Stránka 15 z 20

Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak

Napsal: ned pro 22, 2013 12:11 am
od Jirka N.
To je v pohodě, svátky neřeším. V dnešní době sehnat rámové auto které bude rychlejší než Sori je skoro neřešitelnej úkol a tyto provedení jsou pomalu na vymření. Má to ale výhodu v jednoduché konstrukci a vše je dobře přístupný.
Trochu jsem studoval ty Myšáky a je to docela dobrá varianta, jenže asi brzo zanikne díky šíleným Euro normám. Ale ten 3,2 L motor by pasoval i do Soriho.

Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak

Napsal: ned pro 22, 2013 7:25 am
od zdeny65
viktor píše:To jsem se před svátkama rozkecal co?
No to jo.Ale co se týká toho mýho, tak jediný co jsem dělal, tak oprava výfuku a vyčištění katalyzátoru. Plánuju výměnu vodní pumpy a řemenů. Ostatní věci jsou provozní záležitosti, tlumiče a tak. Tak je to jak píšeš, sednu a jedu. Je to prostě kus od kusu,ale o tom píšeme pořád dokola.

Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak

Napsal: ned pro 22, 2013 9:54 am
od Jirka N.
Sleduju osudy Sorent i na jiných forech v cizině a že by bylo moc vážných problému nemůže teda říct. Když má Sori dobrej servis a zacházení, tedy nehoní se 160 a více tak drží velice dobře.
To co se odehrává nyní u Koncernu VW s kvalitou motorů se vůbec nedá srovnávat a situace se tam stále zhoršuje. Když še šetří na nepravým místě tak se vůbec nedivím. A Sori je z doby před zběsilým šetřením a když je něco špatně tak z důvodu chyby při montáži a to se stává u všech výrobců.

Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak

Napsal: ned pro 22, 2013 1:38 pm
od viktor
Jasná věc " Zlatý komunisti,ti po mě nikdá nic nechtěli ".

Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak

Napsal: ned pro 22, 2013 1:58 pm
od zdeny65
viktor píše:Jasná věc " Zlatý komunisti,ti po mě nikdá nic nechtěli ".
No vidíš. Po Tobě nic nechtěli a mě zase nechtěli.

Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak

Napsal: ned pro 22, 2013 2:42 pm
od viktor
No vidíš,ani mě né.A to jsem si hrknul pár piv na bystření smyslů a navštěvoval jsem veřejné schůze i se svými podnětnými dotazy mě vždy zapudili.A to jsem potřeboval k vůli kvalifikačnímu růstu být s nima kámoš.Hovno,tak jsem zkončil v přidružené výrobě JRD Stropkov okres Moskva.Parchanti ani se nesnažili zístit o co přišli.Kde byl v té době ten slavný odboj (podle dnešních účastníků to byl každý druhý)já jsem celý život vůbec netušil,že něco takového existuje.Kdo šel k PTPákům byl frajer.Asi byli jenom v Prahéé.

Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak

Napsal: ned pro 22, 2013 6:23 pm
od Jirka N.
Studoval jsen stránky a fora Myšáka Pajero a taky to není žádná sláva. Protože technika Sorenta je okopírované od Mitsubishi tak se dá srovnávat životnost a srovnání není až tak špatné pro Kiu. I ve srovnání cen dílů Kia vitězí.

Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak

Napsal: čtv pro 26, 2013 2:31 pm
od Jirka N.
Takže nakonec bude nástupce ten Myšák Pajero, ale to budu řešit později až bude mít Sori víc nalítáno. Ten Myšák je totiž velice podobnej konstrukčně a koncepčně Sorimu a tak když jsem si zvyknul na něco dobrýho a užitečnýho tak mám alespoń kde lovit nástupce. Ale je to jinak potíž, auta s pořádným motorem a velkou tažnou sílou jsou dost na vmření dí pitomé Eu eko politice.
Udělal jsem nyní velkej servis na Sorim a naštěstí není problém s Cu podložkama pod vstřikama. Endoskopem jsem neuspěl na sacím koši, je dobře schovanej, ale našel jsem náhradní řešení a to v otevření díky soustruhu vyndaného olejového filtru a v něm nebyly žádné karbonové ani jiné nežádoucí nečistoty. Je to takovej archív v jaké je stavu motor.
Obrázek

Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak

Napsal: pát pro 27, 2013 7:37 pm
od TommyBoy
Budu ted taky delat vymenu oleje, ale potrebuji pretesnit vanu, takze pujde dolu. Kde je prosimte skovanej ten saci kos?

Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak

Napsal: pát pro 27, 2013 9:07 pm
od viktor
Pokud sundáš vanu,tak ho nemůžeš minout.Tá vana je tam de vacto k vůli němu.

Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak

Napsal: sob pro 28, 2013 12:35 pm
od Jirka N.
Chtěl jsem koupit novej olejovej filtr v Kie, ale čekalo mě nepříjemné překvapení a to že nově dodávaný filtry jsou menší. Bohužel zmenšení proběhlo i u Manna a Bosche a tak jediná šance byla koupit Nipparts ktertej je Japonskej a stejně velkej jako původní Kia. Když tam koluje 8,5 litru oleje tak to chce pořádnej filtr a nešetřit na materiálu. Taky budu měnit olej vždy po 10 Tkm to motoru taky prospěje.

Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak

Napsal: ned pro 29, 2013 7:47 am
od zdeny65
Jirka N. píše:Chtěl jsem koupit novej olejovej filtr v Kie, ale čekalo mě nepříjemné překvapení a to že nově dodávaný filtry jsou menší. Bohužel zmenšení proběhlo i u Manna a Bosche a tak jediná šance byla koupit Nipparts ktertej je Japonskej a stejně velkej jako původní Kia. Když tam koluje 8,5 litru oleje tak to chce pořádnej filtr a nešetřit na materiálu. Taky budu měnit olej vždy po 10 Tkm to motoru taky prospěje.
Nebo to uděláš jako já. V polovině náběhu vyměníš filtr.

Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak

Napsal: ned pro 29, 2013 9:55 am
od Jirka N.
V plánu je objednat ten olej 5W-40 ve větším balení tedy soudek cca 60 litrů a tím je to za jinou cenu než po čtyřech litrech. A když filtry stojí polovinu oproti Kie tak to není taková tragédie a motoru to udělá jen dobře.
Jak jsem zjistil sehnat rovnocenýho nástupce Soriho je strašně komplikovaný a stejně není identická náhrada. Tak proto ta péče aby dlouho sloužil.

Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak

Napsal: ned pro 29, 2013 12:44 pm
od viktor
Máš svatou pravdu.Takovou sviňárnu už kromě Korejců či Filipínců si už nikdo netrofne vyrábět.Asi by jim všichni odmítli humanitární pomoc.Už i černé huby jezdí v Toyotách s namontovaným kulometem.Ti by se z toho asi posrali,kdyby zístili jaký skvost před nimi svět ukrývá.Bez potřeby servisu,všechno samo domo. (domo asi né,vím prd,kde se ta svoloč množí a peleší)

Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak

Napsal: ned pro 29, 2013 12:56 pm
od Jirka N.
Ty Toyoty vyrábí speciálně pro Afriku a nemaj ty ekologický Eu kraviny. Proto jim s tim kulometem jezdí spolehlivě a třeba při útoku jim nespadne motor do nouzáku. Nevím co by si na bitevním poli počali s servisním noťasem. Rozhodně takové auto by zde bylo na celou generaci a vlastně by ušetřilo strašně peněz protože by stejně lepší náhrada nebyla.