Stránka 2 z 3
Re: Chrastění a klepání v motoru 2,5 103kW
Napsal: úte dub 16, 2013 6:57 pm
od zdeny65
mikas004 píše:jojo, vždyť já s tím už jen popojíždím
ale chrastí to jen u hodně zahřátého motoru
Tak nechrasti.Shoď řemen a koukni na čerpadlo.Fakt nevim,připadá mi to,že si polonáklaďák kupuje každej,aby se ukázal,nebo co?Si nemysli,že sis koupil ofíka a je to hotovka.Popojíždíš jak Kolik 100 km,nebo 500 m.Jak poznáš hodně zahřátej motor,to by mě sakra zajímalo!!!
Re: Chrastění a klepání v motoru 2,5 103kW
Napsal: úte dub 16, 2013 7:58 pm
od David-Petr
zdeny nech ho on chce jinej motor
Re: Chrastění a klepání v motoru 2,5 103kW
Napsal: stř dub 17, 2013 7:00 am
od zdeny65
David-Petr píše:zdeny nech ho on chce jinej motor
Asi jo.A nebude to asi dlouho trvat
Re: Chrastění a klepání v motoru 2,5 103kW
Napsal: pon dub 22, 2013 10:03 am
od mikas004
díky za vaše cenné rady, problém vyřešen
Re: Chrastění a klepání v motoru 2,5 103kW
Napsal: pon dub 22, 2013 3:48 pm
od viktor
No ty ses rozkecal.Tvoje zkušenost opravdu každému lovci zvuku z toho pojízdného včelína pomůže.
Re: Chrastění a klepání v motoru 2,5 103kW
Napsal: čtv dub 25, 2013 7:02 am
od zdeny65
viktor píše:No ty ses rozkecal.Tvoje zkušenost opravdu každému lovci zvuku z toho pojízdného včelína pomůže.
Alespoň poděkoval.Třeba je to placená služba
Re: Chrastění a klepání v motoru 2,5 103kW
Napsal: čtv dub 25, 2013 8:26 am
od Jirka N.
To je typický v tomhle českým ďolíku, když shání radu je rád a potom dělá drahoty okolo informací co to bylo. S tím jsem se setkal u nás často, jenže jinde ve světě to tak nefunguje. Tam jsou všichni velice ochotní pomoct a nedělají drahoty.
Re: Chrastění a klepání v motoru 2,5 103kW
Napsal: čtv dub 25, 2013 10:01 am
od viktor
Možná to věnoval na výše zmíněnou výrobu cepů a ˇkorejský noťas letěl za ním do vody (na Svoboných Heřmanicích se pod vodou oběvili dva) a nemá už na co psát.Dneska už je všecko možné.Ale stím z Jirkou Sanem (nevím jak to skloňujou) souhlasím jak říkají bratia "Keď si kokot,němožeš byť veveričkou"
Re: Chrastění a klepání v motoru 2,5 103kW
Napsal: pát dub 26, 2013 1:05 pm
od zdeny65
viktor píše:Možná to věnoval na výše zmíněnou výrobu cepů a ˇkorejský noťas letěl za ním do vody (na Svoboných Heřmanicích se pod vodou oběvili dva) a nemá už na co psát.Dneska už je všecko možné.Ale stím z Jirkou Sanem (nevím jak to skloňujou) souhlasím jak říkají bratia "Keď si kokot,němožeš byť veveričkou"
A nebo se ztratili holubi v mlze
Re: Chrastění a klepání v motoru 2,5 103kW
Napsal: sob dub 27, 2013 7:20 pm
od mikas004
Toš mi řekněte, jestli je v tomto vláknu jediný normální příspěvek, který by člověka navedl na správnou cestu.
Ne, není. Jen snůška narážek a debilního off-topic spamu. Proč to admini nemažou ??
Problém nebyl v rozvodech, ale ve špatném časování spalování. Třískaly ventily na jednom válci a zvuk jakoby vycházel z jiného místa. Po oddeklování to bylo zřetelnější. Pomohl jen stupidní čistič trysek od "Bišopu".
Spokojení, páni odborníci ?
A teď se do mě pusťte dle libosti, inžiníři.
Re: Chrastění a klepání v motoru 2,5 103kW
Napsal: sob dub 27, 2013 11:27 pm
od viita
A co jsi čekal? viděl jsi nekdy léčit doktora na dálku? možná léčitele..Popsat zvuk motoru , pokud ho neslyšíš, je k prdu.Otázka jakýchkoli zvuků na různýchz fórech- ne jen tady mě max. pobaví.Co neslyšíš na vlastní uši, nelze diagnostikovat a otázky typu co mě to chrastí nejsou na místě, stejně nikdo adekvátně neporadí a nediv se tomu.Co nerjsi schopoen vyřešit sám , musí jiní, znalí, ale ne písemně ale sluchem přímo na místě.Nedokážu si to představit nějak jinak.
Re: Chrastění a klepání v motoru 2,5 103kW
Napsal: ned dub 28, 2013 7:44 am
od zdeny65
mikas004 píše:Toš mi řekněte, jestli je v tomto vláknu jediný normální příspěvek, který by člověka navedl na správnou cestu.
Ne, není. Jen snůška narážek a debilního off-topic spamu. Proč to admini nemažou ??
Problém nebyl v rozvodech, ale ve špatném časování spalování. Třískaly ventily na jednom válci a zvuk jakoby vycházel z jiného místa. Po oddeklování to bylo zřetelnější. Pomohl jen stupidní čistič trysek od "Bišopu".
Spokojení, páni odborníci ?
A teď se do mě pusťte dle libosti, inžiníři.
Že nám tady nedáš klackem.Když je to tady samej debil,tak nechápu,proč tady hledáš rady
A jak píše viita.Když neslyšíš zvuk a nejseš u toho,tak co chceš řešit?A napsat že něco klepe u zahřátýho motoru je docela super popis.Asi jako když neběží motor a diagnostika by vyhodila chybu motor nejde nastartovat.
Tak se zklidni a nehuč.
Re: Chrastění a klepání v motoru 2,5 103kW
Napsal: ned dub 28, 2013 8:29 am
od viktor
cit: " Jako by " to potvrzovalo,co jsem napsal o té veveričke.
Re: Chrastění a klepání v motoru 2,5 103kW
Napsal: ned dub 28, 2013 8:42 am
od Jirka N.
Ten popis závady je nějakej záhadnej:
Problém nebyl v rozvodech, ale ve špatném časování spalování. Třískaly ventily na jednom válci a zvuk jakoby vycházel z jiného místa. Po oddeklování to bylo zřetelnější. Pomohl jen stupidní čistič trysek od "Bišopu"
Časování vstřikování je daný ŘJ a ventily s tím nemaj nic společnýho. Pokud by třískaly do pístu tak by to byla konečná pro motor. Takže po překladu textu to byly asi zanesený vstřikovací trysky. Stejně by je to chtělo nechat zkontrolovat protože pokud vykazují jiný vstřikovací směr díky usazeným kovům a minerálům z biosložky v naftě tak může dojít k vážnému poškození pístu.
Já jezdím pouze na čistou naftu a tak mě to snad neohrozí, ale jinak je to problém biopaliv o kterém se teprve začíná více vědět.
Re: Chrastění a klepání v motoru 2,5 103kW
Napsal: ned dub 28, 2013 11:02 am
od mikas004
Ventily netřískaly do válců, to jsem nenapsal.
Trysky byly všechny měněny za nové v Bosh servisu před 14ti tis. km.
Tankuji pouze Vervu.
Hlavně si nebuď jistý, že Verva a pod. nafty jsou nějaký zázrak.