Naše Sorenta
Re: Naše Sorenta
až své sorento umeju a bude hezčí počasí, vložím také
- Reklama
Re: Naše Sorenta
Onehda jsem si docela nabeh. Sjel jsem na lesni cestu, krasne zasnezenou, takze to vypadalo ze je vcelku rovna a bude to v pohode. No zachvilku jsem zjistil, ze pod snehem jsou vyrejdovany diry od traktoru a nakladaku drevorubcu co tam kaceli stromy. Docela ve mne zatrnulo kdyz jsem do toho vjel a "zapad". Ale bylo to uplne v pohode a skoro na volnobeh jsem se z toho vyhrabal a v pohode jel dal. Asi opravdu nejde srovnavat Jeepa a Sorento, ale kdyz jsem to auto kupoval, tak jsem od nej tolik necekal. Je to pracant a nezalekne se jen tak neceho .
Kia Sorento EX, 2.5 CRDI 103 kW
-
- Příspěvky: 93
- Registrován: ned led 25, 2009 3:18 pm
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše Sorenta
Takze pani, mam najazdenych prvych 10000 (a nejake drobne) a je cas aby som sa podelil svojimi skusenostami. Za 5 mesiacov sa mi ustalila spotreba na 11.4l/100km (90% ale jazdim v nasom hlavnom meste so zapnutou klimou). Spotreba na tak velke auto a automaticku prevodovku je fajn (aj ked ...... ). S autom som nadmerne spokojny, ako na cestach tak aj v terene sa sprava tak ako som ocakaval. Ale! za ten cas som bol s autom uz 2x v servise. Pri 7016km sa mi vytrhol zavit z hlavy (ten co drzi trisku) tak museli menit celu hlavu (nastastie zarucna oprava) a teraz mi menia riadiaciu jednotku ktora ma na starosti predny nahon kedze sa mi zapina aj na rovnej ceste pri pohodovej jazde a dava to dost neprijemne slahy do predku. O rezime 4x4low ani nehovorim, to tam tak buchlo z casu na cas ze som si myslel ze mi vypadli kolesa predne . Tak asi tolko, nastastie mam auto tri roky v zaruke tak radsej teraz vymenit polovicku auta v zaruke ako keby som to mal vsetko platit
"Už" čerstvý majitel vozidla Kia Sorento 2.5 CRDI VGT 16V A/T EX, strieborná metalíza.
Re: Naše Sorenta
Ahoj scenic,
z jakého roku a měsíce máš Soriho? Ten problém s šroubama byl u FL až do února 2008. Byly i případy kdy proletěl vstřikovač plastovým krytem a zastavil se až o kapotu. Na vině byl špatný utahovací moment při výrobě. Moje auto je vyrobené 15.10. 2008 a zatím při necelých 7000 km jezdí bezvadně a spotřeba je mírně nad 8 litry. Taky chci najezdit co nejvíce během záruky, aby se vychaly případné problémy.
z jakého roku a měsíce máš Soriho? Ten problém s šroubama byl u FL až do února 2008. Byly i případy kdy proletěl vstřikovač plastovým krytem a zastavil se až o kapotu. Na vině byl špatný utahovací moment při výrobě. Moje auto je vyrobené 15.10. 2008 a zatím při necelých 7000 km jezdí bezvadně a spotřeba je mírně nad 8 litry. Taky chci najezdit co nejvíce během záruky, aby se vychaly případné problémy.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
-
- Příspěvky: 93
- Registrován: ned led 25, 2009 3:18 pm
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše Sorenta
Ahoj Jirka, skrutky som mal menene v predpredajnom servise a mne sa neodtrhla skrztka ale vytrhol sa zavit z hlavy takze skrutka bola relativne dobra. Auto je rocnik 2008. Ja tu spotrebu pripisujem jazde len po meste v zapchach, ked sa dostanem niekam von tak ta spotreba rapidne klesa.
"Už" čerstvý majitel vozidla Kia Sorento 2.5 CRDI VGT 16V A/T EX, strieborná metalíza.
Re: Naše Sorenta
Ahoj scenic,
U prodejce můžeš zjistit dle Vin přesný datum výroby, nalodění a dodání k prodeji v Evropě. Já takto dostal celý ,,rodný list". Ročník 2008 se dělal asi od 04. 2007 do 04. 2008. Ta závada mohla vzniknout tím že původně byl šroub utažený vekým momentem a závit se v Al natáhnul. Pak ten nový šroub již nedržel pevně. Má být utažen na 26 +- 2 Nm.
