Stránka 18 z 33

Re: pokec o riu

Napsal: pát črc 23, 2010 8:13 pm
od tomasko007
No mne na telefone "palicky v baterke" signalizuju ze nabija, ale kapacita baterie sa nemeni, asi tam bude nejaky mensi prud :-(

Re: pokec o riu

Napsal: ned črc 25, 2010 4:42 pm
od MaTToS
Ten USB port v aute nenabije zariadenia sice telefony signalizuju nabijanie ale nabijaju sa extremne pomaly takze v reale to nieje pouzitelne maly prud to dava .

Re: pokec o riu

Napsal: ned črc 25, 2010 10:22 pm
od staf
o tom (ne)nabijani si dovolim pochybovat. ja mam nokiu 5800xm, pocas jazdy mam vacsinou zapnutu navigaciu a pri dlhsej trase/dobe nabijania mi casto hlasi ze je to nabite a mam to odpojit. pochybnosti o tom ci je to naozaj nabite nemam. keby to nebolo tak mi to nasledne nevydrzi nabite tolko kolko to vydrzi

Re: pokec o riu

Napsal: ned črc 25, 2010 11:37 pm
od MaTToS
Este ze 5800xpress music sa neda nabijat standardne cez USBcko spojenim USB - mini/micro USB do telefonu .
Tu 5800 si mohol nabijat cez kabel CA100 coz je na jednej strane USBcko a na strane druhej ten 2mm jack na nabijanie nokii novych .
Pricom sa mi naskytuje dalsia otazka ze cez takyto kabel CA100 sa tie nokie nabijaju enormne dlhu dobu a aj to sa mnoho modelov nikdy nenabije na viac ako 90% nakolko ma USBport napetie nizsie ako standardna nabijacka ktora ma 5,7V .
Ja som skusal navigaciu MIO, samsung Omniu II ,, proste telefon aj navigacka detekuju nabijanie ale po troch hodinach navigovania v aute baterka stupla tak o par percent maximalne takze udrzat telefon pri zivote pocas navigacie ano ale nabijat ani nie, zato aktualne pouzivam normalnu auto nabijacku s vystupom USB a parametrami 5V/0,5A a telefon pocas trojhodinoveho navigovania v aute sa pocas tej jazdy krasne nabil z 46% po 100% a to sa mi zda ze cca. po dvoch hodinach zobrazil hlasku bateria nabita takze vysledok asi taky ze radio siice "nabija" ale nieje to moc pouzitelne lebo tam tecie velmi maly prud a radio pisem preto ze aj ked to USBcko je v dolnom kastliku tak ten kabel do toho USBcka leze z radia .

Re: pokec o riu

Napsal: pon črc 26, 2010 1:18 am
od staf
pardon, beriem spat :D nejak som si nevsimol ze sa bavite o USB. moja chyba ...

Re: pokec o riu

Napsal: pon črc 26, 2010 10:56 am
od BatoNR
vidim MaTToS ze ty sa nejako vyznas takze ta hned vyuzijem.

Je prosim ta nejaky rozdiel medzi zasuvkou Zapalovaca a zasuvkou 12V/120A? Je to iba marketingovy tah alebo to ma aj nejaky prakticky vyznam (okrem toho ze mam dve zasuvky)? Pretoze ja ked zapinam navigaciu, chladnicku, telefon... tak koncovku strcim tam kde to pasuje a cuduj sa svete koncovky pasuju do obidvoch zasuviek, co teraz?. A mozem zapalovac strcit do zasuvky 12V/120A?

Vdaka za odpoved.

Re: pokec o riu

Napsal: pon črc 26, 2010 11:48 am
od tomasko007
12V/120A ? nie nahodou 12V/120W ?
Pokial koncovky su rovnake, zhodne a pasuju tak pojde o to iste.
El. zasuvka v aute so standardnym vybavenim zapalovaca ( ja zapalovac nemam, mam len volnu zasuvku ).
A ta ista zasuvka v inych autach, inej vybavy je aj v kufry, pripadne stlpikoch.
To je len kvoli tomu aby mohli napisat o riadok viac do vybavy, a aby si nemusel cez cely intrier tahat kabel.

Som troska zistoval aj o tych USBckach.
USB v PC su priamo napajane cez zdroj, takze napatie a prud dosahuju hodnoty 5V / 500mA na 1 port.
USB v aute je napajane cez radio a az toje napojene na zdroj, takze preto USB v aute nema taku hodnotu menoviteho prudu, malo by mat cca hodnoty 5V / 100 - 200 mA. Preto nedokaze baterie nabijat :-( .

Re: pokec o riu

Napsal: pon črc 26, 2010 5:41 pm
od MaTToS
A aby sme boli este presnejsi tak radio podporuje standard USB 1/2.0 , norma hovori jasne o hodnotach prudu a napetia 5V/100mA ako standard, max. odoberany prud ktory je poskytovany danemu zariadeniu na poziadanie je 500mA to na poziadanie je dôlezite pretoze zariadenie musi dat radicu potrebnu info ze chce 500mA , a to je aj dôvod preco to radio nebude nabijat telefony tak ako pocitac a uz vôbec nie tak ako bezne CL (auto) nabijacky prip. sietove 250V nabijacky .Predpokladam ze to radio ma naozaj realne nejaky rozsah 100 mozno aj do 200mA ale vzhladom k tomu ako mi to nabijalo telefon by som uplne v pohode tvrdil ze to dava 100mA iba nakolko viac tomu radiu ani nieje potreba pre USB pamäte .
Co sa zasuviek tyka tak 12V/120W by mali byt standardne vsetky auto zasuvky vo vozidle nakolko kazda zasuvka zvlast je (alebo aspon by mala byt) standardne istena poistkou 10A coz vo vysledku dava 12V x 10A = 120W celkoveho odberu .
Nieje ziadny rozdiel medzi zasuvkou zapalovaca a nejakou inou zasuvkou v kufri alebo kde sa môze nachadzat obvykle v kufri pri combi a pod. vyhotoveniach , zariadenia mozes dat do ktorejkolvek zasuvky .

Re: pokec o riu

Napsal: úte črc 27, 2010 8:54 am
od BatoNR
vdaka MaTToS toto som aj chcel pocut. Som rad, ze nevadi kde strcim tie moje bezne spotrebice v aute.

Re: pokec o riu

Napsal: úte črc 27, 2010 2:25 pm
od eMKejx
takze 16GB USB Survivor v pohode ide a mam tam aj podsubory.

Horsie co je rachoce mi vzadu nieco myslel som ze koleso no postupne prichadzam na to ze to bude lavy zberac bezp. pasu ktory je ale zatapacirovany :( o 3100km mam 2. garancku spomeniem im to tam. Pretoze zadne pasy ak pouzije niekto v mojom aute tak 1x za mesiac.

Re: pokec o riu

Napsal: úte črc 27, 2010 9:00 pm
od aladinos
Mam na Vás otázku:
Keď stlačíte na vodičovej strane to tlačítko na zablokovanie okien, aby pasažieri v zadu nemohli otvárať okná, tak Vám ide otvárať okna?
Mne ide len vodičove okno otvárať :(
Na druhom aute, keď som aktivoval to tlačidlo (poistku), tak iba vzadu nefungovali tie tlačidlá, ale vodič mohol ovládať všetky.

