Stránka 4 z 4

Re: problem so startovanim

Napsal: pon srp 08, 2011 1:33 pm
od Jirka N.
Je to tak poslední kvalitní motory byly vyráběné před deseti lety viz 1,9 TDI apod. Ta moje 1,8 T má průměrnou spotřebu 7,4 l nyní na 7600 km a to má 116 Kw a 227 Nm dle válcové zkušebny. Je bez úprav a motor nemá žádné moderní zběsilosti jako proměnnou délku sání, EGR, dva katy a sondy, proměnné časování ventilů atd. Je to pětiventil a dostal jsem na ní zelenou emisní nálepku pro Německo. Ten motor od Audi byl nadčasový a asi se již nevrátí doba jednoduchých a výkonných motorů.
Nástupce mého Sorenta ale bude jistě benzínový ten není tak háklivý na kvalitu paliva. U starého Sorenta je vstřikovací tlak cca 1600 bar, u nového Sorenta 1800 Bar a vývoj jde nad 2000 Bar a tím končí sranda. Opravy budou finančně lividační a u auta po záruce může oprava vstřikování převýšit zůstatkovou cenu auta.

Re: problem so startovanim

Napsal: pon srp 08, 2011 8:41 pm
od Tomas80
Bohuzel, ekologie je nejvetsi novodobej byznys ze kteryho se vsichni pos..em. Uz na to zacinam bejt uplne alergickej, jak se vsichni za vidinou dalsiho a dalsiho bohatnuti skovavaj za toto libozvucne sluvko.
Jak zde bylo receno, nejde jenom o vyrobu techto vozu, ale take o vyvoj na ktery padaj cim dal vetsi sumy penez.
Na lodi mam 15 let starej benzinak Americke vyroby. Stara klasika, palivove cerpadlo, karburator, ventily a tim to hasne. Motor skousne i "vodu a bordel" v benzinu a vubec si s tim nedela tezkou hlavu. Co mne velmi prekvapilo, ze tento typ motoru se vyrabi a do lodi dava do dneska. Ano spotreba je tam samozrejme vetsi oproti vstrikovani, ale kdyz se o to clovek normalne stara a da alespon zakladni udrzbu, tak se na tom prakticky nema co podelat. A kdyz, tak zaprve je to jednoduchej kafemlejnek, kterej si opravis doma sam a nebo vycistis karburator a jezdis dal :-).

Re: problem so startovanim

Napsal: stř zář 14, 2011 9:08 pm
od Sukromnik
Dobrý večer,potreboval by som radu ohľadom opravy Sorenta. Dostali sme sa do štádia keď už štartuje iba so štartovacím sprejom a aj to ťažko a keď prekročím 2500 otáčok tak vypína motor(iba za jazdy).Čiže vymenil sa palivový filter,urobila sa diagnostika,ktorá neukázala nič(delphi) a následne sa urobil priesakový test,ktorý ukázal že dva vstreky presakujú rovnomerne,tretí vobec a posledný presakuje dosť veľa. Ide o to že neviem koľko je tá spravna hodnota.... Takže mechanik ma presviedča že na origo KIA diagnostike mi neukáže nič presnejšie ako ta priesaková skúška. Takže moja otázka znie či mi na poriadnej diagnostike povie že ktorý vstrek je vadný,lebo ja si myslím že keď v KII robia vstreky tak ich asi neposielajú nikde na skúšku,ktorá stojí cca 15 až 20€ za jeden vstrek :?
Zatial vďaka za všetky odpovede.....

Re: problem so startovanim

Napsal: čtv zář 15, 2011 5:28 pm
od kozejk
tak pokud má vozidlo dobrý tlaky, přísun vzduchu s tím spojenou i správnou funkčnost váhy vzduchu a ostatních el. komponentů musí to být určitě vstřiky, už jen to že ti dva prochcávájí,takže za mě vadný vtřiky, zkusit je znova naprogramovat nebo vyměnit.
ps repas taky možný

Re: problem so startovanim

Napsal: čtv zář 15, 2011 7:18 pm
od Sukromnik
Mne je jasné že to sú vstreky,ale ide mi o to že mechanik mi odporúča ich vymontovať a poslať na špecialnu stolicu do poľska kde za 60 až 80€ zistia ako na tom sú vstreky a mne sa táto alternatíva nepozdáva.Preto ja by som chcel ísť na diagnostiku do servisu KIA ale neviem či mi povedia že čo je so vstrekmi.....ak niekto vie či mi to povedia v KII tak budem rád ak sa podelí o informáciu...

Re: problem so startovanim

Napsal: pát zář 16, 2011 3:32 pm
od kozejk
vstřiky ti opraví každá autorizovaná opravna vtřikovacích zařízení BOSH, myslím že si říkal že máš DEPLHI ale v tom by neměl být problém

Re: problem so startovanim

Napsal: ned zář 18, 2011 8:44 pm
od vinc
Tak si nech změřit i tlaky na liště, ale bacha ať ti ji ti borci neodpálí :)
pokud ti nezavírá ventil tak ti to hází malý tlaky (vrací se palivo přes otevřený ventil) a při zrychlení ti to chcípne... aspoň to se stávalo mě.

Re: problem so startovanim

Napsal: stř úno 08, 2012 8:24 pm
od Sukromnik
Tak problém sa pomaly rieši. Už som postupne vymenil 3 vstrekovače, z toho 2 použité po repase a jeden nový z PL (vyšiel na 180€ bez DPH s poštovným). Medzitým som mal ešte raz auto na priesakovej skúške, kde som zistil že mi umierajú všetky vstrekovače, čiže ma čaká ešte jeden, ktorý bol od začiatku ten "najlepší" čiže je jasné že sa vymení ako posledný.
Zakaždým keď už začínal byť vstrekovač K.O boli príznaky rovnaké, čiže pri obehovaní auto vyplo,ťažšie štarty až štartovalo len so štartovacím sprejom.
Snáď to niekomu pomôže.......

Re: problem so startovanim

Napsal: ned úno 12, 2012 6:29 pm
od oluska2
Sukromnik píše:Tak problém sa pomaly rieši. Už som postupne vymenil 3 vstrekovače, z toho 2 použité po repase a jeden nový z PL (vyšiel na 180€ bez DPH s poštovným). Medzitým som mal ešte raz auto na priesakovej skúške, kde som zistil že mi umierajú všetky vstrekovače, čiže ma čaká ešte jeden, ktorý bol od začiatku ten "najlepší" čiže je jasné že sa vymení ako posledný.
Zakaždým keď už začínal byť vstrekovač K.O boli príznaky rovnaké, čiže pri obehovaní auto vyplo,ťažšie štarty až štartovalo len so štartovacím sprejom.
Snáď to niekomu pomôže.......
Vstřiky mají životnost 150-180t km.Pak jsou prý po smrti.Protože pracují oproti starýmu konceptu motoru až 5x tolik.To je ta slavná ekologie ale vývoj nezastavíš......