Stránka 2 z 4

Re: problem so startovanim

Napsal: úte kvě 31, 2011 7:23 pm
od Tomas80
Takze zahada rozlustena. Smoulove ze servisu dali nove zhavici svicky a svete div se ono to stejne nechytlo. Takze po vsi sve nas..... jsem to od nich stahnul a po vsem poderzeni to dal do servisu kde delaj vstriky. Takze mi dneska volali, ze jsou v haji vstriky. Takze je necham zrepasovat. Pry jeste zkontrolujou palivovou soustavu, filtr a cerpadlo, jestli se nahodou nepridira a tlaky va valcich. Takze se jeste asi mam na co tesit. Ale zase vypada, ze k tomu pristupujou dukladne a tak by snad mel byt potom klid. Jen pro info pro vsechny ktere to nekdy postihne, repase jednoho vstriku 3500 bez dane + samozrejme prace.

Re: problem so startovanim

Napsal: stř čer 01, 2011 12:33 pm
od Nymburák
Ahoj, a bral jsi jakoukoliv naftu nebo pouze Vervu či V-power? Popřípadě pokud jsi bral no name, tak přidával jsi aditivum? A kolik km je na autě najeto?

Re: problem so startovanim

Napsal: stř čer 01, 2011 6:49 pm
od Tomas80
Ahoj. Nejsem zastancem toho, brat pouze "znackovou" naftu. Respektive samozrejme nejezdim do zadnech noname jezedackejch benzinek, ale take nebru jedine u znackovejch. Proste pokud potrebuju koupit naftu, tak ji vemu u nejake benzinky. Ono na delsich cestach hlavne v cizine ( Chrovatsko atd.) kde je to s kvalitou PHM horsi, stejne nemas moc na vyber. Auto jsem kupoval ojete, nyni mam nalitano necelych 170 tis., ale jak rikam, nebylo nove, takze je tam opravdu tech 170? Neni tam 270? To ti nikdo uz nerekne. Sice u toho byla serviska, ale tu ti vypise dneska kazdej, takze to take neni zaruka. Pravdou je, ze aditiva jsem nedaval od zacatku. Zacal jsem je pridavat az dele po koupi, takze hlavne pri cerpani v cizine to byla asi chyba. No co se da delat, ted uz pridavam automaticky pri kazdem cerpani :wink:

Re: problem so startovanim

Napsal: pát čer 03, 2011 6:58 am
od Nymburák
Byl jsem se podívat na Toyotu Land Cruiser, majitel říkal, že měnil vstřiky už po 60.000 km. A od té doby přidává aditivum. Dnes má 170.000 km a má zadřené čerpadlo. A Vif určitě používal to jsem viděl.

Re: problem so startovanim

Napsal: pát čer 03, 2011 5:17 pm
od Jirka N.
Může za to tenkle zkurv. stát, potažmo EU a to tím že uzákonil navýšení obsahu biosložky v naftě. Bosch ve svém doporučení odsuohlasil max 5% biosložky pro CR vstřikování a nyní je to ze zákona až 7% biosložky. Ta po 3 měsících se oděluje od nafty a sedá ke dnu nádrže a dále vytvoří kyselou složku a ta korozivně působí na nádrž a vstřikovací čerpadlo. Tím je předurčena zkáza vstřikování. Takže starší nafta a je malér na světě.

Re: problem so startovanim

Napsal: pát čer 03, 2011 8:47 pm
od Tomas80
No neco na tom bude. Ten pan co to u nej mam, tak se zameruje hlavne na vstriky a rikal, ze ma prace docela dost. Takze to o necem svedci :( . Nejsem jedinej komu zrovna dela vstriky, tak aspon nejak utecha :)

Re: problem so startovanim

Napsal: pát čer 24, 2011 7:35 am
od jjjj
tak co Tomas uz si zistil kde bol ten problem s tim startovanim bolo to cerpadlo alebo vstreky

Re: problem so startovanim

Napsal: úte čer 28, 2011 8:36 pm
od Tomas80
Ahoj panove. Verte mi nebo ne, ale nezanevrel jsem na Vas. Bohuzel jsem se opet presvedcil o kvalite ceskych servisu. Takze naposledy jsem si liboval, ze jsem se asi dostal do servisu, kterej bude stat za neco. Original Bosch. Inu opak byl pravdou. Takze to zacalo tim, ze zjistili, ze vstriky protejkaj vrchem a tudiz to nechce startovat. Takze je zrepasujou. Takze repase vstriku trvala asi ctrnact dni. Nevim co tam vsecko delali, ale prislo mi to dost dlouho. No nic, po ctrnacti dnech jsem si slavnostne sel prevzit jiz podle specialistu od firmy BOSCH opravene auto. A ze se jedem projet. Dobra, sedl jsem do auta a nastartoval. Ano chytlo to na prvni otoceni, ale na volnobeh bezel motor asi jako starej traktor. Cukal uplne silene, az jsem mel pocit, ze vyskoci z motoru. Kdybych byl zenska tak bych uvital vybraci radici paky, ktera vlivem cukani motoru litala od strany ke strane. Kdyz jsem pridal plyn, tak to znelo jako kdyz jsem dal do stareho favorita natural a jeste malinko povolil ventily. No proste narez. Otocil jsem se na specialistu s otazkou co to ma jako znamenat. On se mne zeptal to predtim takhle nedelalo? Rikam, no to vubec ne, ten motor bezel jako hodinky a naprosto klidne. Prej ze by se to melo srovnat, ze si to musi sednout a dali tam jeste nejake prisady na cisteni palivove soustavy, takze to bude tim. Me se to stale nelibilo, ale jelikoz jsem jiz auto bezpodminecne potreboval tak jsem si ho vzal. Jeste jsem to s nim resil a takze zaver byl ten, ze kdyby se to nezlepsovalo, tak prej jim to tam mam privezt a ze se na to jeste podivaji. Inu toto bylo v patek, takze pres vikend jsem si obstaral se zatnutymi zuby co jsem potreboval a v pondeli, jelikoz se to samozrejme nezlepsovalo, spis naopak, jsem naklusal jen pro zajimavost do KIE at mi to napichnou na diagnostiku. Technik kdyz do toho vlezl, tak se zhrozil jak mi vubec mohli neco takoveho predat jako opravene auto. Nicmene to napichl na diagnostiku a zmeril tlaky na vstricich. Dva v hodnotach 4, dva v hodnotach -4. Takze bylo jasno. Hnedko z Kie jsem jel k Boschi a hodil jsem jim to tam na hlavu, ze tohle jako ne. Pan auto prijal a ze se na to podivaj. Tyden se zase nic nedelo, prej shanej dily, kdyz jsem se ptal co s tim jako bylo, tak prej ze byly ty dva vstriky vyrezly jeste dole u trisky co je v hlave a posledne to zabrousili, ale asi se jim to nepovedlo, tak to tedko blbne. Tak prej shanej nekde starsi vstriky aby z nich pouzili ten spodek. Jenze ono se nic nedelo ani dalsi tejden. Tak uz jsem zacal bejt dost neprijemnej, protoze uz to bylo pres 4 tejdny co to vlastne resili a porad zadnej vysledek. Nicmene minulou stredu mi pan volal, ze uz to sehnali takze to daj dokupy a melo by to chodit. No udajne to meli dat do kupy, ale ono to nechodilo. Tak uz mi dosla trpelivost a rikal jsem at obedna dva nove vstriky, ze uz nemuzu dele na auto cekat. Tak se stalo a dneska jsem si byl auto konecne po mesici vyzvednout. Vypada to docela dobre. Nechali udelat zase test tlaku na vstricich a hodnoty vsech vstriku uz se pohybujou kolem nuly. I kdyz se mi zda, ze ten jeden vstrik je stejne trochu nacatej. Ale snad uz to bude v poradku a musim rict, ze ceskej servis ode mne zase dostal 100 bodu.
Podtrzeno secteno. Nepojizdnej jsem byl presne mesic, do auta jsem nacpal pres 40 litru. Ani mne tak nestvou ty penize, jako spis ten cas. Kdyz budete nekdo potrebovat dobrej servis, tak se sverte do rukou specialistu :-)

Re: problem so startovanim

Napsal: stř čer 29, 2011 1:34 pm
od NYKY0801
Tak to je síla. Mám vlastně to samé Sorento 2003 co ty jen mám najeto 120 000 dovezené z Německa. Doufám, že mě nic podobného napotká to bych ho snad radši hodil ze skály :roll: . Když vidím jak šly ceny Sorent dolů a ceny dílů se drží dost nahoře, děs. Ať Ti dále slouží již bez problémů!!!

Re: problem so startovanim

Napsal: čtv čer 30, 2011 4:38 pm
od Jirka N.
Tak to je mazec, pokusy omyly, a 40 tKč je fuč. Za to by byl celý bezvadný motor a jezdit by se dalo druhý den.
Mě nyní budou měnit převodovku řízení na záruku, odešla po 40 tkm a to mě zajímá čím se to stalo. Jestli tu porouchanou dostanu zpátky tak jí podrobím kontrole co způsobilo problém na hřebenu.
Když vidím ty pálky za opravu vstřikování tak nevím zda další nástupce nebude benzín, mám ještě O1 1,8 T a ta jede jako víno i po 12 letech bez jediné závady a mimo zadních brzd je vše původní a to má 160 tkm. Takže jednoduchý přeplňovaná benzín je perfektní, jen je pech že se již tak jednoduché a výkoné motory nevyrábí.

