sorento chcípe za jízdy

Odpovědět
viktor
Příspěvky: 328
Registrován: stř úno 16, 2011 5:58 am

Re: sorento chcípe za jízdy

Příspěvek od viktor »

Mimořádně s tebou souhlasím,(jen pro to,že už ty parchanty odmítám sponzorovat a za ušetřené peníze pošlu věnec na hrob Kim Ir Sena,ten tu jižní svoloč měl přečtenou)a vychvalovat to budem společně,abych se té věci zbavil.Jinak pochybuju,že řídíš ze zadního sedadla,a jako 99% účastníků řídíš jednoválec.(Válí se v něm sám).Ale podívej se třeba na Rav 4,subaru outback(230Hp),ale co ti budu vyprávět,já už nechci mít ruce od šmíru jak před 30 lety se 120kou a pátrat po internetu co se komu zk...... a jak na to.Už jsem na to starý.Čest tvému traktoru,pokud by jsi měl po ruce nějakého zoufalce a domácího kutila,který by měl zájem o krabici plnou nových dílů a chtěl to provozovat dej vědět.Opravdu ta mrcha jde z domu.
Reklama
 

Jirka N.
Příspěvky: 931
Registrován: stř lis 26, 2008 9:06 pm

Re: sorento chcípe za jízdy

Příspěvek od Jirka N. »

Kdyby to byla 2008 vzal bych to na šroubky. Jinak díky změnám se to nertentuje. Ty sedadla jsem bral jako jeden parametr, stejně tam vozím jenom vzduch, ale je vidět že Sorento bylo projektovaný pro Ameriku díky prostoru a rozměru sedaček. To Japonci nějak odmítaj a jedou si stále po svý linii. Jenže ta cena za kterou prodávaj LC je mimo mísu a zase takovej zázrak to není. Vzhledově se poslední LC taky moc nepoved a tak se uvidí co bude budoucí nástupce. Japonec to ale nebude.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
kozejk
Příspěvky: 317
Registrován: sob črc 02, 2011 12:54 pm

Re: sorento chcípe za jízdy

Příspěvek od kozejk »

Jirko já ti klidně svoje prodám, rok 2008, najeto 130, klidně si to na šroubky vem. Má to nový turbíčko a zatím to jezdí bez problému.

Jinak k Subaru, je to srdeční záležitost, právě před 2 dny jsem chtěl koupit staráho Leona, já to auto miluji, nechal bych si ho jako veteránka :-)
Ale subaru už taky není co bývalo, ale ten zvuk boxeru oooouuuuu :twisted:
viktor
Příspěvky: 328
Registrován: stř úno 16, 2011 5:58 am

Re: sorento chcípe za jízdy

Příspěvek od viktor »

Zatím jsem ve stádiu příprav,ale pevně rozhodnutý.Pouze sbírám informace,ale ještě jsem nenarazil na vlákno,kde by zůčastnění skučeli a škemrali o pomoc s řešením závad,aby se od značky znalých dozvěděli,že to byla malá výrobní chybka a německé servry už to řešily a r.v.08 to má vyřešené.Argument,že je to levné auto ( 980.000 kč) a za ty prachy dobrý je úplně na hovno.Tahat se s tou kovadlinou bez výkonu a spotřebou ZILa ač jsem za 1 a 1/2 roku najel závratných 6.000km už mě nebaví.Finanční rezervy ( 198.000kč v N.D.) jsou vyčerpány.Zbývá jen na spomínaný věnec pro KIM IR SENA.Proto s chutí do Otíka.A jinak značky věrní s chutí do oprav,ono to sbližuje a pokud se nějaký sraz podaří ( letos se to asi všem po cestě na dalešky posralo) u ohně vyměňovat zkušenosti s náhradami z pořádných materiálů vám přeju hodně štěstí a pevné nervy.
kozejk
Příspěvky: 317
Registrován: sob črc 02, 2011 12:54 pm

