Naše Sorenta
Re: Naše Sorenta
S tou pojišťovnou to bylo tak že jí má viník a já mám na zákonné Allianz, ale ta s tím nemá nic společného. Ten závěs je opravdu daleko mohutnější než originál výztuha a taky je závěs uchycený na jiném místě v rámu. Zajímavé že ten plast nárazníku přenesl nárazovou energii i na zadní práh dveří,který mírně zdeformoval a přitom neprasknul. Ten práh je chráněný závěsem, ale taky mírné poškození způsobila ta pěnová výztuha nárazníku, která byla na kaši. Jen si říkám, štěstí že to nestefil do mojí Octávky, ta by byla na odpis.
Jinak při případném poškození rámu se to bere jako totálka, jelikož dodací doba nového rámu je sedum měsíců a kvůli Vin se vyrábí speciálně na objednávku.
Jinak při případném poškození rámu se to bere jako totálka, jelikož dodací doba nového rámu je sedum měsíců a kvůli Vin se vyrábí speciálně na objednávku.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
- Reklama
Re: Naše Sorenta
Tak Sorentíka mám konečně doma a musel jsem si dodělat jednu věc sám , jelikož něco ošidili . Ach jo kvalita našich opraven teda nic moc . Asi jsem jako bývalý konstruktér moc náročnej.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Naše Sorenta
Tak Sorentíka chválím a předu spokojeností . Včera jsem jel s vlekem a to 410 km při jeho prázdné váze 545 kg a zpátky vážil 1545 kg a průměrná spotřeba na trase 820 km byla 10,5 l a to je perfektní. Díky permanentnímu 4x4 bylo i bezproblémové vyjetí z mokrého a bahnitého místa po naložení. Sorento je super
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Naše Sorenta
Ahoj. No tak to je super, ze ti to dobre opravili a jsi spokojen. Ta spotreba je dobra, ja kdyz mam za zadkem vlek kolem 3 tun, tak se dlouhodobe dostanu na nejakych 12-13 litru na sto, coz me docela mile prekvapilo. Jelikoz je to relativne uz prez vahovou moznost soriho, tak je ta spotreba velmi dobra. No a co se 4x4 tyce, tak to uz ani nebudu komentovat, je to uplne o necem jinym, protoze se nemusis bat, ze se nekdy nerozjedes. Kdyz jsem mel jeste dvojkolky, tak jsem obcas s vlekem na mokru hrabal i na asfaltu, kdyz byl vlek prakticky s maximalni zatezi, ale s timhle vubec nevim co to je . Takze hlavne hooodne kilometru bez nehody, at je clovek usetren od zbytecnych starosti.
Kia Sorento EX, 2.5 CRDI 103 kW
Re: Naše Sorenta
Díky za přání a spokojenej jsem až jsem si to Sorento dodělal podle mého standartu a příště si asi případnou opravu budu dělat sám.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Naše Sorenta
Nazdar, par obrazkov toho mojho Sorenta, snad zaujme:)
http://picasaweb.google.sk/zidek.pavol/ ... AutomatTOD#
http://picasaweb.google.sk/zidek.pavol/ ... AutomatTOD#
Naposledy upravil(a) Pallino dne úte led 26, 2010 12:04 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Naše Sorenta
...koukám americká verze. U Vás na Slovensku nejsou povinné zadní mlhovky? ...jinak moc hezký disky
Re: Naše Sorenta
Su povinne, jedna spiatocka je prerobena na hmlovku
Re: Naše Sorenta
Aha
Re: Naše Sorenta
Tak veru. Inak limitovana edicia, senzor svetiel, dazdovy senzor, 4x4 TOD, automat, powerbox, takze teraz cca 124KW a 385NM, ide slusne. a plno inych hovadiniek. Povodne 7miestne, ale zadna lavica isla von.
Re: Naše Sorenta
Ahoj Pallino. Nejprve pochvala k peknymu auticku a prani hodne stastne najetych kilometru. Stary typ Sorenta byl i 7-misty? Nemas nekde fotku jak vypadala ta zadni lavice? To jsem neveril, ze by se tam neco takoveho veslo
Kia Sorento EX, 2.5 CRDI 103 kW
Re: Naše Sorenta
Odfotene to nemam, ale to boli len take pre decka, myslim ze to je aj v knizke ze do 120 cm.
Sorento mam uz pol roka, najazdil som na nom cez 15000km a zatial v pohode
Sorento mam uz pol roka, najazdil som na nom cez 15000km a zatial v pohode
Re: Naše Sorenta
No jak jsem to cetl tak jsem si prave myslel, ze to bude jenom tak maximalne pro deti. Kdyz se podivam na velikost kufru tak takovej normalni clovek treba jako ja by se tam na nejakou lavici asi nevesel.
Kia Sorento EX, 2.5 CRDI 103 kW
Re: Naše Sorenta
Teda smekám klobouk před Sorentem s permanentní 4x4. U nás je asi 35 cm sněhu a ono jede jako tank, kde končí dávno jiné čtyřkolky nejslavnějších výrobců. Jen mě zklamalo ESP, které mi zasahuje do řízení dost nebezpečně. To se mi stalo na křižovatce kde hlavní odbočuje a při odbočování na zasněžené silnici došlo k bočnímu smyku a hned byl ubrán výkon motoru, jenže ten já potřeboval k návratu do původního směru, jelikož proti mě jel náklaďák. Nic moc situace, ale dobře to dopadlo. Nyní vypínám ESP a vše si řídím sám a je taky potvrzené že jsou podstatně lepší trakční schopnosti. Dneska jsem tahal sousedku s Jettou do zasněženého kopce a Sorento jí táhlo jako nic , ale s vypnutým ESP.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Naše Sorenta
Čus Jirko N.
Tak k čemu je potom vhodné to ESP , když při vypnutém stavu (podle tebe) je lepší? Já se domníval, že ESP je jedině přínos pro auto! Už jsem se chtěl pár krát zeptat někoho co mi vlastně přináší možnost "vypnutí ESP"?
Bostra
Tak k čemu je potom vhodné to ESP , když při vypnutém stavu (podle tebe) je lepší? Já se domníval, že ESP je jedině přínos pro auto! Už jsem se chtěl pár krát zeptat někoho co mi vlastně přináší možnost "vypnutí ESP"?
Bostra
Kia Sorento EX 2,5 CRDI AUTOMAT r.v.2007