Re: problem so startovanim

Napsal: čtv čer 30, 2011 5:49 pm
od Tomas80
Ahoj
No je to raketa. Znamej ma jeste felicii 1,6 v benzinu a kdyz jsme se o tom bavili, tak rikal, ze na ni ma nalitano pres 400 tis a nebyl s motorem zadnej problem. A to v ramci delky dojizdeni do prace ( kazdej den tak 200 kilaku) bere nejlevnejsi benzin co kde sezene. Tedko se rozhoduje o dalsim aute a rikal, ze kdyz ode mne a od ostatnich slysel jake jsou problemy s naftaky, tak asi zase pujde do benzinu a necha tam hodit plyn.
A jeste jedna perlicka na zaver. To uz jsem ale nemel vubec sil toto resit. Po oprave vstriku mi stale sviti na palubce zhaveni. Tvrdil mi, ze ale proud do zhavicek jde jenom tak jak ma a bohuzel ta kontrolka sviti stale. Myslel jsem si, ze to bude neco v PC, takze kdyz jsem byl onehda v KIE tak jsem se jich ptal, zda tam neco neni.
Prej je vse OK, a nejspis to bude nekde v kabelazi. U motoru se zda byt vse v poradku, jeste az bude chvili cas tak to jeste poradne prolezu. Takze jezdim a neresim to.
Kdyby nekoho neco napadlo kde hledat, tak dejte vedet.

Re: problem so startovanim

Napsal: pát črc 01, 2011 7:47 am
od Jirka N.
Podstatné je jestli je to tak že tam nejde stále proud, ale to by bylo stejně pozdě. Koukám že ty servisy by zasloužily zavřít za takové laborování.
U mého Soriho na servisní prohlídce načetli chyby a měl jsem tam hlášku o chybě signálu do imobilizéru. Tím je vysvětlené to nestartování jeden den. Takže mimo řízení se bude měnit cívka pro čip klíče. Skoro začínám litovat že nemám sedmiletou záruku, ta moje za půl roku končí a problémky vyskakují :( . Zase na druhou stranu jinde bych mohl mít jen dva roky a to by bylo již vymalováno.

Re: problem so startovanim

Napsal: pát črc 01, 2011 6:44 pm
od Tomas80
Ahoj.
Dneska jsem to prolejzal u motoru a nikde jsem nic nenasel. Zmeril jsem jenom pro jistotu napeti na zhavickach, ale je to v poradku. Jde tam jenom chvili po zapnuti klicku, pak cvakne rele a napeti se vypne. Kazdopadne spirala v pristrojovce sviti dal, takze to uz nebudu resit.
Je to des s tema autama, dotedka jsem si soriho nemohl vynachvalit a ted si to vybira za vsechny ty predesle roky.
Tak at tobe uz take prestane zlobit :-)

Re: problem so startovanim

Napsal: pát črc 01, 2011 10:25 pm
od Jirka N.
Také ahoj a doufám že jsou to jen počáteční bolesti, i když na druhou stranu to mohlo být vychytané když se po mém Sori ještě vyráběly 14 dní a pak byla ukončená výroba. Zatím chválím spotřebu, už jsem několikrát za sebou ujel na plnou nádrž víc než tisíc kolometrů. Tak alespoň nějaká radost.

Re: problem so startovanim

Napsal: sob črc 02, 2011 1:03 pm
od kozejk
Zdravím jsem taky nový majitel Sorenta a popravdě, udělal jsem chybu když jsem se zbavil svého Nissanu Almera, já s tím autem neznal jediný problém a to byl rok výroby 2003, ted mám Sorento 2008 a snad je víc v servisu než na cestách. Ted momentálně se mění hřídele a ložiska v převodovce, díky bohu ještě na záruku, ale když to tady čtu, tak auto asi opravdu vystřelím na Měsíc :-))))
Co se týká vstřiku a řepky, dle testů je to možná pro čerpadla lepší, údajně řepka zvyšuje mazivost, ale asi každý vím, že kvalita nafty v čr je prostě bídná, takže ani ta řepka tomu moc nepomůže.
Jinak ze zkušenosti, KIA Pelhřimov se vyhýbejte velkým obloukem, za to KIA Tábor můžu zatím jen doporučit.
Jo a ještě k naftě, náááhodou nevíte někdo kdo bere naftu ze státních hmotných rezerv??? Ze zkušenosti vím že to je nejlepší nafta v celé české republice.