Má někdo více??
Má někdo více??
Tak se mi včera podařilo pokořit 100.000km. Rio kupováno nové v únoru 2007. Když jsem ho kupoval, tak jsem nevěřil, že to Kia zvládně se ctí. Do této doby přehráván 1x software, 1x měněná žárovka H4 Osram NightBreaker a nyní jsou na výměnu stabilizační kosti a kontrola přední nápravy. Přeci jenom jízda po Praze dává zabrat asi nejvíce. Jinak motoricky vše Ok. Zkusím vložit fotku, je z mobilu a foceno za jízdy, takže trošku rozmazáno (musel jsem se soustředit na okolí). Takže ještě nějaký ten měsíc s Riem vydržím a pak se koukneme po něčem větším.... Ale ještě jednou, takový výsledek jsem od Ria nečekal
Tak sem foto asi nevložím, protože je to snad jediné forum, které mi foto nebere. Prý neplatný obrázek
Tak sem foto asi nevložím, protože je to snad jediné forum, které mi foto nebere. Prý neplatný obrázek
Kia Rio II, 1.4LX+,rv.07 béžový interiér , červená metla, SOPTÍK
- Reklama
Re: Má někdo více??
jj, treba zavesit obrazok napr na imageshack.us a dat sem len odkaz
inak gratulujem k 100tisicke. tie malickosti je asi to najmenej co si auto moze po tolkych km vypytat
inak gratulujem k 100tisicke. tie malickosti je asi to najmenej co si auto moze po tolkych km vypytat
Kia Rio II Sporty 1,4 Olive Gray
-
- Příspěvky: 274
- Registrován: sob bře 14, 2009 5:49 pm
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Má někdo více??
Preco si necakal ze RIO vydrzi 100 000km ? Chodil si pravidelne do autorizaku alebo si tie pravidelne vymeny spotrebaku riesil vo vlastnej rezii ?
Ak autorizak tak by ma zaujimaly ceny nejakych vecsich vymen dielov dajmetomu rozvody pri 90 000
Ak autorizak tak by ma zaujimaly ceny nejakych vecsich vymen dielov dajmetomu rozvody pri 90 000
Re: Má někdo více??
nieeee, ja osobne dufam ze to prezije aj 300000km, ale po tych vsetkych drobnostiach zneprijemnujucich zivot (aj tu preberanych) ma prekvapilo ze Marecek to prezil len s jednym prehranym softom a jednou vymenenou ziarovkou
Kia Rio II Sporty 1,4 Olive Gray
Re: Má někdo více??
Pekne pekne. Osobne si myslim (dufam) ze tie auta musia vydrzat pri spravnom zachadzani takych 250 -300 000 km. Ved aj taky obycajny favorit vydrzal kludne 250 000km. Otazkou len ostava kolko problemou za ten cas budeme mat
Momentalne mam 63 000 km za 15 a pol mesiaca. A zatial ma uz raz odtahovali - zadreta kladka -roztrhnuty remen. Bolo to pri 30 000 km. Odvtedy pokoj. tuk tuk tuk
Momentalne mam 63 000 km za 15 a pol mesiaca. A zatial ma uz raz odtahovali - zadreta kladka -roztrhnuty remen. Bolo to pri 30 000 km. Odvtedy pokoj. tuk tuk tuk
RIO II 1,4 sporty 2008
Re: Má někdo více??
som rad ze na nase auto pocujem takuto chvalu. Tiez silno dufam ze sa mi podari dosiahnut takyto podobny vysledok hlavne co sa tyka tvojej poruchovosti
100000 km iba s takymito drobnostami je naozaj slusne. Blahozelam.
100000 km iba s takymito drobnostami je naozaj slusne. Blahozelam.
Kia Rio Sporty
Nitra 05/2008
Nitra 05/2008
-
- Příspěvky: 288
- Registrován: stř črc 22, 2009 2:43 pm
- Bydliště: SlovaKIA
Re: Má někdo více??
Mna to az tak neprekvapuje.
Kamarat ma tiez 2007 rocnik, ale to auto u neho dostava dost zabrat. on ma okolo 115 kg, dost casto s nim jazdi po dialnici okolo 150km/h. taha za nim voziky a ma okolo 60 000 km ... a zatial bez problemov, nestazoval sa zatial na nic !
A ako plati " pokazit sa moze aj Toyota Corolla " tak myslim ze pri tomto aute odviedli dobru pracu !
Kamarat ma tiez 2007 rocnik, ale to auto u neho dostava dost zabrat. on ma okolo 115 kg, dost casto s nim jazdi po dialnici okolo 150km/h. taha za nim voziky a ma okolo 60 000 km ... a zatial bez problemov, nestazoval sa zatial na nic !
A ako plati " pokazit sa moze aj Toyota Corolla " tak myslim ze pri tomto aute odviedli dobru pracu !
Kia Rio 1.4 16V Sporty Midnight Black
Kúpene : 10.7.2009
Kúpene : 10.7.2009
-
- Příspěvky: 117
- Registrován: sob říj 13, 2007 8:44 pm
- Bydliště: liptovsky mikulas
Re: Má někdo více??
[quote="Marecek"]Tak se mi včera podařilo pokořit 100.000km. Rio kupováno nové v únoru 2007. Když jsem ho kupoval, tak jsem nevěřil, že to Kia zvládně se ctí. Do této doby přehráván 1x software, 1x měněná žárovka H4 Osram NightBreaker a nyní jsou na výměnu stabilizační kosti a kontrola přední nápravy. Přeci jenom jízda po Praze dává zabrat asi nejvíce. Jinak motoricky vše Ok. Zkusím vložit fotku, je z mobilu a foceno za jízdy, takže trošku rozmazáno (musel jsem se soustředit na okolí). Takže ještě nějaký ten měsíc s Riem vydržím a pak se koukneme po něčem větším.... Ale ještě jednou, takový výsledek jsem od Ria nečekal
Tak sem foto asi nevložím, protože je to snad jediné forum, které mi foto nebere. Prý neplatný obrázek [/quote]
Nazdar ty jezdiš jako ďas,ja mam roćnik 10/2007 a ma na tachośi 17000 km a to jezdim každy den ale jen po mésté,no lip.mikulaš neni praha,tak ať ti šlape dalšich sto tisic.čawes.
