Sorento - moje zlaticko
Re: Sorento - moje zlaticko
No, to ti reknu uplne presne...
Brzdový kotouč, PREMIER FERODO - FE DDF1290 ... 2 ks ... cena: 2756 Kč (predni)
Brzdový kotouč FERODO - FE DDF1543 ... 2 ks ... cena: 1590 Kč (zadni)
Brzdové čelisti FERODO - FE FSB4049 ... 1 ks ... cena: 579 Kč
Brzdové destičky FERODO PREMIER - FE FDB1735 ... 1 ks ... cena: 1329 Kč
Brzdové destičky FERODO PREMIER - FE FDB1736 ... 1 ks ... cena: 1087 Kč
celkem 7341,- Kc bez prace...snad to zvladnu sam... nejhorsi bude asi sundat ty stare kotouce.
Brzdový kotouč, PREMIER FERODO - FE DDF1290 ... 2 ks ... cena: 2756 Kč (predni)
Brzdový kotouč FERODO - FE DDF1543 ... 2 ks ... cena: 1590 Kč (zadni)
Brzdové čelisti FERODO - FE FSB4049 ... 1 ks ... cena: 579 Kč
Brzdové destičky FERODO PREMIER - FE FDB1735 ... 1 ks ... cena: 1329 Kč
Brzdové destičky FERODO PREMIER - FE FDB1736 ... 1 ks ... cena: 1087 Kč
celkem 7341,- Kc bez prace...snad to zvladnu sam... nejhorsi bude asi sundat ty stare kotouce.
Sorento 2.5CRDI VGT EX 125kW, AT, 4x4 TOD, zadni diff bez LSD, rv. 9/2007
- Reklama
Re: Sorento - moje zlaticko
Tak beru predchozi prispevek tak trochu zpet.
Dneska jsem se snazil vymenit vsechny disk, ale bohuzel predni jsem dolu nedostal... asi by to chtelo nakej velkej stahovak... mate nekdo nejakou radu aniz bych do toho mlatil 10kg kladivem?
Zadni jsem sundal v pohode (v disku je zavit na sroub, kterym to stahnete dolu). Bohuzel jsem objednal ty vyse zminene ferodo a jsou na starsi typ. Moc tluste (87.6mm myslim) ale ja potebuju uzsi 78.5mm a hlavne i jine pakny na rucku. Ty ferodo jsou siroke 32mm a ty na muj facelift jsou 40mm a hlavne maj trochu jine zakonceni.
Takze vraceni zpet do eshopu a nakup techto:
kotouce Nipparts/Blue Print - NI ADG043146 (2x 996 Kc)
pakny - NI J3500318 (926 Kc)
Chjo... to jsem blb.. a pritom ten eshop i stranky ferodo zabizeli pro muj rocnik ty, pro starsi Sorento.
PS: Kdyby nekdo chtel... dam slevu 200 Kc na komplet zadni kotouce a pakny, at to nemusim posilat zpatky do Ostravy.
Dneska jsem se snazil vymenit vsechny disk, ale bohuzel predni jsem dolu nedostal... asi by to chtelo nakej velkej stahovak... mate nekdo nejakou radu aniz bych do toho mlatil 10kg kladivem?
Zadni jsem sundal v pohode (v disku je zavit na sroub, kterym to stahnete dolu). Bohuzel jsem objednal ty vyse zminene ferodo a jsou na starsi typ. Moc tluste (87.6mm myslim) ale ja potebuju uzsi 78.5mm a hlavne i jine pakny na rucku. Ty ferodo jsou siroke 32mm a ty na muj facelift jsou 40mm a hlavne maj trochu jine zakonceni.
Takze vraceni zpet do eshopu a nakup techto:
kotouce Nipparts/Blue Print - NI ADG043146 (2x 996 Kc)
pakny - NI J3500318 (926 Kc)
Chjo... to jsem blb.. a pritom ten eshop i stranky ferodo zabizeli pro muj rocnik ty, pro starsi Sorento.
PS: Kdyby nekdo chtel... dam slevu 200 Kc na komplet zadni kotouce a pakny, at to nemusim posilat zpatky do Ostravy.
Sorento 2.5CRDI VGT EX 125kW, AT, 4x4 TOD, zadni diff bez LSD, rv. 9/2007
Re: Sorento - moje zlaticko
Tak to zkusim viz tyto dva navody
pouziti drzaku brzd.... mam trochu obavu abych to neohnul
https://www.youtube.com/watch?v=mtsTJCRljAs
nebo mlatit do kotouce z boku auta... no nevim...mlatit do lozika?
https://www.youtube.com/watch?v=SDN6pnhExC0
Existuje nejaky stahovat?
pouziti drzaku brzd.... mam trochu obavu abych to neohnul
https://www.youtube.com/watch?v=mtsTJCRljAs
nebo mlatit do kotouce z boku auta... no nevim...mlatit do lozika?
https://www.youtube.com/watch?v=SDN6pnhExC0
Existuje nejaky stahovat?
