Stránka 3 z 3

Re: koupě auta rady

Napsal: ned dub 14, 2013 7:42 am
od kozejk
:lol: se mi líbí jak každý tady na foru mluví o 20 a 30 tisících spokojených km. Auto jsem už prodal, a ikdyž si budu vozit prdelku ve Forestru občas se budu chodit dívat sem na forum, kde se budou neustále dokola opakovat témata jako, nestartuje, chrastí, žere, kouří, nefunguje, nemaže :mrgreen:

Re: koupě auta rady

Napsal: ned dub 14, 2013 9:28 am
od Jirka N.
Takže já mám 84 tisíc a bez jediného problému a i spotřeba je perfektní a to 8-10 litrů podle zatížení a provozu. Sevis si dělám sám a na STK byl bez jediný závady. Osobně tedy jsem spokojenej a když slyším nářky majitelů Korcernu VW tak jsem rád za Korejce. Super je jak je vše bezvadně přístupný a ne jako u současné výroby že se musí rozebrat kus auta aby se člověk k něčemu dostal. Takže já si nestěžuju.

Re: koupě auta rady

Napsal: ned dub 14, 2013 9:30 am
od viita
Kup Forestra v dieselu, ten boxer motor je moc fajn, pak by se slušel slogan "proč na mě kouká ojnice skrz blok?" nebo proč se na klika, mrška zadřela a praskla?" jinými slovy tuto variantu moc nedoporučuji, jiný motor se do toho auta nedá sehnat.(cerpám ze zkušenosti kamaráda a dalších postižených.TEn motor má životnost 150 tis. max. :wink:

Re: koupě auta rady

Napsal: ned dub 14, 2013 12:08 pm
od kozejk
Diesel určitě ne, já jsem na benzíny. Diesel v dnešní formě je kasička na peníze a je jedno od koho je vyrobený, tak to prostě je. Materiál se ubírá kde může, zvyšují se tlaky na čerpadlech, montují se nesmyslný PDF a podobně, do toho špatná nafta, vyšponovaný výkony.....tak co to může asi vydržet.
Pohon 4x4 je nesmyslně přetechnizovaný, chatrný a neodzkoušený. Jinak Jirko 105 tisíc mi vydržel UAZ bez jedinýho zásahu a to jezdil v podmínkách se kterýma se nemůžeš rovnat, takže je opravdu ještě brzo na chválení.

Re: koupě auta rady

Napsal: ned dub 14, 2013 12:53 pm
od Jirka N.
Jenže UAZ je primitivně jednoduchej a při předepsaný údržbě se tam nemá so rozbít a taky se vyráběl 40 let bez větších změn. Takže dostatečně vychytanej a taky armáda by nebrala nejakou podřadnou kvalitu. Nyní se stačí podívat na současnou výrobu kdy zákazníci jsou zárověň zkušební jezdci a automobilky doufají že se překlepe záruka bez velkých nákladů. Jen se podívej na nový motory pro Octavii III, ty maloobsahový nepůjdou ani generálkovat a ani jednoduše opravovat protože blok za AL je 3,5 mm silný a po sundání hlavy se zkroutí. Proto se musí rozebírat na stolici aby se nedeformoval. Tak taková je kvalita současné produkce. Já jsem rád za poctivej litinovej blok jak z náklaďáku.

Re: koupě auta rady

Napsal: ned dub 14, 2013 4:41 pm
od kozejk
proto si vybírám automobilku která prodá ročně pouze 600 tisíc vozidel, tudíž kvalita je pro ně rozhodující, ikdyž i Subaru šetří kde se dá. Však taky budu kupovat ročník 2006 nebo tak nějak. O škodovce a vůbec evropských vozech neuvažuji, max Oktávku I, ta byla dobrá.

