Jirka N. píše:U toho benzínu je třeba měnit včas rozvodový řemen a to není moc jednoduchá práce. Taky pozor na propálené písty a ventily to je na vrub plynu. Plyn je ale pro tuto verzi nutností, jinak na benzín je to nerentabilní provoz.
Jirko, sleduji diskuze a vím, že o Sorentech víš hodně, ale s tímto si dovolím nesouhlasit, rozvody se pohodě "dají" dát doma , - mám to s pomocí kamartáda za sebou - všechno krásně přístupné, ano musí se před tím pár věcí odstrojit, ale je to pár šroubů , navlíknout a usadit řemen je práce pro dva , ale v poho.
A u tohoto motoru VŮBEC A ANI NÁHODOU nehrozí nějaké propálené písty , nebo zaklepané ventily apod.Bavíme se samo o sekvenc. vstřikování posledních generací, tam se to prostě nestane a co se týká mat. pístů a hlavy, potažmo sedel, soudruzi z německa by se mohli učit.Na druhou stranu , přimazávání např od Flash lube není na škodu, ale není nutné.Věř, že vím, o čem mluvím.Takže kdo uvažuje o této verzi a zaplynovat, prostě do toho jděte, není se čeho bát.
Jako každý model, má i tento drobné nedostatky, ale to je na delší povídání, kdo si chce nastudovat, dost je toho o benzínu na
www.sorentosite.com