Sorento 2.5CRDI VGT EX 125kW, AT, 4x4 TOD, zadni diff bez LSD, rv. 9/2007
Re: Sorento - moje zlaticko
A jen tak z lehka to poklepat jsi zkoušel? Mělo by to povolit. Bude to jen přirezlé.
Kia Sorento 2.5CRDI EX 125kW, Automat, r.v. 12/2006
Re: Sorento - moje zlaticko
Jojo mlatil, ale jen zezadu a nikoliv smerem ze predu u naboje. Prirezle to bude
Uvidim co dalsi pokus viz ty videa.
Uvidim co dalsi pokus viz ty videa.
Sorento 2.5CRDI VGT EX 125kW, AT, 4x4 TOD, zadni diff bez LSD, rv. 9/2007
Re: Sorento - moje zlaticko
Tak dneska jsem vymenil predek.
Ted uz to slo s pomoci youtube hladce. Ty predni kotouce se daji lehce vytlacit M10tkou sroubem a matkou, ktera tlaci zezadu kotouce v miste uchyceni brzdoveho trmenu. Zadna extra sila a hlavne jsem do toho nemusel nijak busit.
Ted uz to slo s pomoci youtube hladce. Ty predni kotouce se daji lehce vytlacit M10tkou sroubem a matkou, ktera tlaci zezadu kotouce v miste uchyceni brzdoveho trmenu. Zadna extra sila a hlavne jsem do toho nemusel nijak busit.
Sorento 2.5CRDI VGT EX 125kW, AT, 4x4 TOD, zadni diff bez LSD, rv. 9/2007
Re: Sorento - moje zlaticko
Včera jsem absolvoval STK se Sorim a vše je OK a na dva roky zase klídek. Technik byl překvapenej dvěma VIN a že to nikdy neviděl na jednom autě, tedy na rámu a na přední příčce pod kapotou. Prostě auto mimo Eu je dost raritní a bylo vidět že není taková suverénost při kontrole jako když jsem tam byl ráno s O1 na které znají všechny bolístky. Trochu remcali okolo přeního rámu, ale to bylo i minule před dvěma roky a tak jsem byl připravenej a to se vyplatilo. Prostě auto vyrobené před zakazující směrnicí Bruselu a koupený nový s rámem v Německu a hotovo
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Sorento - moje zlaticko
Jirko, dali ti to na valce pro kontrolu brzd?
Ja dneska vymenil kotouce, pakny i desticky na zadku. Sundat to slo v pohode, akorat ty pakny BluePrint meli mensi zarez pro staveci sroubek, takze jsem musel trochu pilovat.
Rucka tedka brzi super, ale ikdyz to zatahnu nakrev, stejne ji 2.5CRDi pretlaci.
Zkusil jsem v mensi rychlosti prudce zatahnout za rucku, ale do smyku jsem zadni napravu stejne nedostal, leda na prasne silnici.
Mate to taky tak?
Ja dneska vymenil kotouce, pakny i desticky na zadku. Sundat to slo v pohode, akorat ty pakny BluePrint meli mensi zarez pro staveci sroubek, takze jsem musel trochu pilovat.
Rucka tedka brzi super, ale ikdyz to zatahnu nakrev, stejne ji 2.5CRDi pretlaci.
Zkusil jsem v mensi rychlosti prudce zatahnout za rucku, ale do smyku jsem zadni napravu stejne nedostal, leda na prasne silnici.
Mate to taky tak?
Sorento 2.5CRDI VGT EX 125kW, AT, 4x4 TOD, zadni diff bez LSD, rv. 9/2007
Re: Sorento - moje zlaticko
Ano tentokrát to dali na válce, ale důrazně jsem je varoval předem. Takže s zcela vypnutým zapalováním to odskoušeli a naprosto bez problémů. Brzdy na jedničku a to jsou původní a kvapem se blíží 130 tkm. Ruční brzda taky super, ale ta se neopotřebovává protože je bubnová a já jí používám jen při zastavení a nikdy za jízdy. Proto ty pakny musí být věčný.
Kontrola byla důslednější než před dvěma roky, tenkrát je Vin na podvozku nezajímal. Naštěstí jsem ho měl natřenej Resistinem a tak nebyl vyrezlej jak je to běžný u rámových aut po letech provozu.