Re: koupě auta rady

Napsal: ned dub 14, 2013 8:20 pm
od viktor
Kozejk,znovu Ti gratuluju,pokud se mezi nás zoufalce ještě podíváš,kdyby se ti ještě někdo ozval (čemuž nevěřím)a měl o ten fialový hnus zájem,tak se mi ozvi.Jinak jsem se vrátil z Budapeští,600km tam,600 km zpět,Nějaké couračky mezi potápěčskýma lokalitama v místě,max.rychlost 140 km/hod a spotřeba 10,2 l.Před jízdou akce Kia za 99kč sezonní prohlídka s výsledkem 1A a rozločení s přijímacím technikem cit:Doufám,že vám ta mrdka vydrží.Vydržela,jsem doma a zklidňuji se jabkovicí.Ale upřímně,už mě nebaví výjezdy mimo okres s nastráženýma ušima,jestli se něco neozve.Čau,Piju jáááááá.

Re: koupě auta rady

Napsal: ned dub 14, 2013 8:42 pm
od viita
Ta to jo, benzín u Forestra je dobrá volba.

Re: koupě auta rady

Napsal: pát úno 14, 2014 10:24 pm
od arow
Pred kúpou Sorenta je dobré zistiť, akým typom pohonu všetkých kolies je vybavený
Základný je označovaný EST. V tomto prípade je pri bežnom jazdení poháňaná len zadná náprava, predná sa dá pripojiť otočením voliča, kedy je krútiaci moment medzi predné a zadné kolesá rozdeľovaný v pomere 50:50 a k dispozícii je aj redukcia. Pouze u EST docházelo do roku 2003 k únikům oleje přes gufero.

Testovaný model, ktorému v slovenskom rodnom liste svietil rok 2005, bol vybavený vyspelejším systémom TOD (dodávaný na želanie zákazníka)
Naše odporúčania:
Z pohonných jednotiek jednoznačne odporúčame naftový agregát 2.5 CRDi s výkonom 103 kW (140 k) v kombinácii s automatickou prevodovkou. zadní kola sorenta vedena robustní a vlastně věčnou tuhou nápravou. Tedy řešením, které je známo z ryzích off-roadů. Že má sorento mezi SUV nejlepší zkřížitelnost náprav, je tedy jasné. Tuhá náprava má ovšem své devizy i na dálnici, kde takto vybavené vozidlo dobře drží přímý smě
Časté poruchy:
Nefunkčné digitálne hodiny na prístrojovej doske, vinou zanedbanej údržby vôle v zadnom kardane prevodového ústrojenstva, úniky oleja z predného diferenciálu, opotrebovaný dvojhmotový zotrvačník, zatuhnutá regulácia turbodúchadla, problémy s kúrením (naftový motor 2.5 CRDi)
Najčastejšie poruchy
poškodená spodná časť vozidla - kryty, prahy... (jazdy v teréne)
občas nefunkčné digitálne hodiny na palubnej doske
občas porucha centrálneho zamykania
opotrebované ložisko ventilátora kúrenia - nadmerný hluk (staršie kusy)
zanesené teleso škrtiacej klapky - nerovnomerný chod (benzín)

zlyhávajúca regulácia turbodúchadla - slabší výkon, popr. spadnutie do núdzového režimu (2,5 CRDi)
chrchlajúci dvojhmotový zotrvačník (2,5 CRDi, manuálna prevodovka)
opotrebované-poškodené vstrekovače (nekvalitná nafta, väčší km nábeh) • orézní výměníku voda/olej (průnik vody do oleje, pouze modelový rok 2003).
• Závady Common-Railu u CRD i (unavené vstřikovače vinou značného proběhu).
poškodená synchronizácia manuálnej prevodovky - nepríjemné zvuky pri radení, obtiažne radenie 2, 3 a 5 stupňa
nadmerná hlučnosť prevodovky - opotrebovaný hlavný hriadeľ
potrebovaný diferenciál (nadmerné zaťažovanie, zanedbaná údržba)