Stránka 2 z 2

Napsal: pon led 22, 2007 10:10 pm
od igy
Ten start jsem teď dořešil, po 3 dnech, kdy jsem nestartoval, auto nastartovalo v pohodě, ale jakmile jsem zapnul světla, tak se motor okamžitě téměř zastavil. Takže zítra jdu do servisu a hoši budou mít co dělat. Sice mi to moc nevěří, ale budou muset. Přeci se to na nějaké diagnostice musí projevit, když na to přijdu já, naprostý amatér.

Napsal: úte led 23, 2007 3:10 pm
od birnes
Diagnostika? Nebyl bych takovy optimista ja jezdil na diagnostiku s prerusenym dratkem tri mesice nez nato prisli. Spise zkusenosti a chut mechaniku.

Napsal: úte led 23, 2007 9:57 pm
od kia mechanik
birnes píše:Diagnostika? Nebyl bych takovy optimista ja jezdil na diagnostiku s prerusenym dratkem tri mesice nez nato prisli. Spise zkusenosti a chut mechaniku.
přesně tak... :lol:

OTÁČKY u Ria

Napsal: čtv led 25, 2007 1:30 pm
od ivošek
Co se týče kolísání otáček u 1,4, tak korejci o tom vědí, jen stále nemohou přijít na bolístku, která vše způsobuje. Každopádně nezoufej, oni se inženýři z Koreje polepší a co nevidět dají tento problém do pořádku.

Kolega v práci s Riem 1,4 také jezdí a potvrzuje mi tím to co říkáš, že když je kolem nuly až tří stupňů, nastanou mu tyto výkyvy také.

Studené starty Rio 1.4 benzín

Napsal: sob led 27, 2007 1:03 pm
od Karel
Potvrzuji problémy při stud.startech u motoru 1.4 benzín.Mě to blbne tak,že nastartuji (absolutně bez problému) a po krátké chvilce klesnou otáčky téměř na hranici zastavení,v tom si motor sám přidá otáčky tak na 1400-1600 ot.Takhle se to opakuje 3-krát zasebou a pak je vše OK.Problém jsem konzultoval KIA Pelhřimov,ale jelikož autosalon otevřeli nedávno tak nemají ještě diagnostiku.Tento problém řeší i Hyundai přehráním soft. v řidicí jednotce,ale ne u každého dealera.Tak doufám,že i KIA toto vyřeší co nevidět.(nechci poslouchat výmluvy o tom,že si to sedne až najedu víc kilometru atd.). :evil:

To je přesně ono

Napsal: ned led 28, 2007 6:10 pm
od igy
No to je přesně ono - po nastartování ty dva až tři cykly poklesu a zvýšení otáček a pak pohoda. No mě se dneska ráno stalo, že jsem po 2 dnech co jsem sloužil na záchrance a auto bylo venku na mrazu, nastartoval až na 3. pokus - startér točil v pohodě, ale motor ani neblafl. Taky si myslím, že bude někde chyba v řídící jednotce, protože v létě jsem měl zase pocit, jako bych startoval se "sytičem" - vysoké otáčky po startu a nějak se jim nechtělo dolů.
Teď jedu na lyže, tak jim to tam nechám, ať se hoši snaží.

Starty

Napsal: pon úno 19, 2007 9:08 pm
od MK
Stejné kolísání otáček po startu mám i u svého auta. Dnes jsem se telefonicky domlouval na 1. garančku a říkal jsem o tom mechanikovi a ten prohlásil, že se s tím ještě nesetkal :roll: Jedu tam příští pondělí, tak jsem zvědavý, jak dopadnu.

75000 km

Napsal: čtv bře 22, 2007 10:23 pm
od bruzekp
Garanční prohlídka na 75 tis. km. Zvuky zespodu auta byl utržený držák na motoru. :shock: . . Praskání žárovek skončilo změnou značky žárovky :idea: ... Na garanční kontrole uznali vrzající sedačku jako závadu a objednali novou kostru sedadla. Sedačka se bude muset přečalounit... Musel se objednat nový klínový řemen, protože při studených startech byly slyšet pazvuky od řemene. Cena za gar. prohlídku 6700,- s DPH(výměna oleje a filtru, náplň klima, nějaké drobnosti a práce).
Zalíbil se mi Ceed... Kdyby někdo chtěl mé Rio - možnost přenechání LS.

