Problémy
Re: Problémy
A ještě k převodovce, mám taky ten problém že když je auto studené jde špatně řadit 1 a 2 stupeň po zahřátí je vše O.K.
- Reklama
Problémy
Já bych se chtěl zeptat všech co sem tak občas napíší , zda nemají problém s předním sklem . Po první zimě ( nemám auto garážované ) mám sklo dodrápané jako kdyby bylo z plexi a , nějaké vyhřívání ...... první co se mi rozehřeje jsou boční okna , ale předek ten bývá stále zamrzlý . Nemáte někdo taky takový problém ?
Re: Problémy
V dubnu 2009 jsem koupil fungl nový Cee´d verze combi, po dlouhém a pečlivém rozhodování a dnes již vím, že jsem udělal CHYBU!!! Mám najeto něco málo přes 8 tisíc km a už jsem reklamoval stahování levého zadního okna, protože přestalo jít stahovat zadní okno. Došlo k nějaké mechanické závadě, to mi sice vyměnili v rámci záruky, jenže tím Vše začalo. V autě to drnčí, což je hodně nepříjemná věc. Já si myslím, že je to nějaký plast a s narůstající zimou je to čím dál horší. V servisu mi ale řekli, že nic neslyší a že je to od motoru a prý je to běžné A to nejlepší nakonec. Moje nové auto stále a pořád topí. Mám manuální klimu a ať otočím ovladačem na modrou nebo červenou barvu, tak auto pořád topí, jako smyslů zbavené. A věřte mi, že je to velmi nepříjemné, neboť jediný způsob je, že musím vypnout ventilátor, ale to se zase začnou mlžit skla. Vezu auto již potřetí během půl roku do servisu a jsem z koupě pěkně rozladěný. Po všech reklamách a různých článcích o výborném autě roku 2008, jsem já osobně koupil pěkný asijský šmejd, který má snad všechny možné závady. Pokud máte někdo zkušenost s tím pořád-topením, tak bych prosil o radu, jelikož v servisu na to poprvé nepřišli. Jedna cesta do značkového servisu tam a zpět je 110 km. Děkuji za případné rady.
Re: Problémy
No to nie je tak vela zavad, aby clovek musel prehodnocovat kupu. Ak to dobre pocitam, momentalne mas iba dve. Z toho jednu ti MUSI servis odstranit v zaruke, co aj urobi (kurenie), a zostane ti iba jedna - drncanie. Chapem ze to znervoznuje, bude to treba hladat, ale je to iba jedna zavada.
Otazka ohladne kupy znie, preco si si kupil taku znacku, kde mas znackovy servis tak daleko. Ale mozno byvas niekde, kde je daleko od akejkolvek znacky...
Otazka ohladne kupy znie, preco si si kupil taku znacku, kde mas znackovy servis tak daleko. Ale mozno byvas niekde, kde je daleko od akejkolvek znacky...
Kia Rio 1.4 LX+
Re: Problémy
Proč jsem si koupil auto KIA?? Protože se mi líbilo a hlavně proto, že jsem uvěřil hodnocením a reklamám, které na Kia Cee´d byly. Co se týká drnčení, tak na to již jsem přišel a dělá to zpětné zrcátko, tak jak jsme tady na tomhle webu zjistil, tak to dělá více lidem. Včera jsem auto odvezl do servisu, tak uvidím co tam udělají Jinak celou cestu do Hradiště při nějaké nerovnosti, nebo při změně otáček opět nepříjemné drnčení. Stačilo ale pouze jedním prstem podržet zpětné zrcátko a drnčení rázem ustalo. Vše jsem jim nahlásil a už jenom můžu čekat, co s tím v servisu provedou . Jinak ty závady jsou tři a samozřejmě jsou všechny reklamovatelné, ale já bych čekal, že když dám do nového auta 400 000 Kč, tak budu mít chvilku pokoj a budu spokojeně jezdit. To jsem si zrovna mohl koupit za míň peněz starší vůz a vrážet do něj peníze.
Re: Problémy
Tak ja zatiaľ spokojnosť, úplne bez problémov, je síce pravda, že sú prahy slabo odhlučnené (hlavne v zime, keď odletujú kamene z cesty), ale dá sa zvyknúť. Inak spokojnosť maximálna, jediný problém čo sa zatiaľ vyskotol, bol teraz po 25 800km menili na prednej náprave tyčky stabilizátora, výmena bola hneď a v rámci záruky.
Re: Problémy
Tak na tie tycky stabilizatora ma upozornili u predajcu uz hned po kupe auta, ze ich bude treba menit ako prve. To by sa vsak nemalo brat tak, ze vsak nic vazne to nie je. Po 25 tisicoch km by taketo poskodenie nemalo byt aj napriek horsim nasim cestam. Je to bud zla konstrukcia tohoto stabilizatora alebo zly material. Ked nebudeme spolocne vytvarat tlak na vyrobcu, ktoreho mame po ruke v Ziline, aby robil upravy tak, ze sa to uz nezopakuje, tak budeme mat stale problemy. Mal som doposial auto inej znacky a pocas 75 tisic km, ziadna porucha, ziadna vymena mechanickych casti alebo oprava elektriky ci elektroniky (iba dvakrat vymena ziaroviek).