Sorento - moje zlaticko
Re: Sorento - moje zlaticko
hezke
tam padne jak prdel na hrnec
by me zajimalo jak si vyresil propojeni na repraky a na zesik, jelikoz jsem to chtel udelat nejak podobne s ipadem, ci nejakym androidem
ve finale jsem to vyresil timhle https://www.alza.cz/parrot-asteroid-smart-d418115.htm
jinac ja jsem zase na ten vzhled
takze jsem to vyresil takhle
tam padne jak prdel na hrnec
by me zajimalo jak si vyresil propojeni na repraky a na zesik, jelikoz jsem to chtel udelat nejak podobne s ipadem, ci nejakym androidem
ve finale jsem to vyresil timhle https://www.alza.cz/parrot-asteroid-smart-d418115.htm
jinac ja jsem zase na ten vzhled
takze jsem to vyresil takhle
- Přílohy
-
- sorento.jpg (173.55 KiB) Zobrazeno 10634 x
Kia Sorento Black Plasti Dip
r.v 2005 2,5 CRDI 103kw chip
r.v 2005 2,5 CRDI 103kw chip
- Reklama
Re: Sorento - moje zlaticko
Dneska má moje super spolehlivé Sorento malý svátek a to 130 000 Km bez jediného problému a více než šest let mi dělá pouze radost. Aktuální dnešní spotřeba je 8,57 L/100 km a to na dálnici a po Praze. S těmito pneu a pohotovostní váhou 2,2 tuny je to přímo zázrak a Eu by mohla pochopit že cesta sekačkových obsahů je k ničemu a obsah se ničím nenahradí .
Takže zrovna jem dodělal výměnu motorovýho oleje po 10 Tkm aby Sorentík dále spokojeně sloužil .
Takže zrovna jem dodělal výměnu motorovýho oleje po 10 Tkm aby Sorentík dále spokojeně sloužil .
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Sorento - moje zlaticko
[quote="JElen"]hezke
tam padne jak prdel na hrnec
by me zajimalo jak si vyresil propojeni na repraky a na zesik.../quote]
Já jsem vykuchal vše za rádiem a zesilovač vložil a vytěsnil právě do toho prostoru.
Výstup šel přes ISO na repro...
tam padne jak prdel na hrnec
by me zajimalo jak si vyresil propojeni na repraky a na zesik.../quote]
Já jsem vykuchal vše za rádiem a zesilovač vložil a vytěsnil právě do toho prostoru.
Výstup šel přes ISO na repro...
KIA Sorento 2,5 EX, r.v. 2003
Re: Sorento - moje zlaticko
DJDavecz píše:JElen píše:hezke
tam padne jak prdel na hrnec
by me zajimalo jak si vyresil propojeni na repraky a na zesik.../quote]
Já jsem vykuchal vše za rádiem a zesilovač vložil a vytěsnil právě do toho prostoru.
Výstup šel přes ISO na repro...
jsem natvrdlej
takze tablet pripojen treba pres jack a ten je vykuchanej a pripojen iso na repro ?
Kia Sorento Black Plasti Dip
r.v 2005 2,5 CRDI 103kw chip
r.v 2005 2,5 CRDI 103kw chip
Re: Sorento - moje zlaticko
Pekna prace, jak ti funguje to Torque Pro?
Ja ac mel stazeny pluginy pro Kiu, tak to ve vetsine budiku ukazovalo nesmysly..
Ja ac mel stazeny pluginy pro Kiu, tak to ve vetsine budiku ukazovalo nesmysly..
Sorento 2007, 2.5CRDi 125kW, EX / AUT / SuperTOD / Black Leather
Re: Sorento - moje zlaticko
To by mě taky zajímalo, já mám k analogovým přídavným budíkům speciální čidla která dokáží měřit proměnné hodnoty. Třeba u tlaku oleje a pokud vím tak původní čidlo na motoru jen spíná obvod ale nedokáže poslat proměnné hodnoty tlaku.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Sorento - moje zlaticko
V patek na vylete.... uplne nahodou jsem si toho vsiml, kdyz jsem zastavil Jinak musim zaklepat, bezvadny auto.
