Stránka 4 z 5

Re: 2.4 16V + LPG

Napsal: sob dub 27, 2013 2:23 pm
od vraba43
zdeny65 píše:
vraba43 píše:hoj lidi nevíte prosívás jak se rozebírají zpětné boční zrcátka na sorentu ? pravé zpětné se mi nechce sklopit:( tak bych to chtěl dát do kupy ale nevím jak na to :( díky
Musíš sundat tapec a pak se k tomu dostaneš.
Prosím tě co to je TAPEC ???

Re: 2.4 16V + LPG

Napsal: sob dub 27, 2013 11:36 pm
od viita
Tapec , neboli tapecírunk, neboli vnitřní interiér dané části.jinak řečeno najít, jak se daná část tapecu odloupne , nebo odšroubuje, aby jsi se dostal tam , kam potřebuješ.Pokud to nedáš, svěř svoje autí do rukou někoho jiného, kdo to opraví.Víc se k tomu opravdu nedá říct.

Re: 2.4 16V + LPG

Napsal: ned dub 28, 2013 8:27 pm
od vraba43
viita píše:Tapec , neboli tapecírunk, neboli vnitřní interiér dané části.jinak řečeno najít, jak se daná část tapecu odloupne , nebo odšroubuje, aby jsi se dostal tam , kam potřebuješ.Pokud to nedáš, svěř svoje autí do rukou někoho jiného, kdo to opraví.Víc se k tomu opravdu nedá říct.
Děkuji ti ... stačí to říci jen česky :)

Re: 2.4 16V + LPG

Napsal: pon dub 29, 2013 10:08 pm
od vraba43
No měl bych ještě jednu otázečku :) nevíte někdo náhodou jestli jsou nějaký rozdíly v podvozku americké verze sorenta a té evropské ? mám na mysli šrouby nebo zavity a roztečeč pro šrouby...potřeboval bych to vědět kuli lift podvozku ..nešel jsem v USA výrobce podložek ale na předek se nasazují nad tlumič..tak mi jde o rozteče pro šrouby a jestli mi budou pasovat za se šrouby do uchycení tlumičů ....Díky moc

Re: 2.4 16V + LPG

Napsal: pon dub 29, 2013 11:13 pm
od viita
Podle mě je to nastejno...dají se ale lehce vyrobit, polypropylen, nebo silon, či dural, vpředuse musí navařit delší šrouby horního uložení, vzadu musí být tvarovaná, ale pokud máš vzadu měkká péra (ne všechny sorenta mají stejnou tvrdost, dobré jsou ty červeně nebo fialově označkované, zelená je špatná) , tak se ti stejně zmáčkne a ani nepoznáš, že tam podložka je.Neź prachy za podložky, lépe koupit nová péra, třaba od Ironmann, OME atd.Nebo Zadek přitvrdit přídavnými pružinami tuším z Belgie, mám je tam a moc moc spokojenost. 100 kg v kufru ani nepoznám. S tím jdou ale ruku v ruce i tlumiče, originály za moc nestojí, dobré jsou Kayaby, nebo cokoli dražšího, renomovaného.(OME,KONI)

Re: 2.4 16V + LPG

Napsal: úte dub 30, 2013 8:06 pm
od vraba43
OK budu doufat ..:) Já vím že tlumiče a jiné pružiny by byla lepší volba ale momentálně nejsou penízky ..:( ty podložky mě příjdou kolem 3500 kč a když lift tak i podložky pod kola..a to jsou další penízky..tak že volím levnější cestu ale časem mám v plánu jít do pružin a tlumičů ... Jo a to vyrobení podložek sem si říkal že to půjde lehce ale když jsem to po někom chtěl tak mě poslali všichni někam ..a když tak že chtějí výkres ..:(

Re: 2.4 16V + LPG

Napsal: úte dub 30, 2013 8:12 pm
od zdeny65
vraba43 píše:OK budu doufat ..:) Já vím že tlumiče a jiné pružiny by byla lepší volba ale momentálně nejsou penízky ..:( ty podložky mě příjdou kolem 3500 kč a když lift tak i podložky pod kola..a to jsou další penízky..tak že volím levnější cestu ale časem mám v plánu jít do pružin a tlumičů ... Jo a to vyrobení podložek sem si říkal že to půjde lehce ale když jsem to po někom chtěl tak mě poslali všichni někam ..a když tak že chtějí výkres ..:(
Tak se na to vykašli :D Jestli chceš z tohodle auta dělat to s čím jezdí offíci na videích třeba na Youtubu,tak překopeš skoro celý auto.A jestli ti stačí projet to,kde sám neprojdeš,tak ti to co Sorento nabízí bohatě stačí a investuj třeba do solidních tlumičů,super obutí,antikorozní ochraně,kvalitní svíce a tak.

