Uz pres dva mesice se vozim v Cee'du 1.6 CRDi EX. Puvodne jsem mel vybranou 1.4 EX s ESP, ale z nevysvetlenych duvodu najednou muj vuz, ktery mi ukazoval prodejce pres nejaky firemni software propojeny do tovarny na Slovensku pri sepisovani objednavky, proste zmizel ze sveta ... ze by nekdo bohatsi
Po mesici cekani na dodani 1.4, mi bylo tedy receno, ze si musim pockat do cervna, ze proste nestihaj vyrabet
V zajmu zachovani smlouvy a prodlouzeni terminu dodani jsem je ukecal na ESP zdarma
(to bylo predem po telefonu). Jenze se mi nechtelo cekat tak dlouho, protoze jsem potreboval prodat moje stary auto, tak jsem je zkousel, co mi budou schopni nabidnout co nejdrive, a protoze se mi zdalo, ze 1.6 benzin moc zere, tak prichazela v uvahu uz jen 1.6 diesel. Jeden Cee'd 1.6 CRDi EX v metalize (puvodne jsem chtel tu cervenou obyc barvu) jim stal zrovna na prodejne, tak zaclo smlouvani a ja dostal jako kompenzaci navic 15" lita kola obuta do letnich pneu + zimni pneu na ocel. discich
Ta sranda mne tedy vysla o 70tis. draz nez moje puvodni predstavy
Moje zkusenosti ... ujeto neco kolem 4 000km. Jezdim pravidelne do prace (30km cesta) pres kopecky mezi kamionovou dopravou (nekdy se plazim za kolonou i na dvojku s puvidnim autem jsem musel i na jednicku) a auto si bere 5.5l nafty dle pocitace ... zacinal jsem na 5.7-5.8l a po kazdych ujetych 1 500km to spadlo o 0.1l => neverte papirovym hodnotam
alespon na zacatku
Auto chvalej v kazdy recenzi, tak ja budu trochu kritik:
- na nerovne silnici (a tech je v CR spousta) jsem si vsiml, ze mi vrze/drnci stredni panel (co si stezuju za tak malo penez ze
), je mozny, ze to byl jen problem chladnejsiho pocasi, protoze ted za tepla (materialova roztaznost) jsem si toho uz nevsiml (mozna jsem si uz zvykl
)
- klimatizace je docela divoka, prijde mi ze jejich 20°C je spise 25 az 30°C a tak clovek dostava docela teplotni soky ... jde spis o problem logiky, je-li v aute zima a chcete se ohrat na 20°C tak se topeni pusti na plny vykon, aby dosahlo pozadovane teploty co nejdrive a nebere v uvahu, ze vas to nejdriv upece
- pri studeny prevodovce mivam problemy zaradit dvojku po rozjezdu na krizovatce ... na druhou stranu je mozny, ze to bude spis vyssima otackama, protoze jsem zvykly to vic proslapnout, abych byl z krizovatky brzo pryc (PS: gumy mi nevizdaj
) ale trojku tam dat rovnou nemuzu
Abych stale jen nekritizoval, tak par pozitivnich postrehu:
- auto dobre drzi stopu i ve vysokych rychlostech (mam R15 195/65)
- predni sklo vydrzelo naraz asi 2cm sutru pri 90km/h
... mam tam jen dve mensi tecicky
- bezvadne tahne od presne stanovenych 1900ot./min. ... potrapil uz jsem nejednu Octavii (1,6 i 1,9) do kopce
- musim pochvalit i dost ucinne brzdy, protoze uz jsem na ne musel parkrat poradne slapnout kvuli par zmatkarum na silnici
Tot asi vse ... ted shanim orig./neorig. bocni ochrane listy, protoze v dobe, kdy jsem Cee'da kupoval, tak meli jako prislusenstvi leda koberecky a ja uz mam bohuzel o nejakyho v**a na boku skrabanec presne v tom prolisu