodnotách v motoru.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
co to vsechno bude umet ?
Kia Sorento Black Plasti Dip
r.v 2005 2,5 CRDI 103kw chip
r.v 2005 2,5 CRDI 103kw chip
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Bude to měřit tlak motorovýho oleje, teplotu oleje a napětí v palubní siti. Mám spoustu objednávek z Německa na přestavbovou sadu . Vše dělám pro zachování spolehlivosti motoru a tlak oleje se bude měřit na přívodu k turbu. Právě pro problém s mazáním turba ty pak odchází.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Ahoj Jirko,je to dobrý nápad,ale (na všechno existuje ALE,proto je tu forum)co jsem tady za tu dobu vypozoroval,tak moc problému s turbem nebylo.Já jsem ho měnil z důvodu enormní spotřebě oleje,ale zbytečně( Olej žere svině dál).Navíc výměnu turba pořídíš do 10.000Kč výměnným způsobem za jednu šichtu.Motory jdou srát po zadření kliky či vyvažováků a turba jsou v pořádku.A to nemluvím o opravě motoru.Navíc v Tornau přestali Kiu repasovat.Toť vše co jsem k tomu chtěl říct,KIA to je koníček co?Kde se serou rybáři.
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Všechny problémy okolo zadření čehokoliv je snížení mazacího tlaku oleje. Protože čidlo- baroskop spíná až při 0,25 Bar a to je pozdě tak proto dělém toto opatření. Takže budu vědět jakej tlak oleje je ve všech režimech motoru a ten tlakoměr má v sobě kontrolku a zvukovou výstrahu při 0,75 Baru a to beru jako velice dobré řešení a snížený tlak oleje. Příčina nízkého tlaku oleje je jednak v opotřebení čerpadla, ucpání sacího koše a to postupně a s dostatečnou dobou na varování, dále na špatný vývrt kanálu při výrobě a to se většinou poznalo do 50 Tkm.
Taky sledování teploty oleje je dobrý, tím se zabrání opotřebení motoru.
Taky sledování teploty oleje je dobrý, tím se zabrání opotřebení motoru.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm