vraba43 píše:no pípá to ze zezadu,v kabině a při jízdě na zpátečku...tak nevím...
Tak sundej obě zadní lampy,vyndej žárovky na zpětný světla,dej tam klasiku 12V/21W.Pak se to bude řešit dál.Jestli to bude pípat v kabině,tak bude problém v konektoru či kabeláži okolo ruční brzdy.Většina problému ze signalizací jakýhokoliv typu bývá v konektorových spojích,spínačích a ukostření el.instalace.Když jsem se podíval pod kryt podběhu v kabině u spolujezdce,nestačil jsem se divit,co je tam konektorů a navíc i ze známkou koroze.Kdyby jsi byl odněkud z okolí Praha 9,tak by se to dalo líp identifikovat,než po online nápovědě.Sice mám Sorento pár měsíců,ale už jsem pochopil,že je to stejně jenom motor a kastle.Trochu bych to"srovnal k Orloji",který řídí počítač.Ale ne tak docela.Korejci si vysnili,že nacpou auto elektronikou a bude to bomba.To se jim ale povedlo.Max. mě štve to pípání.Furt na něco.Až ji najdu v palubce,tak tu sirénu něčím přelepím.To,že popojedu autem pár metrů a už to řve mě docela vadí.To samý z klíčkem v zapalování.Luxovat vysavačem ze zásuvky 12V za silný asistence pípáku,to fakt leze na nervy.Chceš si pustit rádio-zase to samý.To se prostě šikmáči vyzanamenali,jako Vietnamci z těma jejich elektronickýma světlama,budíkama atd.Tak to vidím na to,že místo tý pitomý sirény píchnu LEDku a nazdar.Jo,ale jinak mám to auto rád.Kdyby něco,tak písni nebo SZ,jak budeš chtít.Frantíci mě ze Scénikem docela vyškolili a fakt je potřeba hledat problémy jednodušeji,než je kolikrát napsáno.