viktor píše:Velice rád bych se jí zbavil.Inzeráty jsou všude,doklady o záruce na všechno nachystány,rád prodám,dokud drží pohromadě.Máš zájem,přivezu ti to až na dvůr.
To jsi kupoval rohlíky
Nevím,ale dneska jsem byl na foru off-roadů a vcelku to hodnotím takhle.Koupil jsi si auto z důvodu:ukázat se,nebo že máš k tomu stylu vztah,nebo že nevíš co z chechtákama?Já osobně jsem auto kupoval kvůli tomu,protože nejsem zrovna podměrečný a potřebuji auto využít jak pro rodinu,tak i pro práci.Taková byla moje úvaha při koupi Sorenta.Jestli to auto nesnášíš,tak nechápu,proč jsi ho vůbec kupoval?
Zdeny,pár věcí,aby bylo jasno.Proč jsem to kupoval ti může být však víš.Ale už jsem to psal loni.Jsem majitel 2ks Tranzitů,1ks Peugeot partner,1ks Octavia 4x4 combi,Opel Astra combi.Tento ,nevím co jsem koupil z důvodu tažení lodi a výjezdy za potápěním po naších lomech,kde je třeba vyšší podvozek.Já už jsem starší člověk,už se nepotápím,ale zblbly mi obě děcka.Tak jak vidno z řiti,je to auto tzv,pro volný čas.Doplatil jsem úvěr za člověka,který krachoval z obchodem,takže ten peníze do rukou nedostal,tak nebylo možno mu ho omlátit o hlavu a požadovat peníze zpět.Motor na tom žďorbu mi odešel po dvou měsících a najetých cca 2000km.Jak vidno zhora nějaké to auto vlastním a dělám kolem toho,tak jsem si myslel jde o hovno.Přebrousíme kliku,vyměníme ložiska a fičíme dál.Netušili jsme,že ti žlutí parchanti z něčím takovým nepočítají a tvrdokovu je tam tolik,že nelze brousit,což nejde poznat.Po opravě motoru standartním způsobem a ujetí 1000km klika praskla.Koupil jsem z Německa půlmotor po kompletní repasi se zárukou a poctivě zaběhával.Mám najeto 2000km a stačil mi v té době odejít napínak rozv.řetězu,pomocný váleček spojky,zítra jedu opět na servis,protože to vypadá že je v prdeli dvojhmoťák.Mezitím,co mi auto více méně rok stojí na nových gumách a platím dost drahou zákonou pojistku se mi začal loupat přední nárazník .Mám koupený nový,už je v laku.Rozepsal jsem se jako blázen,ale věř tomu,že to je ve zkratce,protože další drobnosti už přehlížím,nebo jsem zapoměl.Tento román je pouze pro to,aby mě už přestali školit a poučovat takoví ko..ti jako ty.Píšu to z vlasních zkušeností aby si šťastní majitelé SORIHO a a MAZLÍKÚ udělali obrázek co je může postihnout a nikomu to opravdu nepřeju.Akorá mě může nasrat,když někdo tu předpotopní hromadu nekvalitního šrotu může vychvalovat.Teď se mi ulevilo.Čau
viktor píše:Zdeny,pár věcí,aby bylo jasno.Proč jsem to kupoval ti může být však víš.Ale už jsem to psal loni.Jsem majitel 2ks Tranzitů,1ks Peugeot partner,1ks Octavia 4x4 combi,Opel Astra combi.Tento ,nevím co jsem koupil z důvodu tažení lodi a výjezdy za potápěním po naších lomech,kde je třeba vyšší podvozek.Já už jsem starší člověk,už se nepotápím,ale zblbly mi obě děcka.Tak jak vidno z řiti,je to auto tzv,pro volný čas.Doplatil jsem úvěr za člověka,který krachoval z obchodem,takže ten peníze do rukou nedostal,tak nebylo možno mu ho omlátit o hlavu a požadovat peníze zpět.Motor na tom žďorbu mi odešel po dvou měsících a najetých cca 2000km.Jak vidno zhora nějaké to auto vlastním a dělám kolem toho,tak jsem si myslel jde o hovno.Přebrousíme kliku,vyměníme ložiska a fičíme dál.Netušili jsme,že ti žlutí parchanti z něčím takovým nepočítají a tvrdokovu je tam tolik,že nelze brousit,což nejde poznat.Po opravě motoru standartním způsobem a ujetí 1000km klika praskla.Koupil jsem z Německa půlmotor po kompletní repasi se zárukou a poctivě zaběhával.Mám najeto 2000km a stačil mi v té době odejít napínak rozv.řetězu,pomocný váleček spojky,zítra jedu opět na servis,protože to vypadá že je v prdeli dvojhmoťák.Mezitím,co mi auto více méně rok stojí na nových gumách a platím dost drahou zákonou pojistku se mi začal loupat přední nárazník .Mám koupený nový,už je v laku.Rozepsal jsem se jako blázen,ale věř tomu,že to je ve zkratce,protože další drobnosti už přehlížím,nebo jsem zapoměl.Tento román je pouze pro to,aby mě už přestali školit a poučovat takoví ko..ti jako ty.Píšu to z vlasních zkušeností aby si šťastní majitelé SORIHO a a MAZLÍKÚ udělali obrázek co je může postihnout a nikomu to opravdu nepřeju.Akorá mě může nasrat,když někdo tu předpotopní hromadu nekvalitního šrotu může vychvalovat.Teď se mi ulevilo.Čau
Teď poslouchej Ty.Podle čísla u mýho jména,je doufám jasný,že mi není dvacet.(rok narození 1965).Tak si docela vyprošuju,aby jsi mě nazýval tím,co se Ti houpe mezi nohama.Auta jsem dělal skoro dvacet let(vlastní dílna+zaměstnání) a Sorento je moje 21.auto.To,že Ti odešlo to a to je akorát důsledek,že se nevymění to či ono,protože si každej řekne-je to ještě dobrý.Pak docela nechápu to,že něco nejde přebrousit,protože je tam....tvrdokovu???Jsem nástrojař a fakt jsem netušil že cementovaná ocel nejde brousit.To by v principu nešla udělat repase soustruhu,nešel by nabrousit nůž buďto z radeca,nebo s SK plátky,nešel by nabrousit diamant atd.K broušení je nutné zvolit pro daný typ materiálu odpovídající brusivo.Platíš drahou pojistku rok?Nevím,nevím.Ale co takhle SPZ do depozitu?Já třeba platím pojistku rovný 4008 Kč ročně.To se mi nezdá ohromující suma.Takže asi udělali soudruzi v NDR někde chybu.Teď se mi taky ulevilo.Měj se fajn.
