Ešte by som sa rád vrátil k téme spotreba. Ja mám letnú spotrebu spotrebu 6,0 (letné pneu a nočné teploty nad 5 st.) a na LPG 7,6 čo je cca 26% nárast oproti benzínu. Zatiaľ mám na LPG iba cca 1500km. Jazdím naozaj kľudne predpisovo, diaľnica do 110km/h. Oproti vašim údajom sa mi ale zdá môj 26% nárast strašne veľa, aj keď niekto udáva že už na benzíne má spotrebu 7,5. Pri montáži mi technik povedal, že spotreba sa zvýši v závislosti od typu auta o 5 až 20%, všetko nad 20% treba riešiť doladením systému. Dúfam, že to je aj môj prípad, pretože zatiaľ nie som spokojný.
Celkovo ale zariadenie šľape bez problémov, bez úbytku výkonu.
Čo sa týka chladenia/domazávania ventilov JLM, mám asi novšiu verziu, pretože mám nad ukazovačom stavu LPG paliva vyvedenú kontrolku, tzn. pri nízkej hladine oleja zasvieti.
_________________
KIA RIO II 1,4 16V 71kW G4EE, r.v.2009, LPG GAS TECH 600s
RIO II r.v.2009, 1,4 16V G4EE montaz LPG
- Reklama
-
- Příspěvky: 274
- Registrován: sob bře 14, 2009 5:49 pm
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: RIO II r.v.2009, 1,4 16V G4EE montaz LPG
Ja som na benzine maval spotrebu 7,2-7,8 , ked som sa snazil jazdit ekonomicky tak 6,6, na plyne ked jazdim ekonomicky tak okolo 7,8 ale bezne mavam 8,3-9l na plyne lebo spotrebu fakt neriesim a dialnice 140kmh priemer .
Ale ja neviem aby si na tej 1,4ke mal 6,0l priemernu spotrebu to je strasne malo, verim ze sa to da ale ten motor sa musi trapit v takomto rezime, ja odkedy mam plyn tak spotrebu neriesim vzhladom k cene plynu .
Zase pravda je ze pod 2000otacok nikdy nejdem a drzim to tak v rozmedzi 2000-2500 pri plynulej jazde, preradujem okolo 3500 takze preto ta spotreba ale zase je ten motor aspon pouzitelny, jazdit ako dôchodca ma nebavi a motor to tez nema rad .
Ale ja neviem aby si na tej 1,4ke mal 6,0l priemernu spotrebu to je strasne malo, verim ze sa to da ale ten motor sa musi trapit v takomto rezime, ja odkedy mam plyn tak spotrebu neriesim vzhladom k cene plynu .
Zase pravda je ze pod 2000otacok nikdy nejdem a drzim to tak v rozmedzi 2000-2500 pri plynulej jazde, preradujem okolo 3500 takze preto ta spotreba ale zase je ten motor aspon pouzitelny, jazdit ako dôchodca ma nebavi a motor to tez nema rad .
Re: RIO II r.v.2009, 1,4 16V G4EE montaz LPG
Já jsem měl spotřebu benzínu 6,8 - 7,2, u LPG se zvedla tak na 7,8 - 8,2 l/100 km. A to jezdím většinou v rámci povolené rychlosti - dálnice 130, ostatní 90 a v obci se snačím dodržovat 50 km/hod. Tachometr mi ukazuje vyšší rychlost při padesátce tak o 5 km a okolo stovky o cca 10 km než je reálná. Ověřuji si to na radarech u silnice, které ukazují rychlost vozidla. Zajímavé je, že počítač mě u benzínu ukazoval průměrnou spotřebu 6,4 a teď když jezdím na plyn, tak je na něm 7,3 l/100km. Takže se mu nedá věřit a je lepší si to spočítat sám.
Co se týká spotřeby plynu, tak je potřeba připočítat i benzín na starty a jízdu do zahřátí motoru než se automaticky přepne pohon na LPG. Občas také dojíždím na benzín, když mi dojde plyn a zapomenu natankovat. Navíc tedy jednou tak za tři měsíce natankuju kolem 20 litrů benzínu.
Přestavbu mám rok a dva měsíce a za tu dobu mám najeto 28 000 km, tedy cca 2000 km za měsíc.
Co se týká spotřeby plynu, tak je potřeba připočítat i benzín na starty a jízdu do zahřátí motoru než se automaticky přepne pohon na LPG. Občas také dojíždím na benzín, když mi dojde plyn a zapomenu natankovat. Navíc tedy jednou tak za tři měsíce natankuju kolem 20 litrů benzínu.
Přestavbu mám rok a dva měsíce a za tu dobu mám najeto 28 000 km, tedy cca 2000 km za měsíc.
Kia Rio Active Plus 1,4 sedan