Re: sorento chcípe za jízdy

Příspěvek od kozejk »

:mrgreen: :mrgreen: hezky viktor
viita
Příspěvky: 194
Registrován: stř zář 08, 2010 9:54 pm
Bydliště: Nové Syrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: sorento chcípe za jízdy

Příspěvek od viita »

Chvíli už tady tu diskuzi sleduju...mám k tomu jen pár slov a docela se mi hodí , že tu padla značka Subaru.Má to totiž něco společného.
Kup si Sorento v dieselu- problémy s motorem a periferií.Kup si Forestra v dieselu- problémy.Známej ho má od novoty, stál ho v ND už 150 000,- a skončil u rozsypanýho motoru- a není sám.Benzíny- v pohodě.Já se Sorimv benzínu podnikám, tahám těžkej vlek, taky loď o váze přes 2tuny , mám to zaplynovaný.Výsledek- auto jezdí bez problému se spotřebou v přepočtu 8 l.Mám na tom s plynem nalítáno už 100 tis, celkově najeto přes 200 tis.Jediný co se vysralo mimo běžnou údržbu tj oleje, rozvody atd. byla pravá poloosa, ale to všichni víme že ta se nepovedla.Takže já tohle auto OVŠEM V TÝHLE MOTORIZACI hodnotím velice kladně, užitnáhodnota e pro mně maximálně příznivá.
A o srazu škoda mluvit , byla to pro mně zbytečně vynaložená energie, lidi asi prostě nemají čas, anebo každý o svém autě toho ví tolik, že nemá potřebu se o zkušenosti dělit a každý si všechno v pohodě vyřeší sám.Nebo nevím, kde je zakopanej pes.Dle mýho názoru- a můžete mě klidně ukamenovat se prostě dieselovej motor -ten starší 103 kW prostě nevyvvedl, další věc je kvalita nafty u nás atd...Ale auto samotný bych zase až tak nehanil.Další věc je taky údržba a to od prvopočátku, pokud už koupíš mrdku, tak s tím těžko co udělat.A na závěr- nejsem zastánce jen benzínů- mám ještě Passata v dieselu, nejeto 290 tis.- bez problému.Toťasi tak vše :wink:
Vše se dá opravit, jen se nesmí vědět, že to nejde....
Sorento 3,5 EX, benz. r.2005
zdeny65
Příspěvky: 574
Registrován: pát kvě 18, 2012 6:11 am
Bydliště: Starý Vestec

Re: sorento chcípe za jízdy

Příspěvek od zdeny65 »

