Tak nechrasti.Shoď řemen a koukni na čerpadlo.Fakt nevim,připadá mi to,že si polonáklaďák kupuje každej,aby se ukázal,nebo co?Si nemysli,že sis koupil ofíka a je to hotovka.Popojíždíš jak Kolik 100 km,nebo 500 m.Jak poznáš hodně zahřátej motor,to by mě sakra zajímalo!!!mikas004 píše:jojo, vždyť já s tím už jen popojíždím
ale chrastí to jen u hodně zahřátého motoru
Chrastění a klepání v motoru 2,5 103kW
Re: Chrastění a klepání v motoru 2,5 103kW
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
- Reklama
-
- Příspěvky: 235
- Registrován: pon dub 02, 2012 9:02 pm
Re: Chrastění a klepání v motoru 2,5 103kW
zdeny nech ho on chce jinej motor
Re: Chrastění a klepání v motoru 2,5 103kW
Asi jo.A nebude to asi dlouho trvatDavid-Petr píše:zdeny nech ho on chce jinej motor
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: Chrastění a klepání v motoru 2,5 103kW
díky za vaše cenné rady, problém vyřešen
KIA Sorento EX, aut.
2,5 CRDi, 03/2005
2,5 CRDi, 03/2005
Re: Chrastění a klepání v motoru 2,5 103kW
No ty ses rozkecal.Tvoje zkušenost opravdu každému lovci zvuku z toho pojízdného včelína pomůže.
Re: Chrastění a klepání v motoru 2,5 103kW
Alespoň poděkoval.Třeba je to placená službaviktor píše:No ty ses rozkecal.Tvoje zkušenost opravdu každému lovci zvuku z toho pojízdného včelína pomůže.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: Chrastění a klepání v motoru 2,5 103kW
To je typický v tomhle českým ďolíku, když shání radu je rád a potom dělá drahoty okolo informací co to bylo. S tím jsem se setkal u nás často, jenže jinde ve světě to tak nefunguje. Tam jsou všichni velice ochotní pomoct a nedělají drahoty.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Chrastění a klepání v motoru 2,5 103kW
Možná to věnoval na výše zmíněnou výrobu cepů a ˇkorejský noťas letěl za ním do vody (na Svoboných Heřmanicích se pod vodou oběvili dva) a nemá už na co psát.Dneska už je všecko možné.Ale stím z Jirkou Sanem (nevím jak to skloňujou) souhlasím jak říkají bratia "Keď si kokot,němožeš byť veveričkou"
Re: Chrastění a klepání v motoru 2,5 103kW
A nebo se ztratili holubi v mlzeviktor píše:Možná to věnoval na výše zmíněnou výrobu cepů a ˇkorejský noťas letěl za ním do vody (na Svoboných Heřmanicích se pod vodou oběvili dva) a nemá už na co psát.Dneska už je všecko možné.Ale stím z Jirkou Sanem (nevím jak to skloňujou) souhlasím jak říkají bratia "Keď si kokot,němožeš byť veveričkou"
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: Chrastění a klepání v motoru 2,5 103kW
Toš mi řekněte, jestli je v tomto vláknu jediný normální příspěvek, který by člověka navedl na správnou cestu.
Ne, není. Jen snůška narážek a debilního off-topic spamu. Proč to admini nemažou ??
Problém nebyl v rozvodech, ale ve špatném časování spalování. Třískaly ventily na jednom válci a zvuk jakoby vycházel z jiného místa. Po oddeklování to bylo zřetelnější. Pomohl jen stupidní čistič trysek od "Bišopu".
Spokojení, páni odborníci ?
A teď se do mě pusťte dle libosti, inžiníři.
Ne, není. Jen snůška narážek a debilního off-topic spamu. Proč to admini nemažou ??
Problém nebyl v rozvodech, ale ve špatném časování spalování. Třískaly ventily na jednom válci a zvuk jakoby vycházel z jiného místa. Po oddeklování to bylo zřetelnější. Pomohl jen stupidní čistič trysek od "Bišopu".
Spokojení, páni odborníci ?
A teď se do mě pusťte dle libosti, inžiníři.
KIA Sorento EX, aut.
2,5 CRDi, 03/2005
2,5 CRDi, 03/2005
-
- Příspěvky: 194
- Registrován: stř zář 08, 2010 9:54 pm
- Bydliště: Nové Syrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chrastění a klepání v motoru 2,5 103kW
A co jsi čekal? viděl jsi nekdy léčit doktora na dálku? možná léčitele..Popsat zvuk motoru , pokud ho neslyšíš, je k prdu.Otázka jakýchkoli zvuků na různýchz fórech- ne jen tady mě max. pobaví.Co neslyšíš na vlastní uši, nelze diagnostikovat a otázky typu co mě to chrastí nejsou na místě, stejně nikdo adekvátně neporadí a nediv se tomu.Co nerjsi schopoen vyřešit sám , musí jiní, znalí, ale ne písemně ale sluchem přímo na místě.Nedokážu si to představit nějak jinak.
Vše se dá opravit, jen se nesmí vědět, že to nejde....
Sorento 3,5 EX, benz. r.2005
Sorento 3,5 EX, benz. r.2005
Re: Chrastění a klepání v motoru 2,5 103kW
Že nám tady nedáš klackem.Když je to tady samej debil,tak nechápu,proč tady hledáš rady A jak píše viita.Když neslyšíš zvuk a nejseš u toho,tak co chceš řešit?A napsat že něco klepe u zahřátýho motoru je docela super popis.Asi jako když neběží motor a diagnostika by vyhodila chybu motor nejde nastartovat.mikas004 píše:Toš mi řekněte, jestli je v tomto vláknu jediný normální příspěvek, který by člověka navedl na správnou cestu.
Ne, není. Jen snůška narážek a debilního off-topic spamu. Proč to admini nemažou ??
Problém nebyl v rozvodech, ale ve špatném časování spalování. Třískaly ventily na jednom válci a zvuk jakoby vycházel z jiného místa. Po oddeklování to bylo zřetelnější. Pomohl jen stupidní čistič trysek od "Bišopu".
Spokojení, páni odborníci ?
A teď se do mě pusťte dle libosti, inžiníři.
Tak se zklidni a nehuč.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: Chrastění a klepání v motoru 2,5 103kW
cit: " Jako by " to potvrzovalo,co jsem napsal o té veveričke.
Re: Chrastění a klepání v motoru 2,5 103kW
Ten popis závady je nějakej záhadnej:
Problém nebyl v rozvodech, ale ve špatném časování spalování. Třískaly ventily na jednom válci a zvuk jakoby vycházel z jiného místa. Po oddeklování to bylo zřetelnější. Pomohl jen stupidní čistič trysek od "Bišopu"
Časování vstřikování je daný ŘJ a ventily s tím nemaj nic společnýho. Pokud by třískaly do pístu tak by to byla konečná pro motor. Takže po překladu textu to byly asi zanesený vstřikovací trysky. Stejně by je to chtělo nechat zkontrolovat protože pokud vykazují jiný vstřikovací směr díky usazeným kovům a minerálům z biosložky v naftě tak může dojít k vážnému poškození pístu.
Já jezdím pouze na čistou naftu a tak mě to snad neohrozí, ale jinak je to problém biopaliv o kterém se teprve začíná více vědět.
Problém nebyl v rozvodech, ale ve špatném časování spalování. Třískaly ventily na jednom válci a zvuk jakoby vycházel z jiného místa. Po oddeklování to bylo zřetelnější. Pomohl jen stupidní čistič trysek od "Bišopu"
Časování vstřikování je daný ŘJ a ventily s tím nemaj nic společnýho. Pokud by třískaly do pístu tak by to byla konečná pro motor. Takže po překladu textu to byly asi zanesený vstřikovací trysky. Stejně by je to chtělo nechat zkontrolovat protože pokud vykazují jiný vstřikovací směr díky usazeným kovům a minerálům z biosložky v naftě tak může dojít k vážnému poškození pístu.
Já jezdím pouze na čistou naftu a tak mě to snad neohrozí, ale jinak je to problém biopaliv o kterém se teprve začíná více vědět.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Chrastění a klepání v motoru 2,5 103kW
Ventily netřískaly do válců, to jsem nenapsal.
Trysky byly všechny měněny za nové v Bosh servisu před 14ti tis. km.
Tankuji pouze Vervu.
Hlavně si nebuď jistý, že Verva a pod. nafty jsou nějaký zázrak.
Trysky byly všechny měněny za nové v Bosh servisu před 14ti tis. km.
Tankuji pouze Vervu.
Hlavně si nebuď jistý, že Verva a pod. nafty jsou nějaký zázrak.
KIA Sorento EX, aut.
2,5 CRDi, 03/2005
2,5 CRDi, 03/2005