Sorento 2.5CRDI VGT EX 125kW, AT, 4x4 TOD, zadni diff bez LSD, rv. 9/2007
Re: Sorento - moje zlaticko
Ano je to bezvadný auto a zatím jsem měl jen výdaje za spotřební materiál a to je rekord protože u jiných aut mi to tak dlouho nevydrželo bez oprav a vyšších nákladů.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Sorento - moje zlaticko
taky pouzivam torque, ale tim hodnotam se moc verit neda... mam to na orientacni spotrebu, ale porad mi to ukazuje neco kolem 7,5l, cemuz moc neverim
Kia Sorento Black Plasti Dip
r.v 2005 2,5 CRDI 103kw chip
r.v 2005 2,5 CRDI 103kw chip
Re: Sorento - moje zlaticko
Na spotřebu věřím jen tankování na zcela plnou nádrž a na stejným stojanu. Jezdím výhradně na naftu bez biosrágory a spotřeba je jako u běžného břichoplazu
Ostatní hodnoty beru z přídavných čidel a to je cesta nejpřesnější. Třeba teplotu a tlak oleje měřím na dvou různých místech a hodnoty se mírně liší. Takže mám přehled o provozu motoru dost přesnej.
Ostatní hodnoty beru z přídavných čidel a to je cesta nejpřesnější. Třeba teplotu a tlak oleje měřím na dvou různých místech a hodnoty se mírně liší. Takže mám přehled o provozu motoru dost přesnej.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Sorento - moje zlaticko
Nyní chci ukázat jak se vyplatí měnit motorovej olej po 10 tkm místo 15 tkm. Pravda mám ho 8,5 litru v motoru a teplotně je namáhanej maximálně do 90 C a to v létě. Tedy žádné přehřívání jako u pidi motorů současné Koncernové produkce.
Tedy bod 1 je čistota oleje po 85 Km po výměně a při 130 085 km.
Bod 2 je po 1 minutě běhu motoru.
Bod 3 je po 172 km při 130 172 km.
Motorový olej Mobil Super 3000 X1 5W-40 API SM/CF, ACEA A3/B3/B4, VW 502.00, 505.00,MB 229.3, BMW LL-01, OPEL GM-LL-B-025, PORSCHE A40, PSA B71 2296.
Je tedy vidět že je olej i motor jako nový a to se vyplatí pro vysokou životnost. Při takovém stavu Km je asi málokterý diesel s tak čistým vnitřkem jako u mého Soriho. Základ je měnit olej i dříve než káže výrobce a nikdy long intervaly.
Tedy bod 1 je čistota oleje po 85 Km po výměně a při 130 085 km.
Bod 2 je po 1 minutě běhu motoru.
Bod 3 je po 172 km při 130 172 km.
Motorový olej Mobil Super 3000 X1 5W-40 API SM/CF, ACEA A3/B3/B4, VW 502.00, 505.00,MB 229.3, BMW LL-01, OPEL GM-LL-B-025, PORSCHE A40, PSA B71 2296.
Je tedy vidět že je olej i motor jako nový a to se vyplatí pro vysokou životnost. Při takovém stavu Km je asi málokterý diesel s tak čistým vnitřkem jako u mého Soriho. Základ je měnit olej i dříve než káže výrobce a nikdy long intervaly.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Sorento - moje zlaticko
A nyní optická kontrola na karbon díky prosvícení laboratorního filtračního papíru sluníčkem.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Sorento - moje zlaticko
Mě se na měření spotřeby nejlépe osvědčil tento boardcomputer:
- Přílohy
-
- Pokud bych resetoval nádrž při plné, ukazovalo by mi to tady zbytek v nádrži - (tedy plná nádrž mínus odjeté litr dle palubního PC)
Nebo by to počítadlo podle palivoměru - 2015-01-23 22.23.38.jpg (131.11 KiB) Zobrazeno 10550 x
- Pokud bych resetoval nádrž při plné, ukazovalo by mi to tady zbytek v nádrži - (tedy plná nádrž mínus odjeté litr dle palubního PC)
-
- Dojezd to počítá buď podle resetu nádrže při tankování "plné" - poprvé je třeba zadat velikost nádrže ručně.
Nebo tu umí spočítat podle palivoměru - nastaví se plná a pak prázdná nádrž a mělo by to počítat - to mi ale jaksi nefunguje, takže mi tam zůstává dojezd vždy na plnou nádrž - počítá to podle průměrné spotřeby za posledních 30km, takže to používám jako třetí průměrnou spotřebu, tedy za posledních 30km - 2015-01-23 22.23.35.jpg (130.22 KiB) Zobrazeno 10550 x
- Dojezd to počítá buď podle resetu nádrže při tankování "plné" - poprvé je třeba zadat velikost nádrže ručně.
