Stránka 3 z 7
Napsal: ned bře 25, 2007 11:47 am
od Karol
To sa mi nezdá,turbo by malo šlapať od 2000ot/min,inak prvé zmeny by si mohol zaznamenať až po 2000-3000km,tak mu daj čas,neboj,zmena k lepšiemu sa dostaví.
Otáčky
Napsal: ned bře 25, 2007 5:44 pm
od MK
To igy: Zkus zavolat na centrálu do Prahy, tam o tom problému s kolísáním otáček určitě budou něco vědět. Jinak tvůj servis na mě působí tak, že nikam nevolali. Je možné, že se s tímto problémem nesetkali, ale na centrále se o něm ví, protože můj servis mi taky tvrdil, že o tom neví, ale když jsem přijel na 1. garančku, tak měli připravený nový software.
Napsal: ned bře 25, 2007 6:24 pm
od kia mechanik
Napsal: ned bře 25, 2007 7:09 pm
od igy
Díky, to jsem četl, existuje nějaká specifikace toho softwaru - číslo, datum vydání nebo tak něco. Samozřejmě, že v servisu nikam nevolali, to je mi jasné. Jsou sice hodní, slušní, to je fakt, ale člověk po nich nesmí nic chtít.
Přeprogramování ŘJ
Napsal: ned bře 25, 2007 9:51 pm
od MK
Specifikaci nového software pro ŘJ neznám, ale zkus s nimi projet tyto internetové stránky a když uvidí, že se to jinde řeší, tak jim nic jiného nezbude, než si nový software zajistit. Buď k nim slušný, ale nekompromisní
Napsal: pon bře 26, 2007 1:52 pm
od igy
Díky za radu, zkusím si ještě zavolat do Prahy, jestli mi poradí něco bližšího.
Napsal: pon bře 26, 2007 3:44 pm
od kia mechanik
Právě že jsou dýleři neochotní měli by si vyžádat od KMCZ softwer na přehrání a oni jim ho zašlou určitě si zavolej na KMCZ Chodov a oni ti to potvrdí,ale musíš se nechat přepojit na technický oddělení...
Napsal: pon bře 26, 2007 5:54 pm
od igy
Díky za radu, ještě taková drobnost. Na koho se tam mám obrátit jmenovitě, je to někdo konkrétní, kdo to má na starosti?
Napsal: úte bře 27, 2007 10:24 am
od igy
kia mechanik píše:Právě že jsou dýleři neochotní měli by si vyžádat od KMCZ softwer na přehrání a oni jim ho zašlou určitě si zavolej na KMCZ Chodov a oni ti to potvrdí,ale musíš se nechat přepojit na technický oddělení...
Tak jsem tam volal, ale moc jsem neuspěl, specifikaci softwaru jsem se nedozvěděl.
Software
Napsal: úte bře 27, 2007 4:47 pm
od MK
Tak trochu jsem si myslel, že ti specifikaci software nedají, ale moje představa je, že zavolají tvému servisu, dají jim kapky a pošlou software. Ty se pak jenom objednáš a necháš si to přeprogramovat. Zkus sem hodit jméno tvého servisu, ať máme přehled o kvalitě servisní sítě KIA.
Napsal: úte bře 27, 2007 10:23 pm
od igy
Je to Autosajm Trutnov, jen tak pro srandu jsem zkoušel volat do Dědik Kunín u Nového Jičína a nějaký nerudný pán mě taky odbyl.
Napsal: stř bře 28, 2007 4:29 pm
od MK
Jde vidět, že máš přehled o tomto fóru. Nejdříve jsem ze svého servisu Auto Dědik) byl nadšený (při prodeji), pak když jsem hlásil problémy s otáčkami, tak byli velmi překvapeni, ale řídící jednotku mně přeprogramovali. Operoval jsem informacemi z netu a oni si ten nový software sehnali. Věřím, že i v Turnově jsou schopni si nový software sehnat.
Napsal: stř bře 28, 2007 9:21 pm
od igy
To doufám taky. Já jen nechápu proč se všude u Kii tváří jakože problém neexistuje a přitom podle tohoto fóra to není záležitost jenom ojedinělých jednotlivců. Co je na tom, neznám auto, které nemá nějakou tu bolístku, no tak to spravím a je to. Ale tento přístup mě fakt zaráží, dělat jakoby nic, případně ze zákazníka vola. To se mi u Škody nestalo, tam mě např. sami vyměnili přední blatníky v rámci nějaké jejich svolávací akce, protože měli podezření na špatnou antikorozní ochranu. Nejsem žádný kverulant, kterého baví někoho otravovat, spíše naopak. Ale jak si Kia chce budovat nějakou image, když se o své zákazníky nestará. Chtěl jsem si koupit ceed, ale po těchto zkušenostech s Riem, a to jde v podstatě o naprostou ptákovinu, jsem si to rozmyslel. Nedovedu si totiž představit, jak se bude Kia chovat v případě závažnějších obtíží. Jsem z Kie docela zdesgustován.
Napsal: pát bře 30, 2007 3:49 pm
od MK
No, já bych tak radikální nebyl, pořád si myslím, že je to o lidech a na líného blba můžeš narazit u jakékoliv značky, takže zůstávám i nadále u Kie. Samozřejmě doufám ve zvyšování úrovně služeb pro zákazníky = moje spokojenost.
Napsal: pát bře 30, 2007 10:27 pm
od igy
No jo je fakt, že zevšeobecňovat nejde, ale přeci jenom aspoň trocha snahy by nezaškodila. Nejdřív problém s Riem, který nevyřešili a spíš mě vodili za nos a když jsem chtěl dát Rio na protiúčet, tak to taky nešlo zařídit. Takže moje setkání se značkou Kia a jejím prodejcem je zatím dost tristní. Na to, že si chtějí budovat image a zvyšovat prodeje mají dost svérázný přístup. Asi žijí v době Mototechny a čekání na Favorita několik nocí před prodejnou. Ceed se mi fakt líbí, zkušební jízda super, ale to okolo mě dost významně odrazuje. Jenomže co s tím Riem?