Na STK jsem jel s katem a zajímavej je rozdíl přeplňovacího tlaku a rozdíl je -0,3 bar s katem oproti bezkatu. Takže ihned po STK šel kat ven. Takto šetřím naftu a mám i vyšší výkon a bez jakékoliv úpravy řj. Z přídavnejch dálkovejch světel na rampě jsem vyndal pojistky, ale ty světla je nezajímaly. Asi díky upnutí na rampu a tak jsem to zase vyřešil jako posledně. Prostě vždy za dva roky musím mít připravené argumenty. Ještě že je to rámový auto, tam to telerujou díky pradávnému standartu .
Kontrola byla důslednější než před dvěma roky, tenkrát je Vin na podvozku nezajímal. Naštěstí jsem ho měl natřenej Resistinem a tak nebyl vyrezlej jak je to běžný u rámových aut po letech provozu.
Na STK jsem jel s katem a zajímavej je rozdíl přeplňovacího tlaku a rozdíl je -0,3 bar s katem oproti bezkatu. Takže ihned po STK šel kat ven. Takto šetřím naftu a mám i vyšší výkon a bez jakékoliv úpravy řj. Z přídavnejch dálkovejch světel na rampě jsem vyndal pojistky, ale ty světla je nezajímaly. Asi díky upnutí na rampu a tak jsem to zase vyřešil jako posledně. Prostě vždy za dva roky musím mít připravené argumenty. Ještě že je to rámový auto, tam to telerujou díky pradávnému standartu .
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Sorento - moje zlaticko
Já mám na světla vypínač. Vždy jim řeknu, že je používám jen mimo silnice, jinak jsou vypnuté a nikdy to nevadilo.
Kia Sorento 2.5CRDI EX 125kW, Automat, r.v. 12/2006
Re: Sorento - moje zlaticko
Mám pojistky v motorovým prostoru na dálkový i denní svícení a tak jsem je radši vyndal během pár vteřin a na výjezdu z areálu STK je zase zasunul a dva roky je klídek . Nechtěl jsem provokovat a radši je měl po dobu kontroly jako ozdobu. Protože jsem měl za sebou dlouhej karavan a byla to souprava že jsem musel na linku náklaďáků tak se zájem o Soriho rozředil i na karavan a to bylo jen dobře
Jinak emisní známky se nelepí na značky a mám nyní jen tu červenou. Změny v legisaltivě jsou tak živelný že to co bylo před časem tak je zase jinak.
Jinak emisní známky se nelepí na značky a mám nyní jen tu červenou. Změny v legisaltivě jsou tak živelný že to co bylo před časem tak je zase jinak.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Sorento - moje zlaticko
Jojo, taky jsem se hodně divil, když mi zelenou nenalepili.
Kia Sorento 2.5CRDI EX 125kW, Automat, r.v. 12/2006
Re: Sorento - moje zlaticko
Ja ty predni i zadni kotouce (asi puvodni) menil ted ve 115tis, protoze uz byli lehce pod limitem a i destickam schazel tak 1mm
Kdyz uz jsem to mel dole, tak jsem tam soupnul i ty nove pakny na rucnu.
Kdyz uz jsem to mel dole, tak jsem tam soupnul i ty nove pakny na rucnu.
Sorento 2.5CRDI VGT EX 125kW, AT, 4x4 TOD, zadni diff bez LSD, rv. 9/2007
Re: Sorento - moje zlaticko
Automat má větší nárok na brzdy a tak se nedivím dřívější výměně. Jezdím převážně město a okolí a tak brzdy dost trpí, ale stále jsou původní i při více než 128 tkm. Naštěstí mám manuál
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Sorento - moje zlaticko
Zdravím,
jelikož jsem přes to IT, tak jsem si trochu pohrál s mediální oblasti našeho sorenta.
Hudební Přehrávač, Videopřehrávač, Radio, Navigace, OBD II - Torgue Pro.. a spousty dalších vychytávek na jednom místě. Ještě musím vytáhnout kabeláž pro druhý zesilovač a namontovat Basstubu . . .
Pak bude dílo dokonáno...
jelikož jsem přes to IT, tak jsem si trochu pohrál s mediální oblasti našeho sorenta.
Hudební Přehrávač, Videopřehrávač, Radio, Navigace, OBD II - Torgue Pro.. a spousty dalších vychytávek na jednom místě. Ještě musím vytáhnout kabeláž pro druhý zesilovač a namontovat Basstubu . . .
Pak bude dílo dokonáno...
KIA Sorento 2,5 EX, r.v. 2003