Stránka 2 z 3

Re: Rio 2008

Napsal: stř bře 24, 2010 7:21 pm
od kiboo
A aby som nezabudol DAKUJEM vsetkym za nazory

Re: Rio 2008

Napsal: stř bře 24, 2010 7:53 pm
od Matej
:?: :?: :?: :idea:

Re: Rio 2008

Napsal: čtv bře 25, 2010 5:26 pm
od adam221
Visna> Neriesim... Bolo to napisane v teme, tak som napisal ceny... To ze niekto staca kotuce na sustruhu ok, to ze niekto jazdi na kotucoch co maju minimum 20mm a on ma 16 a su chladene ok.. Ale ja na takych jazdit nebudem.. Mam sa rad :)
Ak si niekto koli tomu rozbije auto, alebo mu praskne kotuc, ze sa mu zvlni po jednom intenzivnom brzdeni, jeho vec...
Ked si kupis shit kotuce, ktomu platnicky shit za par supek a zoderu ti platnicky kotuce tak sa necuduj :mrgreen:
Ako pisal Matej, nejedna sa o Fobiu kde mas kotuc za 20e....

Re: Rio 2008

Napsal: čtv bře 25, 2010 6:33 pm
od visna
Tak ok teda chlapi . Kludne si mente pri kazdej vymene platniciek aj kotuce. Je to vasa vec. S mojej praxe ale viem ze jedny kotuce zvladnu kludne aj dvoje platnicky bez problemov. Proste sa mi zda drbnute menit kotuce na 2 rocnom aute ktore ma nabehane 60 - 70 000 km. (samozrejme ak nie su zvlnene) . A zase hovorim zo svojich skusenosti. Nabeham tu totiz najviac km z Vas . Rocne nabeham tak 50 - 60 000 km a viem o com hovorim. Na vsetkych doterajsich autach som si menil brzdy sam. Takze kludne zbytocne mente veci. A to ze vam v autorizovanych servisoch poradia vymenit hned aj kotuce ktore su mimochodom uplne v poriadku a s prehladom zoderu este jedny platnicky tak o tom si myslim svoje....


Matej : ak si naozaj automechanik (dufam ze nie v autorizaku) tak potom asi menis pri kazdej vymene platniciek aj kotuce vsak ? To by som teda chcel videt... haahahahah

Re: Rio 2008

Napsal: čtv bře 25, 2010 7:17 pm
od Matej
:arrow: :arrow: :arrow:

Re: Rio 2008

Napsal: čtv bře 25, 2010 10:05 pm
od BatoNR
myslim ze velmi zavisy aj od stylu jazdenia a miesta jazdenia. Ked niekto jazdi v kopcoch full nalozeny tak jasne ze kotuce mu moc dlho nevydrzia a musi ich menit castejsie. Ale naozaj vazne nechapem preco za normalnych podmienok prevadzky a normalnej jazde menit kotuce pri vymene brzdovych dosticiek? Pokial nie su kotuce poskodene tak preco ich menit??? Ved nie som milionar (zial).

Tato tema bude asi to iste ako ked sme sa bavili o tom preco (ne)menit olej po 1 roku ked ma auto nabehanych len par tisic km.

Re: Rio 2008

Napsal: pát bře 26, 2010 8:12 am
od tomasko007
Matej píše:niektore automobilky pri servisovani a prehliadkach brzd menia automaticky kotuc + segmenty a nepytaju sa zakaznika ci chce alebo nie........... bezpecnost je na prvom mieste a brzdy su zaklad............
Automobilky ich menia, lebo chcu zarobit !
Bezpecnost na prvom mieste ? :-D ty asi zijes v rozpravke.

Toto dlho neplati a pochybujem, ze plati aspon u jedneho z Vas !

Re: Rio 2008

Napsal: pát bře 26, 2010 6:53 pm
od Matej
:!: :?: :idea:

Re: Rio 2008

Napsal: pát bře 26, 2010 7:40 pm
od visna
Tomasko007 a batoNR presne tak. Uplne s vami suhlasim. Ukazte mi toho mechanika ( okrem autorizovaneho) ktory meni pri kazdej jednej vymene platniciek aj kotuce. Chcem ho videt.

Re: Rio 2008

Napsal: pát bře 26, 2010 8:44 pm
od adam221
Asi som mi nieco uslo, ale nepisal som vzdy menit kotuce pri platnickach... To je samozrejme....
Prajem vela km bez servisov :)

Re: Rio 2008

Napsal: sob bře 27, 2010 2:07 pm
od visna
No ale cela debata je tu o tom. Pisal si ze je blbost davat nove platnicky na stary hrzdavy kotuc. S toho jasne vyplyva ze pri kazdej jednej vymene platniciek musis vymenit aj kotuce ..... lebo na stary kotuc nove platnicky nechces dat...

Re: Rio 2008

Napsal: sob bře 27, 2010 3:18 pm
od adam221
Cital som si svoje prispevky, ale nikde som taketo nieco nenapisal.... :?

Re: Rio 2008

Napsal: sob bře 27, 2010 4:22 pm
od jozino
tak sa už konečne dohodnite a píšte niečo z čoho sa naozaj všetci poučíme.
kotúče sa menia len keď sú zodrané na povolenú hranicu opotrebenia.






Kia Rio sporty 1.4

Re: Rio 2008

Napsal: sob bře 27, 2010 8:31 pm
od adam221
:wink:

Re: Rio 2008

Napsal: sob bře 27, 2010 9:56 pm
od Marecek
Jestli mohu také vstoupit do diskuze. Souhlasím s "visnou" a ostatními, že měnit kotouče automaticky s výměnou destiček je hovadina (pokud doopravdy nejsou zvlněné nebo nemají již tloušťku pod minimem). Mám na svém Riu najeto cca 110.000km za 3 roky. Věřte nebo ne, ale brzdové destičky jsou ještě původní a nějakých pár tisíc km ještě určitě ujedou (a že jezdím každý den po Praze, kde se stále brzdí). Výměnu rozvodového řemenu popisuji v jiném tématu včetně cen za materiál a práci (autorizovaný servis).

Jediný problém se kterým se potýkám (popisováno také u tématu s rozvodovým řemenem) jsou klepající brzdiče. Vše bylo při výměně rozvodů dotaženo, ale nyní to slyším znovu klepat. Cena jednoho je cca 6.000,- Kč bez DPH, takže to je doopravdy pálka. Uvidíme, až budu měnit destičky, co na to servis...

Jinak zatím bez jediné závady a že dostává po Praze někdy zabrat..Musím zaklepat, ale u mě spokojenost.

Marek