1,4 LX+ nebo 1,5 CRDi ?
- Reklama
Otáčky
To igy: Zkus zavolat na centrálu do Prahy, tam o tom problému s kolísáním otáček určitě budou něco vědět. Jinak tvůj servis na mě působí tak, že nikam nevolali. Je možné, že se s tímto problémem nesetkali, ale na centrále se o něm ví, protože můj servis mi taky tvrdil, že o tom neví, ale když jsem přijel na 1. garančku, tak měli připravený nový software.
KIA Rio II 1,4 LX+ Tropical Red
-
- Příspěvky: 52
- Registrován: stř pro 20, 2006 11:04 pm
Přeprogramování ŘJ
Specifikaci nového software pro ŘJ neznám, ale zkus s nimi projet tyto internetové stránky a když uvidí, že se to jinde řeší, tak jim nic jiného nezbude, než si nový software zajistit. Buď k nim slušný, ale nekompromisní
KIA Rio II 1,4 LX+ Tropical Red
-
- Příspěvky: 52
- Registrován: stř pro 20, 2006 11:04 pm
Tak jsem tam volal, ale moc jsem neuspěl, specifikaci softwaru jsem se nedozvěděl.kia mechanik píše:Právě že jsou dýleři neochotní měli by si vyžádat od KMCZ softwer na přehrání a oni jim ho zašlou určitě si zavolej na KMCZ Chodov a oni ti to potvrdí,ale musíš se nechat přepojit na technický oddělení...
Software
Tak trochu jsem si myslel, že ti specifikaci software nedají, ale moje představa je, že zavolají tvému servisu, dají jim kapky a pošlou software. Ty se pak jenom objednáš a necháš si to přeprogramovat. Zkus sem hodit jméno tvého servisu, ať máme přehled o kvalitě servisní sítě KIA.
KIA Rio II 1,4 LX+ Tropical Red
Jde vidět, že máš přehled o tomto fóru. Nejdříve jsem ze svého servisu Auto Dědik) byl nadšený (při prodeji), pak když jsem hlásil problémy s otáčkami, tak byli velmi překvapeni, ale řídící jednotku mně přeprogramovali. Operoval jsem informacemi z netu a oni si ten nový software sehnali. Věřím, že i v Turnově jsou schopni si nový software sehnat.
KIA Rio II 1,4 LX+ Tropical Red
To doufám taky. Já jen nechápu proč se všude u Kii tváří jakože problém neexistuje a přitom podle tohoto fóra to není záležitost jenom ojedinělých jednotlivců. Co je na tom, neznám auto, které nemá nějakou tu bolístku, no tak to spravím a je to. Ale tento přístup mě fakt zaráží, dělat jakoby nic, případně ze zákazníka vola. To se mi u Škody nestalo, tam mě např. sami vyměnili přední blatníky v rámci nějaké jejich svolávací akce, protože měli podezření na špatnou antikorozní ochranu. Nejsem žádný kverulant, kterého baví někoho otravovat, spíše naopak. Ale jak si Kia chce budovat nějakou image, když se o své zákazníky nestará. Chtěl jsem si koupit ceed, ale po těchto zkušenostech s Riem, a to jde v podstatě o naprostou ptákovinu, jsem si to rozmyslel. Nedovedu si totiž představit, jak se bude Kia chovat v případě závažnějších obtíží. Jsem z Kie docela zdesgustován.
No jo je fakt, že zevšeobecňovat nejde, ale přeci jenom aspoň trocha snahy by nezaškodila. Nejdřív problém s Riem, který nevyřešili a spíš mě vodili za nos a když jsem chtěl dát Rio na protiúčet, tak to taky nešlo zařídit. Takže moje setkání se značkou Kia a jejím prodejcem je zatím dost tristní. Na to, že si chtějí budovat image a zvyšovat prodeje mají dost svérázný přístup. Asi žijí v době Mototechny a čekání na Favorita několik nocí před prodejnou. Ceed se mi fakt líbí, zkušební jízda super, ale to okolo mě dost významně odrazuje. Jenomže co s tím Riem?
Kia ceed 1.4 base červená