Re: pokec o riu

Napsal: stř črc 28, 2010 1:38 pm
od tomasko007
Presne tak to mam aj ja, :-(

Re: pokec o riu

Napsal: pát črc 30, 2010 10:46 am
od eMKejx
checknem to dneska to otvaranie okien, horsi je spominany rachot od laveho rohu auta... zistil som ze navijak bezp. pasu to nebude, dufam ze to nebude tlmic, nieje to buchanie, koleso mi tiez dobre drzi a co som sa dival pod koleso nevidim nic vytecene, ale rachoce to strasne, pri malych rychlostiach mi pride moje rio ako vetrieska. Akoby bolo nieco uvolnene neviem... cez vikend vyberem von secko z kufra (prepravku z kaufu, dazdnik, hasiaci, i rezerva je uplne na pevno uchytena a prislusenstvo je v tych puzdrach to by neklepalo). Niesom ziadny odbornik, v stredu ked je najdhlsi den zajdem do Kie v BB po praci. :(

Re: pokec o riu

Napsal: ned srp 01, 2010 10:18 pm
od aladinos
Ja som bol v stredu v servise s tým že:

1. Stáva sa mi dosť často že ráno idem naštartovať a motor len točí a točí a nič sa nedeje. Musím vystúpiť,zavrieť,odomknúť a potom už naštartuje.
Verdikt servisu: Nič nezistili.

2. Plynový pedál nešiel plynule ale sa zadrhával, hlavne keď som potreboval ísť na 1. prevodovom stupni.
verdikt servisu: odmontovali sme lanko a nerobilo to a keď sme to dali naspäť, tak to robilo.
oprava: V piatok som umýval auto a nedalo mi to nepozrieť, je tam taká pružina tak som na to strekol silikónový sprey a problém je vyriešený :)

3. Keď idem stálou rýchlosťou, napríklad 60 Km/hod a prestanem akcelerovať, len udržujem rýchlosť tak z motora ide zvuk, akoby na skrutke boli podložky a tie pri otrasoch hrkotali.
verdikt servisu: Nemáme dosť času na to, nakoľko máme dosť toho. Objednajte sa, zaberie to celý deň. ( museli by rozobrať motor ). Hlavne že som bol objednaný už aj na ten deň.
Nakoľko sa daný problém začal zhoršovať ( je viac hlučnejší, budem musieť navštíviť servis znova ), myslel som si že to počká aspoň do zimy :(

Re: pokec o riu

Napsal: ned srp 01, 2010 11:00 pm
od MaTToS
Brrr autorizak a rozoberat motor - toto nem dopadne dobre ... ved v autorizaku nevedia ani nafukat pneumatiky na spravnu hodnotu aj napriek tomu ze to je na aute napisane, nevedia typ oleja aj napriek tomu ze je to v manualy k autu napisane a vlastne co tam vedia ?? Samozrejme okrem vystavovania faktur, toto jedine im ide vyborne .
S rozoberanim "motora" mam doteraz len jednu skusenost : citroen C4 - huci na tretom prevodovom stupni pri ustalenej rychlosti 50-55kmh - autorizak : to bude asi lozisko lebo oleja tam je dostatok, po tyzdni : tak sme to mali rozobrate a nic sa nezistilo vsetko je v poriadku tak to bude "ASI" vlastnost odvtedy sa zhorsilo radenie a uz huci aj trojka aj stvorka , vyborne naozaj ...
Potom mam uz len s vymenou skla skusenost predneho a fabia combi , sklo vymenili, po prvej burke rano mlacka pod vodicovym sedadlom :idea:
Ja sa uz ani na druhu garancku nechystam lebo ked som sa ich pytal ci je potrebne menit sviecky aj ked najazdenych bude 20 000km tak ze ano ... popritom to je uplne nelogicke lebo sviecky same o sebe nepodliehaju starnutiu a opotrebovavaju sa pouzivanim takze ked ich min. zivotnost je 30 000km tak hadam nebudem po 20 000km platit 50€ za nove s pracou v autorizaku len aby oni zarobili a menit sviecky na benzinaku po 20 000km :roll:

To rozobratie motora dopadne presne tak ako plynovy pedal : rozobrali sme to a neprejavovalo sa to a vsetko vyzera normalne, zlozili sme to a zase to robi takze sme opravili velke Hov.o ,, akurat pri motore rozoberu, nejakym spôsobom zlozia a vznikne dalsich 5 poruch a budes vyrieseny .