Tak mám pánové další problém s vozem.
Auto se mi zbláznilo a přestalo startovat. Točí to jako blázen, ale nic se neděje. Dal se to do Kia servisu, kde mi udělali opravu za 25tisíc. Vyměnili svíčky, různý těsnění, ale jinak nic, dle diagnostiky je auto prý v pořádku. Po měsíci mi to vrátili, ale ještě ten den odpoledne jsem nenastartoval. Vrátil jsem jim to a teď zase přišli s tím, že je prý zanešená palivová soustava a že musí překontrolovat vstřiky a nevím co všechno, možná je prý v pytli i čerpadlo. Jen za kontrolu vstřiků po mě chtějí 10 tisíc. Zatím jsem zatrh cokoliv na autě dělat. Máte někdo tušení co s tím? Jo a pokud jsem auto pustil i z malýho kopečka, tak to na trojku blaflo na metru.
Dík Jirka.
Sorento nestartuje
- Reklama
Re: Sorento nestartuje
Ja vim ze je to asi blbost, ale co imobilizer.
Kamos s tim mel taky problem, ne teda u kie, ale prej byl ten cip v klicku uz nejakej spatnej a kdyz tam strcil klicek normalne, tak mu to taky nechtelo chytat. Musel ho jakoby povytahnout, nebo co. Uz presne nevim, protoze pak vymenil klicky a mel klid.
Jinak nevim zavad tam muze bejt hodne akorat nechapu, ze na to v kie za takovou dobu neprijdou.
Kamos s tim mel taky problem, ne teda u kie, ale prej byl ten cip v klicku uz nejakej spatnej a kdyz tam strcil klicek normalne, tak mu to taky nechtelo chytat. Musel ho jakoby povytahnout, nebo co. Uz presne nevim, protoze pak vymenil klicky a mel klid.
Jinak nevim zavad tam muze bejt hodne akorat nechapu, ze na to v kie za takovou dobu neprijdou.
Kia Sorento EX, 2.5 CRDI 103 kW
Re: Sorento nestartuje
To by museli být oba klíče v háji. Navíc by to nechytlo asi ani na roztažení. Fakt to blafne na jednom metru....
Dnes jsem s nima vykomunikoval, že mi práci nebudou účtovat, pokusí se vyčistit palivovou soustavu - údajně tam našli spony a pak dají vědět jak to vypadá. Díky za reakci.
Jirka.
Dnes jsem s nima vykomunikoval, že mi práci nebudou účtovat, pokusí se vyčistit palivovou soustavu - údajně tam našli spony a pak dají vědět jak to vypadá. Díky za reakci.
Jirka.
Re: Sorento nestartuje
S tima šponama je to dost hrůzostrašné. Na Německém foru je to dost popsané a v menší míře se rostávaly mosazné a hliníkové špony z čerpadla na stojanu nafty. Pokuď jsou ocelové tak může být v háji CR čerpadlo a všechny trysky. Ty špony se z vstřikovacího čerpadla dostanou k tryskám a přepadem nafty zpět do nádrže a pak nasáním do naftového filtru. Na vině je nekvalitní nafta s nízkou mazivostí. V tomto případě je to katastrofa a v D. stojí oprava cca 5 T.Eur. Takže zjistit jaké to jsou špony a podle toho testovat celé vstřikování v jaké je kondici.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Sorento nestartuje
Nevím jestli Ti to pomůže. U Starýho Renaultu Safrane (diesel) jsem měl prasklou membránu na naftovém filtru, kterého součástí byla i "ruční pumpička" (ktaková tlačka). Je pravdou, že auto alespoň na chvíli nastartovalo a pak zdechlo a už se nechytalo. Podstatné je, že se zavzdušňoval palivový systém a dlouho to nikdo nepoznal. S těma šponama ještě uvidíš, záleží co to vůbec je. Často, když neumí diagnostikovat závadu (někdy mladí kluci bez letitých zkušeností) vymění různé součástky které nejsou vadné a zkouší to pokus omyl - finanční břemeno nese bohužel majitel. Mne také jednou po plánované výměně rozvoďáku řekli (Renault, Roztoky u Prahy) že auto špatně jede a kouří protože mám písek ve filtru, a už to směřovali k výměně četpadla atd. Oprava startovala někde na 20 tis. Argumentoval jsem tím, že předtím auto normálně jelo zcela bez problémů. Nakonec jsem auto odtáhl jinam a světě div se, nějakej trotl položil rozvoďák špatně. Ještě dnes mám chuť tam zajít s nějakým kamarádem který umí dobře boxovat.
KIA Sorento 2010 2,2 CRDi 4x4, Comfort, Automat, 7 míst