Stránka 2 z 7
Napsal: stř bře 21, 2007 8:26 pm
od Marecek
TAk vítej Jaris..Také mám auto asi měsíc..Koukám, že si narazil ještě na starší výbavu
..Jinak poznatky mám jako ty, až na to řazení..No já byl zvyklý z C3, tam bylo ještě horší, tak tady mi to vyhovuje..Jinak koukám, máme stejnou barvu..Tak až najedeš víc něco písni, at tu není tak mrtvo..Já mám asi 2200km tak je na hodnocení ještě moc moc brzo..
Napsal: čtv bře 22, 2007 9:39 am
od kajapro
Zdravím Vás Všechny,tak už jsem si přivez domu Rio 1,5 CRDi LX+ ve starší výbavě,a jsem spokojenej-hlavně s motorem.Opravdu je to tichý a má to tah,zatím jsem najel 250 km,tak nemůžu moc hodnotit.Mám oranž. metalízu.A ten interier není tak hroznej jak jsem čekal-i když jsem chtěl novější výbavu.Jinak jízdní vlastnosti oproti Getzu výborný,na silnici krásně sedí,měkčí odpružení-prostě komfortnější jízda.Ale zatim se mi zdá větší spotřeba.Jak je to u Vás?
Napsal: čtv bře 22, 2007 1:54 pm
od Karol
S tým radením som už čítal veľa reakcií a každý má problém s niečím iným,je fakt,že na tomto poli Kia trochu stráca na konkurenciu,ja napríklad nemám žiadny problém so spiatočkou,ale keď radím z 1 na 2,tak tá dvojka akoby tam išla na dvakrát,necítim zuby prevodovky,len ide úplne ináč,ako zvyšok rýchlostí.Tak či tak,mal som Toyotu Yaris,jazdím veľa s O1 a tam to radenie je o niečom inom,krátke presné dráhy,Kia sa nechytá,avšak keď s autom spravím pár kilometrov,tak mi to už vôbec neprijde ako zlé,je to len otázka zvyku,potom to už nevnímam,to čo chcem zaradiť zaradím v pohode bez násilia a o to predsa ide,nie?Inak len pre info,mám olivovosivú metlu,keď už všetci priznávate farby
,no a k tej spotrebe,mám zatiaľ nabehaných len 5000km a stále ide dole,motor ešte nie je ani zďaleka zabehnutý,teraz mám 6,0l na 100km.Skôr som si všimol jednu vec,brzdy sú na môj vkus dosť hlučné,pri brzdení vydávajú hlboký hukot,ale stále verím,že je to len malým nájazdom kilometrov a že si ešte sadnú,inak brzdí to parádne.Na záver jeden link na dlhodobý test,ak chcete,tak mrknite na slová chváli,ktoré potešia majiteľov Rií...
http://auto.sme.sk/c/2937765/Dlhodoby-t ... etrov.html
Napsal: čtv bře 22, 2007 5:53 pm
od Marecek
Díky Karol za link na recenzi...Sice mi malinko dýl trvá, než to přelouskám
(některá slova mi dávají zabrat), ale i za tento test po 30.000km díky..Jenom by mě zajímalo, proč to sklo prasklo..Doufám, že ne kroucením karoserie, že to bylo od kamínku...Na druhou stranu, mohli se rozepsat trochu víc, je to jak z rychlíku..
Napsal: čtv bře 22, 2007 6:59 pm
od igy
To řazení je docela otřes - hlavně zpátečka, ale i z 1 na 2 to není nic moc. Co mě ještě vadí, je pomalé "padání" otáček, pořád si na to i po 14 tis. km nějak nemůžu zvyknout. A ještě mám problém s ranními starty při teplotě kolem 0 st C - kolísání otáček (už se to tady řešilo), ale můj prodejce pořád tvrdí, že to není možné, i když jsem ho odkázal na servisní aktuality, jak tady doporučil kiamechanik. Pořád to nechce řešit. Jinak ale spokojenost, motor dobrý, jízda taktéž. I když ceed je ceed.
Rio II LX+, modrá metalíza
Napsal: čtv bře 22, 2007 8:02 pm
od Marecek
No tak já s padáním otáček problém nemám..Je pravda, že je auto rok 2007 tak možná je soft už z výroby jinej...Jinak řazení jak píšu vejš je zatím spokojenost...Ano sem tam ta zpátečka, ale zase jsem vyškolenej z C3
Jinak zatím velmi tichý motor, dobře odlhlučněnej interiér..Jen řízení by mohlo být tužší..Ted jsem si dával zamykání na dálku a defend lock...Mechanici mi zlomili ten plastík pod ruční brzdou tak jsem čekal, že dodávku tohoto mini dílu bude trvat měsíc a dýl a světe div se, během dvou dnů je u prodejce. Interiér na mě dýchá zatím velkou útolností (béžový)..Motor už začíná hezky zatahovat (2000km), od nového to bylo dost líné, ale hezky si ho zajíždím (sem tam na D1 i tacho 170km/h)...Jen ať se ventily protáhnou.
Napsal: čtv bře 22, 2007 9:02 pm
od igy
Já to zkoušel na dálnici, tachometrově 180 a jelo by to ještě víc. To "padání" otáček je fakt nepříjemné.