Tak poslouchej Zdenys,nechci se s tebou hádat,tady to je forum a né nějaký soukromý server.Proto se prosím vyjádřuj k věci a né k mé osobě vymýšlet kokotiny co jsem měl vyměnit a jesli chci s traktorem machrovat či starost o mé finance.Co se týče věku,ja jsem r.v.58,takže jsi opravdu koloušek.Co se týče zkušeností s auty,podle toho co mi denně jezdí a po večerech stojí na dvoře,myslím,že něco málo jsem už pochytal.V letech 1990 - 1995 jsme si přivydělávali taháním aut z Bruselu a Maastrichtu.Vté době dostat auto do prodeje trvalo cca 2 měsíce,takže kolik jsem jich ve skutečnosti s ohledem na mé mládí skutečně měl nevím.Co se týče obrábění kliky,nevim,jestli ti DVA mikrony stačí.Podle nejen mých zkušeností už vím že né.Na tomtoskutečně špatném motoru moc staré koncepce nelze nic opravit či nahradit.Používat jen jejich předražená a bohužel celé komponenty.Nelze vyměnit pouze poškuzenou část,případně renovovat jako na evropských či japonských autech.(viz Vitta problém z poloosou).Takže jezdi,dokud to jde,až se ti to posere,tak se z toho posereš i ty.Zpousta lidí z tohoto fora po začínajícich opravách se už tady k ničemu nevyjadřuje.Já chci jen varovat nerozhodné.Kdybych před koupí něco takového čet,tak bych do toho nešel.Jenom to byo furt SORI,MAZĹÍk a podobně.Čau
Ve středu jsem vezl známýho do Dinslaken téměř u Holandských hranic, kde si vyhlídnul Toyotu Corollu Verso. Po příjezdu na místo jsme zjistili že je auto vybydlený a že ani kvalita vnitřních materiálů není na výši a fotky na mobile.de neukázaly vše opotřebený. Ok tak jsme koupi zrušili, ale ze zvědavosti jsem prolezl autosalon té Toyoty a zaujal mě novej Land Cruiser V8, jenže ve výbavě stál neuvěřitelných 98900 Eur a přitom třeba zadní sedačky má moje Sorento lepší. Prostě je to předražený a již ani ne moc hezký auto a třeba moje Sorento je originál s střešníma lištama a u Toyoty LC se musely dokoupit. Takže jsem rád za plně vybavený Sorento za směšnou cenu oproti Toyotě a klidně mu něco odpustím, pokud v budoucnu něco zazlobí. Ostatně ani další modely Toyoty mě nenadchly materiály uvnitř auta a ceny byly velice vysoký. Takže Japonci mě nenadchli, i když mají dobrou pověst spolehlivosti.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Jirko toyoty a konkrétně Landyho se musím zastat, ono totiž toyotu vůbec nezajímá evropský trh, myslm tím co se týče landy nebo Hiluxu, ono totiž tady je to bráno jako luxusní OFF ROAD ale v zemích jako Afganistán, Rusko, Libie,Sirie je to bráno jako Lada Niva a tak se k tomu i chovají. Je až neuvěřitelný v jakých podmínkách dokáže toyota jezdit, stačí se podívat na záběry ze Sirie. Takže nějaký extra luxus u toyoty hledat je zbytečný, protože to je dělník.
Pravda,pravda.Chtěl bych v těchto podmínkách a s takovou údržbou vidět Kiu když tam vlastně vlastně vzhledem k skladbě obyvatelstva kromě velkých měst patří.
Jenže ve vyjmenovaných zemích jezdí úplně jiná varianta Toyoty LC. Nevím kdo by tam zaplatil od 50 do 99 tisíc Eur za auto, teda mimo Rusko. Dneska jsem viděl na D1 tuto LC a ze zádu se mi nelíbila, je to takovej sud a poměrně úzkých gumách. To Sorento je na tom pohledově hezčí a když si vezmu že za nový Sorento jsem v Německu zaplatil přesně takovou částku jako je na nejvyšší variantě Toyoty LC jen DPH. Takže 19 % ceny Toyoty a to je kauf století.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Jirko to se celkem pleteš, možná je tam nemají v kůži a ve dřevě ale věř že cena je někde jinde, zdejší ceny dělají hamižní prodejci, ne automobilka Toyota, ono totiž landy pro evropský trh je braný jako luxusní SUV, kdežto tam je to jen obyčejný Off Road, nehledě na to že tamní poptávka po těch vozidlech snižuje cenu vcelku o značnou částku, ono totiž kdyby jsme se koukli na prodejnost, tak zjistíš že jedna africká země má větší odbyt terénních toyot než celá evropa a poptávka stanovuje cenu.