Stránka 2 z 2
Napsal: stř úno 06, 2008 3:13 pm
od micronimus
jestli si mám vybrat 7 let záruky nebo sebelepší chiptuning zůstávám raději u záruky
brzdu hledam
Napsal: stř úno 06, 2008 3:31 pm
od wam
brzdu uz hledam.....ale musim to dat dohromady hlavne casove. Nekoncim ve dve v praci
prijed si to auto vyzkouset jak jede a nemel nesmysly ze delam v nejake firme
Napsal: ned úno 10, 2008 10:23 am
od Archy
no nemam to s cim porovnat, ja mam diesel. a subjektivny pocit je jedna vec a graf druha. tomu grafu sa da aj verit
Napsal: ned úno 10, 2008 5:55 pm
od Lukáš
wam píše:Melo by to byt o 14kw nahoru a krutak by se mel pohybovat kolem 190Nm. Kolega si tam nechal delat zaroven se mnou VW caddy 1.6 benzin a nemuze si to vynachvalit. Nevim jak tobe, ale mne se zda ta seriova 1.6ka lina. Jede to az nad 4OOO otacek. Co to mam nachipovane tak je s tim radost jezdit....pekne to tahne uz od spodu, kolikrat pri predjizdeni ani nepodrazuju. Meli na to 40procent slevu, tak to stalo asi kolem deseti, jinak je to myslim za 14tisic. Mel jsem z toho tochu strach ze to nebude mit efekt.....ale je to super. Delal jsem to u ABCtuning v brne a bylo to za chvilku. Muzes tam dat sportovni vzduchovy filtr (3KW), muzes vyhodit katalyzator(taky 3kw), ale efekt bude v porovnani s timhle nulovy. Na brzdu by to bylo samozrejme idealni, ale nemam moznost. To auto ted proste chce jet........
výkon si trošku protiřečí s krouťákem....
chtěl bych vidět graf z brzdy, do té doby neuvěřím, co mi říkal kluk co dělá chipy už léta letoucí tak atmosférickej benzín o víc jak 10-15% nejde..
dál by mě zajímalo kde jsi vzal přírustek výkonu když dáš přimý filtr...
ten kat ale v servise poznají
porovnat
Napsal: ned úno 10, 2008 6:01 pm
od wam
Tak bych rekl ze jsi jeste nemel moznost porovnat neupravene auto s upravenym.......u dieselu je to megarozdil. Mit misto 85kw nejakych 105 krutak asi o ctvrtinu vyssi(presne cisla jsem nezjistoval, vychazim ze stare oktavy....to by mohlo byt priblizne stejne)...nevahal bych.
Napsal: ned úno 10, 2008 6:57 pm
od Lukáš
mám rozdíly pouze v CRDi
ale ne grafické, jen to co řekl ten kdo to chipuje.. na brzdu se chystáme s pár auta v dubnu, květnu
Napsal: čtv úno 14, 2008 1:31 pm
od wam
idealni by bylo kdyby mel nejaky tvuj znamy uz auto nachipovane (stejny typ i motor samozrejme) a ty by jsi mohl presednout z jednoho auta do druheho.....u tech dieselu je to fakt super....tam to je poznat hned jak se rozjizdis na jednicku.....alespon tak to bylo u oktavky.
Napsal: čtv úno 14, 2008 6:36 pm
od Lukáš
Ideální by hlavně bylo kdybych měl řidičák
ale to je nepodstatný detail
jojo, diesela poznáš hlavně v nízkých otáčkách.. ho přišrtíš pod plným tak táhne
))