Řazení
Napsal: čtv bře 22, 2007 9:49 pm
od MK
Buď mám šikovné ruce
nebo štěstí na převodovku, ale problémy s řazením nemám. To igy: buď nekompromisní a nech si přehrát software řídící jednotky, problémy s otáčkami zmizí.
Napsal: pát bře 23, 2007 10:04 am
od Karol
Sorry Marecek,dal som link len na jednu časť toho testu pre potešenie duše,ale napravím svoju chybu a dám sem linky na zvyšok testu.Tam je aj vysvetlenie toho okna,veď prečítaj a uvidíš.
S tým radením,vyzerá to tak,že treba natrafiť na lepší kus,ja so spiatočkou vážne nemám ani najmenší problém.Sledujem diskusiu s pomalým padaním otáčok a zlým štartovaním,no musím skonštatovať,že mi CRDi pozitiv tieto problémy našťastie nemáme.Ešte jednu zaujímavosť som si všimol,dosť veľa ľudí uvažuje o výmene Ria za Ceed,ja som si zatiaľ nezvykol na jeho "zadok",pohľad zozadu na Rio je pre mňa zatiaľ príjemnejší,z predu sú si veľmi veľmi podobné.
Tak tu sú tie linky:
Začiatok:
http://auto.sme.sk/c/2820275/Dlhodoby-t ... A-Rio.html
Pokračovanie:
http://auto.sme.sk/c/3020823/Kia-Rio-br ... lmice.html
Zatiaľ posledná časť:
http://auto.sme.sk/clanok.asp?cl=3168366
Napsal: sob bře 24, 2007 8:24 am
od kajapro
Zdravim Vás ,potřeboval bych poradit jak nejlíp zajet tenCRDi motor.Nikdy jsem naftu neměl a jsem z toho trochu zmatenej.
Hlavně pod které otáčky bych neměl jít,proto že se mi to zdá zatim líný,na to že je to 1,5 motor tak na 5.stupeň když jedu 70km/h tak mam cca 1200ot/min a zda se mi že klepou ventily tak radši podřadím.Měl jsem 1,1 v benzínu a na 5.st jsem jel v pohodě i 60km/h.Poradíte?
Napsal: sob bře 24, 2007 9:11 am
od Karol
Celé je to o prevodoch,Rio ich má dlhšie,preto na 5 pri 70km/h točí tak nízke otáčky.Ja som pri zabiehaní držal otáčky v rozsahu 1700ot/min-2800ot/min a prakticky stále ešte zabieham.Nie je dobré chodiť s veľmi vytočeným motorom,to všeobecne dieselom vadí,ale ešte horšie je jazdiť s podtočeným!Po 5000km už je cítiť,že už nemá také problémy s nižšími otáčkami,zaberá ochotnejšie od 1500ot/min,ale stále ho nevytáčam.Niekto presadzuje ísť od začiatku do vysokých otáčok,aby nebol lenivý,ale ja si myslím,že sa to potom na motore prejaví.Už som takto jeden diesel zabehával,vôbec nie je lenivý a odmenil sa mi prakticky s bezporuchovou prevádzkou a ani olej takmer nepýta,takže myslím,že tento spôsob je v pohode.Môj názor je,že diesel je dobre zabehnutý asi pri 10000km,ale je to len môj názor,aby niekto nepredpokladal,že mám patent na rozum.Ak si si klikol na linky,čo som sem dával,tak tam si môžeš prečítať,že asi pri 30000km klesla spotreba a že nabehané km sa pozitívne odrazili na mechanické časti vozidla,tam je tiež vidieť,že dieselu trvá,kým si sadne.
Napsal: sob bře 24, 2007 9:42 am
od kajapro
Díky za radu.Já mam najeto zatim 400 km.Spotřeba se mi zatim zdá vyšší.Ale je pravda že se to musí zajet.Přesto díky budu radu respektovat.
Já jsem měl strach jestli ten motor není špatně seštelovaný když nemá zatím takovou sílu.A to turbo zabírá asi od 3000 ot/min.
Re: Řazení
Napsal: sob bře 24, 2007 5:40 pm
od igy
MK píše:Buď mám šikovné ruce
nebo štěstí na převodovku, ale problémy s řazením nemám. To igy: buď nekompromisní a nech si přehrát software řídící jednotky, problémy s otáčkami zmizí.
Nemohl bych požádat o nějakou specifikaci toho softwaru, protože jinak asi neuspěju. Prodejce tvrdil, že žádné problémy nikde nezaznamenali, že se to týkalo staré generace Ria, že volal do Prahy a tam taky nikdo nic neví atd., atd. Chtěl bych tam přijít a mít v ruce něco konkrétního, aby se zase nemohli vymlouvat. Díky předem.
Tak sm ho kupil
Napsal: sob bře 24, 2007 9:10 pm
od matko1000
Ahoj ,ja som si 9.3.2007 kupil nove RIO.1,4 benzin.
Je to KIA RIO SPORTY
Mam aj ja problem s tymi otackami.Ked nastartujem ,tak mi motor klesne asi na 600 otacok,potom stupne na skoro 2000 a urobi to asi dva krat.zatial som nebol u predajcu,ale ked to pojde takto dalej ,tak pojdem.
Napsal: sob bře 24, 2007 11:15 pm
od igy
Problém je v tom, že to dělá jen při určitých teplotách-obvykle kolem 0-3 st C. Už to tady někdo řešil, dokonce mu přehráli software v řídící jednotce. Mě slušně vypoklonkovali.