Stránka 9 z 12

Re: sorento chcípe za jízdy

Napsal: úte říj 02, 2012 1:18 pm
od espinoza
ja som asi dojazdil kia servis neprisla na zavadu a namiesto jednej co mi chcipal motor mam druhy problem auto nenastartuje pomenene vyskusane vsetko aj zdruheho sorenta riadiaca jednotka kupil som aj zhavice lebo ich jeblo od toho zhavovania tak sorac srac ci jak to auto nazvat ide do 5 servisu asi posledna moznost kabelaz potom uz ani panboh nevie kde urobili soudruzi z korelandu chybu prvy a posledny diesel som kupil zlaty pegueot ze ja ho predal porobene ;vymeneny intercoller,cerpadlo filtre,zhavice,preplachnuta nadrz ,vycistene palivove trubky,vymeneny ventil,snimace senzory lista riadiaca jednotka pomenene vyskusane vsetko dobre vsreky repasovane ,akurat v druhom valci neni tlak a nejde stava do vstrekov myslim tym minus plus je ok tak asi ta kabelaz a mozno chuj nasraty som ze bych vrazdil auto poputuje do stupavy ........................ cuz

Re: sorento chcípe za jízdy

Napsal: úte říj 02, 2012 1:36 pm
od Jirka N.
Tak to je smutný a přitom Sorento není tak komplikovaný jako současný diesly s Euro 5 a 6. Já taky získávám dojem že benzín je ještě trochu akceptovatelný, ale jak dlouho je otázka. Třeba moje 1,8T z roku 1999 je velice jednoduchá a spolehlivá a na konci výroby v roce 2004 to bylo již jinak díky hodně zbytečnostem okolo motoru.
Možná by stálo za úvahu do toho namontovat jinej agregát z offroadu a hotovo. Je to rámový auto a tam pasuje ledascos. Stejně ten Sorimotor je z Italský koncepce a tak alternativa by se našla, jen to vyžaduje větší znalosti.

Re: sorento chcípe za jízdy

Napsal: stř říj 03, 2012 10:22 am
od David-Petr
Trochu nechápu co tady řeší espinoza čtu že nemá tlak na druhém válci.To chce aby to vrčelo? Možná sem to nějak blbě pobral ,ale pokud není komprese ve válci tak ten motor nepojede a můžeš měnit co chceš.Jinak se zeptám proč furt kupujete diesel a pak tady brečíte a vzpomínáte na svoje bejvalky nedej bože renault ,když je to ještě horší sráč než sorento obě auta mám tak věř ,že mám přehled.Určitě sis sorento koupil protože je to i po letech krasavec a hlavně pěknej off za pár korun. A právě tady je to co je podstatné za málo peněz málo muziky pokud chceš něco pořádného tak vem trojnásobek hotovosti cos dal za sorento a běž si koupit Toyotu LC a potom asi budeš spokojenej.Mám sorento a prohlašuju veřejně ,že jsem max spokojenej 3.5 benzín+LPG nemá chybu diesel do roku 2007 nebrat jedině tam nacpat pořádnej motor třeba koncern což dle mě není zase takovej problém chce to jen trošku osobní statečnosti jinak zbytek vozu dobrý,náhradní díly za pusu.Osobně sem měl moc moc aut a je potřeba si uvědomit,že čím novější auto koupím tím to je větší sráč kvalitní auta jsou dle mě do roku 03 pak už to je samá piiiiii...ovina.Když někdo začne sorento porovnávat s pasatem myšleno v dobrém tak mu doporučím aby si koupil pasata,subaru nebo jiné auto drašího pořízení nacpané filtrama pevných částic a podobnejma kurvítkama tak rok 2008 a víš a bude rád vzpomínat na sorento a jeho levnej servis.
Třeba před sorentem sem měl hiluxa a lepší pracovní auto sem nikdy neměl a asi ho ani nikdo nevyrobil musel z domu chtěl sem něco pohodlnějšího a tak mám sorento a brečím tady - Nebrečím jsem spokojenej a beru to jako pracanta za málo peněz.Ahoj David

Re: sorento chcípe za jízdy

Napsal: čtv říj 04, 2012 12:31 am
od espinoza
no riesim Davide dost toho ale motor som si uz zohnal az to vsetko vymenim tak snad pojede lebo ho dam zosrotovat uz len dve veci elektrika a motor motor menim je to iste kus za kus caves

Re: sorento chcípe za jízdy

Napsal: čtv říj 04, 2012 6:36 am
od viktor
Jak už jsem psal polít naftou a zapálit.Jak to funguje,tak je fajn.(asi,já jsem to nezažil).Ale jak se na tom něco vysere,stačí zámek na dveřích jde to do hajzlu celé.Co tu furt motáte nějaký off-road,vždyť to má podvozek o 1,5cm nižší než kombík od subaru,který není vedený ani jako SUV.Jestli to je kvůli rámu,tak ten měl i Wartburg.