Tak sem foto asi nevložím, protože je to snad jediné forum, které mi foto nebere. Prý neplatný obrázek [/quote]
Nazdar ty jezdiš jako ďas,ja mam roćnik 10/2007 a ma na tachośi 17000 km a to jezdim každy den ale jen po mésté,no lip.mikulaš neni praha,tak ať ti šlape dalšich sto tisic.čawes.
Re: Má někdo více??
Někdo se mě zde ptal, kolik stála výměna rozvodového řemenu. Takže suma sumárum mě výměna přišla na cca 9000,- Kč. Jestli to někoho zajímá, tak to rozepíšu. Je pravda, že je již auto po záruce, takže sem už prvně nedával garančku a jezdím tedy bez razítka u 6gar. prohlídce v servisní knížce. Ale takové zásadní opravy svěřuji autorizovanému servisu. Oleje, filtry atd.. si zvládnu vyměnit sám. Takže hezky popořadě:
Nejdříve cena dílů:
1) Rozvodový řemen - 1559,-
2) Napínací kladka - 1015,-
3) Držák napínací kladky - 96,-
4) Pružina napínací kladky - 94,-
5) Vodicí kladka - 991,-
Dále jsem si dal vyměnit i klínové řemeny (třetí na klimu zatím nemají, takže to až déle).
1) Řemen - 327,-
2) Řemen - 193,-
3) Řemen na klimu teprve dorazí
Práce na výměně:
1) Rozvodový řemen práce - 1150,-
2) Kladky práce - 1600
Uvedené ceny jsou bez DPH 20%!!
Psal jsem i o klepání nápravy, že si nechám vyměnit tyčky stabilizátoru. Jaké bylo překvapení, když volali, že náprava je ve 100.000km v naprostém pořádku bez jakékoli vůle. Nechtělo se mi tomu věřit. Nicméně příčina klepání vyplula na povrch při důkladné kontrole právě podvozku. Povolené brzdové třmeny Takže při přejezdu nerovností, kostek atd. se to chovalo přesně jak vytlučené stabilizační tyčky. Bratru jeden třmen za Kč 7200,- Takže výměna nepřipadala v úvahu. Ale chlapci vše dotáhli, promazali, vyčistili a je klid - práce za Kč 450,-. Nevěřil jsem jim, ale je pravda, že při převzetí a první jízdě jsem znovu zažil pocit jak u nového auta. Klid, ticho, žádné klepání. Takže chlapci, pozor na tento problém.... Jinak destičky mám ještě originální i při najetí těchto km. A že brzdím stále (jízda v Praze).
Takže ještě jednou, po výměně klínových řemenů auto ztichlo, to samé platí i o dotažení třmenů. Klídeček...S prací servisu jsem byl spokojen, čekal jsem větší palbu za rozvody...
Jinak servis jak jinak než DOLNIS.. Chlapci díky
Nejdříve cena dílů:
1) Rozvodový řemen - 1559,-
2) Napínací kladka - 1015,-
3) Držák napínací kladky - 96,-
4) Pružina napínací kladky - 94,-
5) Vodicí kladka - 991,-
Dále jsem si dal vyměnit i klínové řemeny (třetí na klimu zatím nemají, takže to až déle).
1) Řemen - 327,-
2) Řemen - 193,-
3) Řemen na klimu teprve dorazí
Práce na výměně:
1) Rozvodový řemen práce - 1150,-
2) Kladky práce - 1600
Uvedené ceny jsou bez DPH 20%!!
Psal jsem i o klepání nápravy, že si nechám vyměnit tyčky stabilizátoru. Jaké bylo překvapení, když volali, že náprava je ve 100.000km v naprostém pořádku bez jakékoli vůle. Nechtělo se mi tomu věřit. Nicméně příčina klepání vyplula na povrch při důkladné kontrole právě podvozku. Povolené brzdové třmeny Takže při přejezdu nerovností, kostek atd. se to chovalo přesně jak vytlučené stabilizační tyčky. Bratru jeden třmen za Kč 7200,- Takže výměna nepřipadala v úvahu. Ale chlapci vše dotáhli, promazali, vyčistili a je klid - práce za Kč 450,-. Nevěřil jsem jim, ale je pravda, že při převzetí a první jízdě jsem znovu zažil pocit jak u nového auta. Klid, ticho, žádné klepání. Takže chlapci, pozor na tento problém.... Jinak destičky mám ještě originální i při najetí těchto km. A že brzdím stále (jízda v Praze).
Takže ještě jednou, po výměně klínových řemenů auto ztichlo, to samé platí i o dotažení třmenů. Klídeček...S prací servisu jsem byl spokojen, čekal jsem větší palbu za rozvody...
Jinak servis jak jinak než DOLNIS.. Chlapci díky
Kia Rio II, 1.4LX+,rv.07 béžový interiér , červená metla, SOPTÍK
Re: Má někdo více??
Ještě sem zkusím nějak vložit foto řemenu, jak vypadal po najetí té porce km. Myslím si, že by najel dalších 50.000km bez problémů
Kia Rio II, 1.4LX+,rv.07 béžový interiér , červená metla, SOPTÍK