Těsně před koncem záruky

Napsal: pon srp 06, 2007 9:42 pm
od bruzekp
Riu už bude v listopadu dva roky a na tachometru necelých 93 tis. km. Garanční kontrola na 90 tis. km stála 5600 kaček. Ještě jsem objednaný na kukačku- něco vrže v kufru-prý těsnící guma. Spíš si myslím že nějaký plast. Před garancí a taky před dovolenou (asi 14 dní) mi nedal jeden mladík přednost a já mu to dal na "komoru". Náraz přední částí mého vozu do jeho pravého boku asi ve 40 km rychlosti. Dost mě překvapilo, že jsem jel smykem 30 metrů na mokré vozovce a nefungovalo ABS. Jindy při brždění třeba na písku ho na pedále cítím, někdy až moc dlouho. Ale při blokování kol v přímém směru se neuvedlo v činnost.... Další drobnost- bagy nebouchly... Možná malá rána.... Zlomená kapota, prasklý nárazník, světlo, oba chladiče, příčka atd. Oprava 97 tis. Kč :shock: Ale vaky nebyly venku. Možná dobře-třeba pak by škoda byla vyšší než cena auta a bylo by na odpis :P . Co se týče spotřeby: dovolená Itálie - cesta tam asi 880 km v noci (celkem 12 hodin - asi pět přestávek) průměrná spotřeba 4,9. Cesta zpět byla též v noci ale jen 9 hodin a průměr 5,5. Pravda je že jsem tankoval tam i zpět na Shellce Power naftu. Je to znát na spotřebě- najedu na nádrž tak o 80 km víc.

Re: Těsně před koncem záruky

Napsal: pát srp 10, 2007 10:40 pm
od ivošek
bruzekp píše:Riu už bude v listopadu dva roky a na tachometru necelých 93 tis. km. Garanční kontrola na 90 tis. km stála 5600 kaček. Ještě jsem objednaný na kukačku- něco vrže v kufru-prý těsnící guma. Spíš si myslím že nějaký plast. Před garancí a taky před dovolenou (asi 14 dní) mi nedal jeden mladík přednost a já mu to dal na "komoru". Náraz přední částí mého vozu do jeho pravého boku asi ve 40 km rychlosti. Dost mě překvapilo, že jsem jel smykem 30 metrů na mokré vozovce a nefungovalo ABS. Jindy při brždění třeba na písku ho na pedále cítím, někdy až moc dlouho. Ale při blokování kol v přímém směru se neuvedlo v činnost.... Další drobnost- bagy nebouchly... Možná malá rána.... Zlomená kapota, prasklý nárazník, světlo, oba chladiče, příčka atd. Oprava 97 tis. Kč :shock: Ale vaky nebyly venku. Možná dobře-třeba pak by škoda byla vyšší než cena auta a bylo by na odpis :P . Co se týče spotřeby: dovolená Itálie - cesta tam asi 880 km v noci (celkem 12 hodin - asi pět přestávek) průměrná spotřeba 4,9. Cesta zpět byla též v noci ale jen 9 hodin a průměr 5,5. Pravda je že jsem tankoval tam i zpět na Shellce Power naftu. Je to znát na spotřebě- najedu na nádrž tak o 80 km víc.
Jsi zdráv?? A jestli, tak k čemu vystřelený airbag?? :wink:

vaky

Napsal: ned srp 12, 2007 5:36 pm
od bruzekp
No asi abych měl víc důvěry k vozidlu. Myslím, že je k tomu aby v případě nárazu došlo k jeho aktivaci.
Otázka je kde je hranice jeho aktivace při čelním nárazu. Předpokládal jsem že když dojde k prolomení příčky za chladičemi, že se aktivuje. Možná máš Ivoši jinou praxi.

Re: Rio 1.5 CRDI

Napsal: úte kvě 25, 2010 8:23 am
od vko06
s tym kolisanim otacok pri studenom starte : u mna sa to nastastie neprejavilo len som uz pocul o tomto probleme. zevraj to riesia prehranim software-u v RJ a vela ludi hovori ze po prehrani softu je auto na nepoznanie ..lepsi tah, nizsia spotreba a lepsie jazdne vlastnosti :) ...ja som so svojim CRDi na 100% spokojny, motor bezi ako svajciarske hodinky :)