viita píše:Chvíli už tady tu diskuzi sleduju...mám k tomu jen pár slov a docela se mi hodí , že tu padla značka Subaru.Má to totiž něco společného.
Kup si Sorento v dieselu- problémy s motorem a periferií.Kup si Forestra v dieselu- problémy.Známej ho má od novoty, stál ho v ND už 150 000,- a skončil u rozsypanýho motoru- a není sám.Benzíny- v pohodě.Já se Sorimv benzínu podnikám, tahám těžkej vlek, taky loď o váze přes 2tuny , mám to zaplynovaný.Výsledek- auto jezdí bez problému se spotřebou v přepočtu 8 l.Mám na tom s plynem nalítáno už 100 tis, celkově najeto přes 200 tis.Jediný co se vysralo mimo běžnou údržbu tj oleje, rozvody atd. byla pravá poloosa, ale to všichni víme že ta se nepovedla.Takže já tohle auto OVŠEM V TÝHLE MOTORIZACI hodnotím velice kladně, užitnáhodnota e pro mně maximálně příznivá.
A o srazu škoda mluvit , byla to pro mně zbytečně vynaložená energie, lidi asi prostě nemají čas, anebo každý o svém autě toho ví tolik, že nemá potřebu se o zkušenosti dělit a každý si všechno v pohodě vyřeší sám.Nebo nevím, kde je zakopanej pes.Dle mýho názoru- a můžete mě klidně ukamenovat se prostě dieselovej motor -ten starší 103 kW prostě nevyvvedl, další věc je kvalita nafty u nás atd...Ale auto samotný bych zase až tak nehanil.Další věc je taky údržba a to od prvopočátku, pokud už koupíš mrdku, tak s tím těžko co udělat.A na závěr- nejsem zastánce jen benzínů- mám ještě Passata v dieselu, nejeto 290 tis.- bez problému.Toťasi tak vše :wink:
Souhlas.Když se člověk podívá na inzerci,tak v benzínu je na prodej cca.2-3 Sorenta.Okolo 160 je diesl.
Taky hodím trochu do diskuze.Mám doma ještě Scénika 1.9 dTI.Vysoce úsporný auto,ale sežral mě na opravách motoru a kastle-prahy jsou v háji.Opravovat se mi to nechce,tak jde do světa.Spotřeba u něj je cca.5l/100 km.Pohodlí super.Na motoru se dělala 2x hlava,atd.Ale naposled mi rupnul držák na vstř.čerpadlo.A důvod?Nějakej pitomec strhnul v hlavě závit a držák neudržel tah rozvodovýho řemenu a rupnul.Oprava vyšla jen na pár stovek.Koupil jsem sadu na opravu závitů ,držák se svařil a motor jde jako hodinky.Jde prostě o to,jak a co za kreténa mělo auto před tím,než si ho koupí normální člověk.Auto a motor se dá zničit velice rychle.Stačí jenom aby nějakej chytrák nedochlazoval turbo a to si po čase vybere svoji daň.U railu je to zase nafta.Nejde do nádrže nalejvat sračky od jezedáků.Musí se docela pravidelně odkalovat filtr,dbát na výměnu oleje,vzd.filtr atd.
Hlavně je max.důležitý,aby se do motoru nešťoural kdejakej machr.Člověk pak časem objeví jeho úpornou snahu takovou hroudu železa opravit,ale to už bývá skoro pozdě.Nejhorší jsou potrhaný závity,povolený šrouby,matice atd.
Takže závěrem,bohužel vytočenej Viktor měl sakra smůlu zrovna na nějakýho garážmachra,já měl smůlu taky u Scénika.Ale cpát do toho Frantíka další prachy už jsem si zakázal.A proto,když jsem mohl koupit Sorento-mimochodem se mi dost hodí k mému podnikání-tak jsem šel do něj.Nechal jsem si sundat dekl na motoru a pěkně si to všechno obhlídl.Zjištění,že se nikdo původních šroubů a dílů ani nedotkl,nejsou žádný anti opravy v elektrice,čili je vše v původním stavu,jsem do toho šel.Kastle je bez koroze,olej neteče z ničeho tak proč bych měl nadávat?Něco budu rozhodně muset vyměnit,ale to se týká podvozku a brzd.destiček.
Měl jsem štěstí,že Sorento jsem koupil tak jak jsem koupil.Známej koupil novýho Pathfindra a po záruce se mu sere co může.Tak co si má člověk vybrat?Prostě musí bejt klika na koupi-jak novýho,tak ojetýho.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Jirka N.
Příspěvky: 931
Registrován: stř lis 26, 2008 9:06 pm

Re: sorento chcípe za jízdy

Příspěvek od Jirka N. »

Všeobecně nabejvám pocitu že koupit kvalitní auto bez poruch není již možný. I velespolehlivé značky maj tolik problémů že to neni hezký. Staší projít fora na netu.
Já se o Soriho starám sám a vůbec nelituju, spotřebu mám 7,8 litru a to jezdím po Praze a okolí a i s vlekem. Naftu dávám pouze Maxx Motion a nic lepšího na našem thu asi není. Zatím mám najeto více naž 70 tisíc a dobrým zacházením se nic špatnýho neukázalo. Pokud to tak půjde dál tak si nemám na co stěžovat.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
zdeny65
Příspěvky: 574
Registrován: pát kvě 18, 2012 6:11 am
Bydliště: Starý Vestec

