Stránka 2 z 2
Re: Ochranné nerez rámy bez homologace
Napsal: ned zář 01, 2013 7:48 am
od zdeny65
Jirka N. píše:Z mého pohledu je to jednoduchý. Tedy na rámy se nerazí žádné homologační kódy a z úsporných duvodů dávají výrobci pouze samolepku na ně. To mám potvrzené i z Německa. Jenže samolepka se časem odlepí a tím je tám neidentifikovaný. Takže stačí si stáhnout z netu homologační list jiného rámu a s tím existovat. V případě nouze prostě ukázat na místo kde byla samolepka a fertig. Oni by museli pak dokázat že je to jinak a to je finančně náročný.
Přesně tak.Spíš jde o to,aby výrobek měl zaoblený hrany bez ostrých výstupků,který by mohli při eventuelní kolizi zachytit třeba zmíněnýho chodce atd..
Re: Ochranné nerez rámy bez homologace
Napsal: ned zář 01, 2013 9:29 am
od Jirka N.
Ano, základ je mít profesionální tovární výrobek, nejlépe z ciziny a tak je prostor pro improvizaci. Třeba když mě naboural jeden kterej nakonec ujel a já to řešil s pojišťovnou viníka tak ta mě poslala na DEKRA Chodov k nafocení auta a škody. Tam pečlivě kontrolovali vše podle techničáku, tedy barvu, motor, gumy a výbavu. Jenže o rám neměli vůbec zájem, nebyl poškozenej. Protože se nepíše do techničáku tak i v tomto případě by se dodatečně doneslo lejstro s homologací v Němčině a bylo by po problému.
Dále na první stk trošku brblali okolo rámu a prý že na nových autech je nepovolený. Já na to odpověděl že je to čtyřleté rámové auto M1G a rám je pofi koupený i s novým autem v Německu. A ještě jsem se optal co konkrétně by bylo za problém. Oni že zvýšení hmotnosti a délky vozidla. Po nabídce rychlého odmontování řekli abych to neřešil a jel, je v tom stejně zmatek a jen u zcela nových aut by to neprošlo. Takže rámové auto má ještě šanci na úspech.
Re: Ochranné nerez rámy bez homologace
Napsal: ned zář 01, 2013 9:36 am
od Jirka N.
Základ je mít auto z dovozu, tam je možné mít v dokladech a autě ledacos, co není možné u nás.
Letos jsem si dovezl nákladní Volvo FL 614 z Německa a v CZ papírech mám nyní celkovou váhu 11999 kg místo 14200 kg u nás, dále rychlost 109 km a spotřebu nedefinovanou a že si jí provozovatel zjistí sám. Takže oficiálně mám doklady které by nemělo šanci mít auto u nás. To je rozdíl u dovozů a je to velice rozmanité.
Re: Ochranné nerez rámy bez homologace
Napsal: úte úno 16, 2016 5:51 pm
od razzo7335
Sice tu je starší dizkuze, ale myslím si, že v této době je to zase aktuální po nějaké "chytré" úpravě zákona o tuningových autech..
Jak je to s rámama dnes? když mám staré auto z roku 2000 a rámy používám..jsou originál, mají i certifikaci a jsou přimontované ke karoserii na místech k tomu určených..
Čím se bránit před policií? Protože ti brblají, že nejsou zapsány v techničáku a že mění rozměry vozidla
Re: Ochranné nerez rámy bez homologace
Napsal: čtv úno 18, 2016 11:42 pm
od Jirka N.
Já jsem si pořídil na obě auta homologovaný a i se zápisem do techničáku a to jako předtavbu a je uprvená délka a hmotnost auta. Naštěstí jsem to udělal loni a i když to byla drahá sranda, tak mám klid
Jinak prý to nyní na STK neprochází snadno.
Re: Ochranné nerez rámy bez homologace
Napsal: úte bře 01, 2016 7:09 pm
od oluska2
Jirka N. píše:Já jsem si pořídil na obě auta homologovaný a i se zápisem do techničáku a to jako předtavbu a je uprvená délka a hmotnost auta. Naštěstí jsem to udělal loni a i když to byla drahá sranda, tak mám klid
Jinak prý to nyní na STK neprochází snadno.
Tak že nový poznatek z STK.Leden 2016??Rámy na autě 8 let bez problémů.Rámy v TP samosebou nezapsány a to velký problém?Přijel jsem tam a technik už hlásil???Rámy v TP nevidím tak stk neudělám!No rámy jsem musel sundat a pak to prošlo.Největší problém vidím v tom že kdyby to někdo řekl po dobu těch 8 let tak se to v pohodě zapsalo.No nic méně rámy už jsou zapsané a je klid.Ale ten voprus to po 8 letech sundat-jak předek zadek i boky.
Re: Ochranné nerez rámy bez homologace
Napsal: stř bře 02, 2016 4:09 pm
od TommyBoy
Jaky je proces na zapsani tech ramu, co vse potrebujes a kolik to radove stoji? Dik
Re: Ochranné nerez rámy bez homologace
Napsal: čtv bře 03, 2016 10:55 pm
od Jirka N.
Ten zápis je možný od výrobce který má homologtaci a sám je oprávněn dělat zápisy do TP. Já to mám včetně homologačního čísla od MD a dále přestavba kde je vyšší váha a větší délka auta. Jediná cesta je asi koupit nový homologovaný rám a mě stál na každý auto cca 16 000 Kč/ kus včetně zápisu.