Re: sorento chcípe za jízdy

Napsal: čtv říj 04, 2012 9:45 am
od ParnosCZ
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: sorento chcípe za jízdy

Napsal: čtv říj 04, 2012 1:32 pm
od zdeny65
ParnosCZ píše::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
No a nebo taky Trabant.To už je v principu obojživelník.Stačí zalepit dveře,vytáhnout z okýnek pádla a raft je jako vymalovanej.

Re: sorento chcípe za jízdy

Napsal: čtv říj 04, 2012 6:28 pm
od Jirka N.
Je to offroad díky rámu a redukci. Mám to vedený jako M1G tedy terénní a jediný co mi chybí jsou uzávěrky diferáků a výška podvozku je v kategorii G a s 17 kolama je myslím vyšší než u Subaru. Sousedka má Forestra a je to malinký autíčko oproti Sorentu.

Re: sorento chcípe za jízdy

Napsal: čtv říj 04, 2012 8:08 pm
od David-Petr
Srovnávat sorento se subaru je trošku úlet máš asi pravdu sem to nehledal,že subaru má světlou vejšku větší což je dáno jiným řešením podvozku.Sorento je pro někoho off pro někoho sráč to je na vkusu každého soudruha má tuhou zadní má rám má redukci má na mojem bude v zimě i uzávěrka pokud zbudou nějaké finance je to cca 23000kč nebo tam dám automatku za 12000kč to se ještě rozhodnu.Myslím že to sem už psal víta,že subaru našeho kamaráda umřelo po 3 letech je to sráč do kterého v dílech narval tuším 150000kč za dva roky provozu a prohlašuje že subaru nikdy více radši kulku do palice.Viktore ještě dotaz jak to dopadlo ta reklamačka toho motoru?

Re: sorento chcípe za jízdy

Napsal: čtv říj 04, 2012 10:40 pm
od Jirka N.
Taky by mě zajímalo jak to dopadlo s tou zárukou na opravenej motor.
Proč jsem spokojenej se Sorentem:
Pořizovací cena nového byla velice atraktivní a bezkonkurenční vzhledem k plné výbavě ( Holandská verze)
Bytelnost auta ověřená třema nabouráníma bez vlastní viny a obyčejný auto by to odneslo dramaticky a bylo by komplikovaně opravitelný.
Během záruky Kia opravovala ochotně na co jsem poukázal a to dokonce nad moje očekávání. U Koncernu Škoda jsem bojoval půl roku o uznání záruky. Takže Kia jasně vítězí v ochotě a vstřícnosti.
Sorento má závěs na 3,5 tuny a na trhu se těžko najde konkurent.
Spotřeba dlouhodobě je 7,8 l na sto a to po Praze a okolí. U auta s pohotovostní váhou 2,2 tuny je to naprosto perfektní hodnota.
Technika Sorenta je klasická, dobře přístupná a případný opravy neznamenaj rozebrat půl auta jako u konkurence SUV nebo klasiky osobáku.
Takže jsem spokojenej a jednou budu mít rébus čím ho nahradit, podobná koncepce pomalu vymírá, nebo je nesmyslně drahá.