Re: 2.4 16V + LPG

Napsal: úte dub 30, 2013 8:32 pm
od Jirka N.
Já jsem Soriho zvednul o 45 mm a rozšířil o 60 mm a nedám na to dopustit. Jednak v zimě nebyl žádnej problém s neuklizeným parovištěm protože 260 mm pod rámem je dostatečná výška. Dále se příznivě změnil komfort pérování díky jinejm pružinám a tlumičům. Taky se mi moc líbí že vidím přes střechu ostatních aut a to je bezva protože vím jak to vypadá daleko vpředu. Taky pocit bezpečí je k nezaplacení a vystupování je takové že při mých 183 cm vystoupím z auta přímo a nemusím se škrábat ze spodu jako z druhého auta O1 kde se mi moc nezamlouvá ten posaz u země.

Re: 2.4 16V + LPG

Napsal: úte dub 30, 2013 8:33 pm
od vraba43
:) s tím také počítám ..nechci to překopat celí ale jen malé úpravy aby to bylo pořád sorento :) už sem s tím vyjel zajímavé cesty necesty:) ale problém je že sorento je dost nízké a pořád někde dřu břichem po zemi ...:( trochu sem se bál že 2.4 motor bude slabí ale zvládá to docela dobře ,ale plyn v terénu vypínám..:)

Re: 2.4 16V + LPG

Napsal: úte dub 30, 2013 8:59 pm
od zdeny65
Jirka N. píše:Já jsem Soriho zvednul o 45 mm a rozšířil o 60 mm a nedám na to dopustit. Jednak v zimě nebyl žádnej problém s neuklizeným parovištěm protože 260 mm pod rámem je dostatečná výška. Dále se příznivě změnil komfort pérování díky jinejm pružinám a tlumičům. Taky se mi moc líbí že vidím přes střechu ostatních aut a to je bezva protože vím jak to vypadá daleko vpředu. Taky pocit bezpečí je k nezaplacení a vystupování je takové že při mých 183 cm vystoupím z auta přímo a nemusím se škrábat ze spodu jako z druhého auta O1 kde se mi moc nezamlouvá ten posaz u země.
Jako celkem vzato čistě uživatelsky.Projedu to co,břichoplazka neprojede.Víc ve skutečnosti nepotřebuju.V zimě projedu nahrnutej sníh,jen si ti zachrochtá.Pocit bezpečí mám velkej,protože takovou almaru přehlídne akorát slepej.Pod rámem mám asi o 2 cm míň než máš(nechce se mi to teď měřit)ale na sto procent hodím Kayaby.Taky odchází silentbloky a tyčky stabilizátorů.Takže nevim,ale jestli nejezdíš do práce po polních a lesních cestách,tak se mi tahle investice zdá docela out :shock:

Re: 2.4 16V + LPG

Napsal: úte dub 30, 2013 10:13 pm
od Jirka N.
Silentbloky by neměly moc trpět, já povolil spoje a po postavení auta na zem je pak dotáhnul a to pro to aby nedošlo k jejich namahání z původního nastavení. Tyčky jsou spotřebka a stejně na těch dezolátních silnicích nevydrží věčně a taky nestojí majlant. Tahle úprava je dobrá z důvodu že ani obrubníky nevadí a dá se zaparkovat tam kde jiné auto nemá šanci. Rozhodně v budoucnu nechci jít zase níže a spíše u nástupce ještě trochu výše.

Re: 2.4 16V + LPG

Napsal: pát kvě 03, 2013 7:14 am
od viktor
Traktoristi

Re: 2.4 16V + LPG

Napsal: stř kvě 08, 2013 6:29 pm
od vraba43
Tak lidi tapec :) jsem sundal zpětné zrcátko sem měl na stole dokonce sem sundal zrcátko aniž by prasklo :)ale zradilo mě pět drátků:( dva nebyli problém ale zbytek nevím jak odpojit a nedostanu se na servo motorek:((( tak že asi k odborníkům:(

Re: 2.4 16V + LPG

Napsal: čtv kvě 09, 2013 6:28 am
od zdeny65
vraba43 píše:Tak lidi tapec :) jsem sundal zpětné zrcátko sem měl na stole dokonce sem sundal zrcátko aniž by prasklo :)ale zradilo mě pět drátků:( dva nebyli problém ale zbytek nevím jak odpojit a nedostanu se na servo motorek:((( tak že asi k odborníkům:(
Měl si hodit foto :wink:

Re: 2.4 16V + LPG

Napsal: čtv kvě 09, 2013 11:53 am
od vraba43
nj ale bylo to docela jednoduchý a navíc se mi povedlo ani nevím jakým zázrakem to opravit asi jak sem to všecko povolil tak se ty táhla vrátili na zpět :) a jen na okraj sem delaboroval celí předek auta 8) a dal zpět do kupy aby nic mi navíc nezbylo:)