Stránka 13 z 20
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Napsal: ned čer 09, 2013 12:55 pm
od David-Petr
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Napsal: ned čer 09, 2013 1:30 pm
od kozejk
se divím že Vás to ještě baví, já se ty mrdky zbavil a je to už 3 měsíce, ubylo mi šedivých vlasů, ale musí se nechat že se za sorentem vždycky otočím
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Napsal: ned čer 09, 2013 3:20 pm
od viktor
Ku... ,Kozejk,Víš že nebaví.Jestli máš ještě nějaký kontakt na nějakého chovance Jedličkova ústavu,který po něčem takovém touží,tak nahoď kontakt.Jinak i čeští polointeligenti,kteří se před léty rozhodli spojit svůj život s automobilkou z podhůří Beskyd už prokoukli ten národ z buše o houfně opouštějí vrata továrny.Pandy to doplňují kanonen futrem ze Slovenska a jiných východních destinací.
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Napsal: čtv čer 13, 2013 6:28 pm
od David-Petr
tak už ta mrcha jede
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Napsal: čtv črc 18, 2013 10:48 am
od TommyBoy
Kuci, moc pekny offroady.
Jen dotaz, co je to za ty chromovane disky? Rozmer a prodejce prosim. Tohle se mi hrozne libi.
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Napsal: pát črc 19, 2013 12:42 pm
od zdeny65
TommyBoy píše:Kuci, moc pekny offroady.
Jen dotaz, co je to za ty chromovane disky? Rozmer a prodejce prosim. Tohle se mi hrozne libi.
Že by se líbila i ta moje
Disky seženeš na netu,ale dělej to podle techničáku.A nezapomeň na to,že musejí mít i nějakou nosnost.Ne všechny by zvládly nosit tu hromadu železa
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Napsal: pon srp 19, 2013 7:45 am
od zdeny65
Tak se mi stala taková věc.Měl jsem povolený pant na skle.Po dotáhnutí mi vypadl šroub i s takovým bazmekem,kterej je zastříknutý v umělohmotný části pantu.Pant jsem teda sundal a kupodivu jedna část je z hliníku a ta na skle je jen plast.Zalepit to nejde ničím.Takže oprava proběhla takto:tu část na zalisování jsem naštoubovat na delší tyčku se závitem M6.Pak jsem ho dost silně nahřál horkovduškou.Je to důležitý hodně to nahřát.Ten plast je dost tvrdej a slabší ohřátí je k ničemu.Po ohřátí to rychle zamáčknout do toho pantu a to tak,aby to zajelo minimálně 2-3mm pod úroveň původní polohy.Pak přebytek hmoty ještě pájkou přetavit přez hranu toho uložení.Jelikož ubyde materiál,tak je potřeba mezi těsnění a pant vložit pružnou těsnící podložku,aby nezatékalo okolo šroubu.Šroub jsem o 3mm zkrátil,protože je moc dlouhý.Po opravě jako nový.
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Napsal: čtv lis 14, 2013 8:01 pm
od David-Petr
Takže se začínám ke svému sorentu chovat opravdu hodně tvrdě a světe div se ono to furt jede a v terénu to jede opravdu krásně.Jinak někdo se tady ptal na chromované disky kol tak já jezdím ocelové megels a dotz těch sad mám víc.Jinak právě přecházím na patnáctky je tam více možností na větší pneu.Další aktuální úprava bude ARB uzávěrka na zadek.Pokud je tu mezi námi někdo kdo sorento předělává pro jízdu offroad nebo chce předělat tak dejte prosím vědět rád se setkám a pokecám. Popřípadě nabízím své služby na kompletní přestavbu vašeho vozu kia sorento na offroad popřípadě výrobu off doplňků na sorento.
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Napsal: pát pro 13, 2013 10:44 am
od Maik007
David-Petr> Jelikož jsi měnil podvozek na vyšší, nemůžu se nezeptat, třeba to budeš vědět: Marně scháním podvozek na Soriho 2007, ale chtěl bych s regulací výšky. Viděls někde něco takového, nebo se to musí nechat udělat na zakázku?
A také vylepšený ovladač TODU s přepínáním 2Low, 2HI navíc oproti standartnímu Auto-4Low? Dík!
Jinak moc pěkná kára, kdyby s autem nejezdila i moje žena, "dopadne" stejně jako to tvoje
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Napsal: pát pro 13, 2013 11:07 am
od Jirka N.
Já jsem zvýšil Soriho 2008 o 45 mm novejma pružinama a tlumičema. Vše jsem koupil na E-bay v Německu. I všetně celkového rožšíření o 60 mm takže jízdní vlastnosti jsou ještě lepší než původní. To díky jiné charakteristice pružin a tlumičů.
Stavitelný vzduchový podvozek taky existuje, ale jako individuální přestavba v Americe, v Evropě tak jedině s přídavným vzduchem na zadku.
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Napsal: sob pro 14, 2013 1:13 pm
od Jirka N.
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Napsal: úte pro 17, 2013 9:32 pm
od JElen
co to vsechno bude umet ?
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Napsal: stř pro 18, 2013 12:30 am
od Jirka N.
Bude to měřit tlak motorovýho oleje, teplotu oleje a napětí v palubní siti. Mám spoustu objednávek z Německa na přestavbovou sadu
. Vše dělám pro zachování spolehlivosti motoru a tlak oleje se bude měřit na přívodu k turbu. Právě pro problém s mazáním turba ty pak odchází.
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Napsal: stř pro 18, 2013 2:36 pm
od viktor
Ahoj Jirko,je to dobrý nápad,ale (na všechno existuje ALE,proto je tu forum)co jsem tady za tu dobu vypozoroval,tak moc problému s turbem nebylo.Já jsem ho měnil z důvodu enormní spotřebě oleje,ale zbytečně( Olej žere svině dál).Navíc výměnu turba pořídíš do 10.000Kč výměnným způsobem za jednu šichtu.Motory jdou srát po zadření kliky či vyvažováků a turba jsou v pořádku.A to nemluvím o opravě motoru.Navíc v Tornau přestali Kiu repasovat.Toť vše co jsem k tomu chtěl říct,KIA to je koníček co?Kde se serou rybáři.
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Napsal: stř pro 18, 2013 5:44 pm
od Jirka N.
Všechny problémy okolo zadření čehokoliv je snížení mazacího tlaku oleje. Protože čidlo- baroskop spíná až při 0,25 Bar a to je pozdě tak proto dělém toto opatření. Takže budu vědět jakej tlak oleje je ve všech režimech motoru a ten tlakoměr má v sobě kontrolku a zvukovou výstrahu při 0,75 Baru a to beru jako velice dobré řešení a snížený tlak oleje. Příčina nízkého tlaku oleje je jednak v opotřebení čerpadla, ucpání sacího koše a to postupně a s dostatečnou dobou na varování, dále na špatný vývrt kanálu při výrobě a to se většinou poznalo do 50 Tkm.
Taky sledování teploty oleje je dobrý, tím se zabrání opotřebení motoru.