-
- Na displeji je možno zobrazit jen jednu hodnotu nebo jednu hlavní a dvě vedlejší, které tam jsou stále
- 2015-01-23 22.23.03.jpg (135.72 KiB) Zobrazeno 10550 x
Naposledy upravil(a) Maik007 dne čtv kvě 14, 2015 11:10 pm, celkem upraveno 1 x.
Sorento 2007, 2.5CRDi 125kW, EX / AUT / SuperTOD / Black Leather
Re: Sorento - moje zlaticko
Ještě nějaké ty obrázky:
- Přílohy
-
- Suma spotřebovaných litrů, opět je možno uchovávat dvě hodnoty
- 2015-01-23 22.23.50.jpg (129.71 KiB) Zobrazeno 10550 x
-
- Průmerná spotřeba:
zde je možno ukládat opět dvě různé hodnoty - používám to pro celkovou spotřebu a spotřebu na nádrž :-)
POZOR - u aut s bufikem se v zimě bude spotřeba lišit !!!
Jinak pokud nejede bufik, mám spotřebu +/- 0,1- max 0,2l rozdíl na ujetých 1500km oproti dotankování!! - 2015-01-23 22.23.44.jpg (132.03 KiB) Zobrazeno 10550 x
- Průmerná spotřeba:
-
- Okamžitá spotřeba:
při rychlosti do 20km/h ukazuje l/hod
nad tuto rychlost už l/100km - 2015-01-23 22.23.41.jpg (132.12 KiB) Zobrazeno 10550 x
- Okamžitá spotřeba:
Naposledy upravil(a) Maik007 dne čtv kvě 14, 2015 11:11 pm, celkem upraveno 1 x.
Sorento 2007, 2.5CRDi 125kW, EX / AUT / SuperTOD / Black Leather
Re: Sorento - moje zlaticko
Ještě je tam venkovní/vnitřní teplota (po napojení na manuální klimu to umí ovládat relé klimatizace, stopky, taxametr, otáčky motoru. Lze nastavit i požadování PINu, bez kterýho se auto nenastartuje apod.
Jo a ty dvě hodnoty vpravo, který jsou stále stejný, lze nastavit jakékoli z měřených, já tam mám okamžitou spotřebu (ještě by se mi líbil bargraph jako byl na Primeře, ale což) a ta druhá je průměrná spotřeba na nádrž.
Pokud se vám ta druhá hodnota zdá velká, tak jezdím 90% Prahu přes den, zácpy a nejezdím jako děděk s platem vajec na zadním okýnku, ale využívám všech 170k pod kapotou, jen ať ty herky pěkně řehtaj
Pokud jedu s mladou a děckem na výlet mimo Prahu, není problém jet za 8-9l při dodržování předepsané 90ky
Po dálnici (většinou na Bratislavu a zpět) je spotřeba okolo 10,5l, v zimě teda trošku vyšší díky bufiku, ale zas je auto ohřáty hned za rohem
Jo a ty dvě hodnoty vpravo, který jsou stále stejný, lze nastavit jakékoli z měřených, já tam mám okamžitou spotřebu (ještě by se mi líbil bargraph jako byl na Primeře, ale což) a ta druhá je průměrná spotřeba na nádrž.
Pokud se vám ta druhá hodnota zdá velká, tak jezdím 90% Prahu přes den, zácpy a nejezdím jako děděk s platem vajec na zadním okýnku, ale využívám všech 170k pod kapotou, jen ať ty herky pěkně řehtaj
Pokud jedu s mladou a děckem na výlet mimo Prahu, není problém jet za 8-9l při dodržování předepsané 90ky
Po dálnici (většinou na Bratislavu a zpět) je spotřeba okolo 10,5l, v zimě teda trošku vyšší díky bufiku, ale zas je auto ohřáty hned za rohem
- Přílohy
-
- Průměrná rychlost, opět umí dvě hodnoty.
- 2015-01-23 22.24.10.jpg (129.22 KiB) Zobrazeno 10550 x
Sorento 2007, 2.5CRDi 125kW, EX / AUT / SuperTOD / Black Leather