Re: sorento chcípe za jízdy

Příspěvek od zdeny65 »

Přesně tak.Jsi prostě další klikař,který koupil dobře.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
kozejk
Příspěvky: 317
Registrován: sob črc 02, 2011 12:54 pm

Re: sorento chcípe za jízdy

Příspěvek od kozejk »

to není o klice, přece v 70 tisících nejde očekávat nějaké závady. Sorento začne zlobit od 150 tisíc.
Jirka N.
Příspěvky: 931
Registrován: stř lis 26, 2008 9:06 pm

Re: sorento chcípe za jízdy

Příspěvek od Jirka N. »

Tak to mám snad ještě dlouho klid a v záloze je stará dobrá spolehlivá Octavia 1,8 T.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
zdeny65
Příspěvky: 574
Registrován: pát kvě 18, 2012 6:11 am
Bydliště: Starý Vestec

Re: sorento chcípe za jízdy

Příspěvek od zdeny65 »

kozejk píše:to není o klice, přece v 70 tisících nejde očekávat nějaké závady. Sorento začne zlobit od 150 tisíc.
No třeba u známýho na nisánku spojka v 50000,zadní náprava 60000,ostatní závady malýho typu radši neprozradil.
Zlobit začne každý auto o který se majitel stará "jako o vlastní".Když jsem pracoval v Kazachstánu,tak tam měli starý auta ve stavu novejch a nový ve stavu výstavního kusu.Protože,kdyby se nedostali do práce-třeba 80-100 km denně,tak maji padáka a nazdar.Takže auto je pro většinu lidí nutnost a bez něj rodinu neuživí.Kdyby se auta dělali na 150000 to by je snad nikdo ani nekupoval.
Motory jsou třeba u diezla stavěný na výdrž okolo milionu.Benz v principu skoro to samý.Spojka by měla vydržet 200-300 tisíc hravě.Odejde dejme tomu dřív ložisko.Všechno je to jen o zacházení tím či oním.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
kozejk
Příspěvky: 317
Registrován: sob črc 02, 2011 12:54 pm

Re: sorento chcípe za jízdy

Příspěvek od kozejk »

Zdena nechápu kde bereš ty čísla?

Spojka ti nikdy 200 nebo 300 nevydrží, jedině že by si jezdil 60 tisíc ročně po dálnicích, každopádně v městě provozovaný auto max 150 dle motoru. Milion km ti dnes nevydrží žádný auto vyrobený po roce 2000 a když jo, tak po 3 generálkách.
Jirka N.
Příspěvky: 931
Registrován: stř lis 26, 2008 9:06 pm

Re: sorento chcípe za jízdy

Příspěvek od Jirka N. »

No nevím, ale moje 1,8 T u který jsem první majitel má najeto cca 174 Tkm a vyměnil jsem jen zadní kotouče a desky. Předek je ještě originál z výroby, stejně jako zbytek auta. Jezdí po Praze a okolí a cizinu. Takže mám dojem že je právě po zajetí. Jezdí skvěle a nežere.
Za celou dobu jsem jen vyměnil čidlo na teplotu vody a jinak jen spotřební mat. jako kapaliny, filtry, svíčky a stěrače. Motor je Audi :D
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
ctiteljan
Příspěvky: 134
Registrován: pát říj 21, 2011 12:25 am
Bydliště: praha 5

Re: sorento chcípe za jízdy

Příspěvek od ctiteljan »

Já měnil tedkon ve 150 tis. spojku, přítlačák na haddry,v ložisku jen 4 kuličky, lamela by najela ještě tak cca 15 tis jezdím převážně prahu rv. 2003 sorento jc
Odpovědět