Re: sorento chcípe za jízdy

Napsal: pát říj 05, 2012 10:47 am
od viktor
Motor měl přijít dnes,bohužel,asi se něco žvejklo,ve středu měli svátek.Stejně ještě nemám dvojhmoťák(moc se mi nepozdává,seká se spojka),ten bude v úterý.Chci tu kovadlinu poslat do světa v pořádku,ať mám čistou hlavu.Já jsem s tím šrotem najel 4.000 km za 1 a 1¨/2 roku,tak nemůžu posoudit jízdní vlastnosti,protože to bylo s citem(pořád v záběhu).Samozřejmě nové auto se bude tvářit úplně jinak než rýžožrout r.v.2005.Pokus se zavzpomínat,kolik krát jsi na škodovce řešil nějaké závady(mám oktávku 4x4 z 1999,lítá na ní,kdo má ruce a dosáhne na pedály) a nevím o ní.Podívej se na subaru forum a souběžně kia a porovnej dotazy zoufalců.Ještě musím dodat,že jsem nikdy nebyl traktorista (v práci jsem jezdil Fronterou,Patrolem,Pajero,což považuji za off road,né tu měkotinu)proto,jak se toho zbavím beru zpět Outbacka.Má vyšší výkon,větší kufr,v terénu větší průchodnost amoje loďka plně naložená váží 1,8 t takže na tažným mám ještě 200kg rezervu.Po dálnici v poho 180,aniž by to sežralo trávu kolem cesty.S kovadlinou jsem jezdil za 9-10 po prázdnu.Tvých 7-8 nedosahuji ani z kopečka.A to jsou moje poslední zkušenosti s tím přístrojem.Jak dostanu motor,tak už do toho nepolezu a budu jen inzerovat,inzerovat a modlit se že narazím na takového vola,který koupí auto zemědělců z bažin.Už tu na foru zůstanete jenom šťasní majitelé téhle technické novinky.

Re: sorento chcípe za jízdy

Napsal: pát říj 05, 2012 11:50 am
od Jirka N.
U Škodovky jsem reklamomoval půl roku dvouhmotňák a synchron na dvojce. Po skončení záruky mi to po urgencích opravili a od té doby jsem měnil jen čidlo na teplotu vody, jinak je Octávka spolehlivá a to 13 let.
Sorento chválím asi proto že jako první majitel vím o něm vše a jak se k němu chovám tak se odvděčuje. Asi proto že je jedno z posledních vyrobených tak u něho jsou vychytaný problémy z dřívějška. Když to srovnám s předchozí variantou tak je snad vše změněný a zůstalo jen pár stejnejch dílů.

Re: sorento chcípe za jízdy

Napsal: pát říj 05, 2012 8:33 pm
od David-Petr
Viktore je super ,že reklamace proběhla zřejmě v pořádku.Nezlob se ,ale dle toho co píšeš nejsem zcela přesvědčen,že závadu kterou měl tvůj traktor ufachčil nějakej rejžožrout - dle tebou deklarované ujeté km cca 4000-6000 odpovídá tomu ,že tvoje auto dostalo zřejmě olej který dostat nemělo proto se ti tam něco zadřelo.Hodně bláznů tam cpe 5w30 nebo 5w40 - pánové uvědomte si že ten motor je do traktoru (dodávky)tak ten potřebuje něco jiného tak se zamysli nad mechošem kterej ti servisuje .Pokut se pletu a dals tam olej jinej tak se omlouvám vše co sem napsal je myšleno v dobrém tak to tak prosím ber, jinak přeju úspěšný prodej osobně si myslím ,že si to neměl vůbec opravovat a prodat nepojízdné protože doba je zlá a si myslím ,že prodejnost toho traktoru bude tak max 140000 takže si podstoupil něco na čem můžeš akorát ještě víc prodělat.Takže tímto sem došel k názoru založit novou sekci ----Kdo kdy při jakých kilometrech co opravoval,atˇvšichni,co sem chodíme, získáme přehled. Ahoj David

Re: sorento chcípe za jízdy

Napsal: pát říj 05, 2012 9:37 pm
od Jirka N.
Ale pozor pro FL je předepsanej 5W-30 a dávaj ho tam servisy při garanční prohlídce. Já jezdím na 5W40 kterej má lepší tepelnou odolnost při vyšších teplotách. Starý provedení Sorenta sneslo i 15W40.

Re: sorento chcípe za jízdy

Napsal: sob říj 06, 2012 7:13 am
od kozejk
:lol: :lol: mě se líbí jak tady všichni házejí viskozními čísly, které mají ten nejmenší vliv na opotřebení motoru. Jirko lepší odolnost vůči teplotám?????? Tohle bych chtěl rád vysvětlit, co vím já všechny syntetické oleje mají stejnou tepelnou odolnost, ale jinou čerpatelnost nebo jinou odolnost vůči mechanickému střihu nebo trhání se dá nazvat.