Ta moje spotřeba je daná tím že manuál je jinak zpřevodovaný a jezdí v jiném otáčkovém spektru. Zatím předu spokojeností a nyní se chystám při 7,5 Tkm měnit motorový olej aby Sorentík dostal za skvělé služby odpovídající péči.
U prodejce můžeš zjistit dle Vin přesný datum výroby, nalodění a dodání k prodeji v Evropě. Já takto dostal celý ,,rodný list". Ročník 2008 se dělal asi od 04. 2007 do 04. 2008. Ta závada mohla vzniknout tím že původně byl šroub utažený vekým momentem a závit se v Al natáhnul. Pak ten nový šroub již nedržel pevně. Má být utažen na 26 +- 2 Nm.
Ta moje spotřeba je daná tím že manuál je jinak zpřevodovaný a jezdí v jiném otáčkovém spektru. Zatím předu spokojeností a nyní se chystám při 7,5 Tkm měnit motorový olej aby Sorentík dostal za skvělé služby odpovídající péči.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Naše Sorenta
Tak se mi do Sorentíka dneska ze zádu strefil Cadillac SRX který má rozměry (v x š x d): 4950 x 1845 x 1721 mm a pohotovostní váhu 2568 kg. Bylo to při čekání na křižovatce v Běchovicích. Co všechno to oneslo se ukáže až v servisu, nyní nejdou dobře zavřít páté dveře a nárazník je odepsaný. Na druhou stranu je štěstí že jsem nejel Octávkou, ta by to odnesla hodně.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Naše Sorenta
Tak to tě upřímně lituji. Máš auto krátce a už taková smůla. Já bych se asi zbláznil.
Bostra
Bostra
Kia Sorento EX 2,5 CRDI AUTOMAT r.v.2007
Re: Naše Sorenta
Ahoj no tomu se rika stesti v nestesti, protoze oktavka by to asi odenesla jeste o hodne hur. Kazdopadne je to dneska na silnicich narez a jsem rad, ze jezdim takovimhle autem, precijenom je to trochu bezpecnejsi kdyz se neco stane. Tak at ti ho daj zase doporadku.
Kia Sorento EX, 2.5 CRDI 103 kW
Re: Naše Sorenta
Díky a já jsem dneska obíhal sevisy, ale musím počkat než ten co mě naboural uvede pojištovně správné číslo pojistky. Naštěstí u toho byla policie a tak nemám obavy. Jinak bytelnost Sorenta je impozantní a jsem rád že je to rámové auto. Budu dále informovat jak to postupuje dál.
Jirka
Jirka
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Naše Sorenta
OK tak hlavne at to dobre dopadne a zase brzo jezdis. To si myslim, ze Sorento asi hodne vydrzi diky tomu ramu. Kdyztak posli nejakou fotku.
Kia Sorento EX, 2.5 CRDI 103 kW
Re: Naše Sorenta
Opravdu vydrží hodně. Když jsem hledal telefon co byl v držáku na přístrojovce tak jsem ho našel u zadních sedaček . Dneska jsem koukal ze spodu na rám a vypadá netknutě. Celou to ránu chytnul závěs a tak si nejsem jistej zda so po odstrojení neukáže něco. Jen vím že se posunala ta podkova pro zámek pátých dveří a to znamená posun v podlaze protože ty dveře nejdou dovřít a je jiná spára u světel. Asi to bude pojišťovnu dost stát. Škoda že to do mě musel zrovna praštit takovej hromotluk v pohotovostní váhou 2600 kg
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Naše Sorenta
Nojo to je dicky tak, nejhorsi je, ze s tim nic nenadelas. Nejakej blb nekouka co je pred nim a je vymalovano. Moji kamaradku uz takhle napalili dvakrat kdyz stala na cerveny pred krizovatkou a nejlepsi na tom bylo to, ze ji trefili dicky to same auto. Takze podruhy uz z toho byla uplne hotova a rikala, ze to nehodla spravovat, protoze uz do toho nechtela rvat prachy diky stari auta. Myslim si, ze to bude v pohode. Oni maj nekteri klempiri zlaty ruce a kolikrat to ani nepoznas, ze to je spravovany. Ale jsou to zbytecny starosti, jako by jich clovek dneska uz nemel takhle dost.
Kia Sorento EX, 2.5 CRDI 103 kW
Re: Naše Sorenta
Po těhle zkušenostech bude v budoucnu nástupce jedině rámový auto s váhou 2500 kg a více nebo rovnou Tank . Spotřeba nehraje roli, bezpečí je na prvním místě
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm