Stránka 4 z 20

Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak

Napsal: stř říj 17, 2012 2:12 pm
od Jirka N.
Tady je jedno stejný jako mám já a je to zvednutý o 45 mm a rozšířený. Takže to je můj cíl a zatím postupuju cestou homologovaných dílů.
Obrázek

Obrázek

Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak

Napsal: stř říj 17, 2012 2:26 pm
od martin250
hmm hmm to je hezky :-) a nejakej extrem tam neni ? nebo hod sem nejakej odkaz na to forum at muzu brat inspirace

Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak

Napsal: stř říj 17, 2012 3:59 pm
od Jirka N.
Problém je že v Německu se velice dbá na homologaovaný věci a zápis do papírů takže extrémy jako na východě nebo v USA a Austrálii nejsou tolerovaný. Třeba nyní Kripo - krimipolicie obesílá Sorenťáky co si koupili přední rám a prodejce falšoval homologaci že se dopouštějí protiprávního jednání a pokud rám nesundaj bude proti nim postupováno dle zákona. Takže extrémy se musí hledat mimo Eu, tam je více volnosti.

Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak

Napsal: stř říj 17, 2012 5:49 pm
od Jirka N.
Tady se najdou taky kompomenty pro překopání Sorenta.
http://www.stockundstein.com/produktsuc ... o&start=30

Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak

Napsal: stř říj 17, 2012 6:28 pm
od ParnosCZ
Jirko jak se to chova po rozsireni?

Ja jenom co jsem delal brichplaza teda predelalval, tak tam trpleli klouby a pod musel jsem to predelavat s jednim zavodakem :)
Jenom , ze tem brichoplaz vazil 1 tunu a tohle ma skoro 2 a ctvrt ?
diky

Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak

Napsal: stř říj 17, 2012 7:52 pm
od David-Petr
pokud chcete tu fotku toho černého pevnostňáku tak tu asi dohledám dělá to borec ze Španělska a chce za něj cca 29000kč,ale je to tak cca 2 roky co sem na to koukal a pohled zepředu je stršnej je to hroznej humus ono totiž udělat pevnostňák na takhle kulatej čumák jako má sorento není žádná prdel, ale je to výzva a já se na to těším až si ho v zimě udělám.Mě se nelíbí ani jeden z těchto fotek já budu čerpat inspiraci na stránkách arb a ironman a od kluků z Austrálie ti tomu hodně rozumí a mají docela vkus.Jinak si myslím ,že sorento je dobrej základ na offroad chce to jen předělat přední poloosy a uzávěrku.

Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak

Napsal: stř říj 17, 2012 8:34 pm
od Jirka N.
To rozšíření je o 30 mm na každý straně a v D. s tím nemaj zatím problémy. Břichoplaz nemá tak dimenzovaný ložiska v přední nápravě a tak proto to zlobilo a klouby to nemůže ovlivnit protože jsou uloženy právě v těch ložiskách. To rozšíření doporučujou i odborníci po zvýšení o 45 mm a tím se zachovaj stejný jízdní parametry jako u seriového podvozku.
Sorento nechci nějak brutálně překopat, mám ho na ježdění na jednání a nemůžu mít auto jako nějakej kolchozník. Taky v centru Prahy to nesmí tak dráždit a na technický nechi mít starosti a s pojišťovnou taky ne.
Na překopání jsou dobrý jiný značky, jenže vesměs jsou to stařešiny a za horizontem svého života a vzhledový perspektivy. Tady je Sorento stále na tom dobře. I když je již téměř 10 let vzhledově starý tak stále je přijatelný. Konec konců hezké rámové auto je dnes skoro k nenalezení a u LC k nezaplacení.

Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak

Napsal: stř říj 17, 2012 9:28 pm
od martin250
Mám stejnej nazor Davide .....pořád sem chtěl rámový auto který něco vyjede něco uveze a hlavně nějak vypadá a s benzinovkou V6 je svižný rychlý a pohodlný ........ předělat přední poloosy ??? stačila by uzavěrka i na předek a byl by klid :-)

Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak

Napsal: stř říj 17, 2012 9:54 pm
od David-Petr
homo kloub je takovej jalovej chce to něco z toyoty protože pokud zvedneš o moc tak poloosa je hodně nakloněná a kombinace MT pneu a většího rejdu končí prasknutým kloubem,ale to se odstraní časem někdo bude dělat pevnostní a pak to bude pohoda do té doby si poradím úpravou poloos z jiného vozu osobně mám dobrou zkušenost díly z toyoty.Ono těch úprav toho předku je hodně dá se pustit diferák dolů nebo tam za ukrutnej balík peněz nacpat portál atd uzávěrka se na předek dá namontovat ,ale asi bych to nedělal na toto auto stačí zadek ,protože pokud zašpéruješ předek tak budou praskat homouši jeden za druhým a nepředpokládám,že někdo s tímto autem bez brutálních úprav bude jezdit hard.

Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak

Napsal: stř říj 17, 2012 10:01 pm
od viita
Kdo nechce jít přímo do extrému , tak můžu doporučit tltumiče Kayaba , kvalita za rozumnou cenu, auto hodně změní jízdní vlaztnosti k lepšímu. Vzadu mám ještě origo přídavné pružiny kvůli těžkejm vlekům , co vozím, taky moc dobrá věc, zase se to chová po něco líp , zadek lehce ztvrdnul. Mám rozšířeno o 25 mm na každé straně , zas plus k jízdním vlastnostem.
Jinak rozhodně kdo zvedne, musí i rozšířit , optimum je o 30 mm každá strana , nebo změnit ET na ráfcích , o víc už je při origo 16 " kolech problém, mají snahu drhnout při zatáčení. Takže 17 nebo 18 , to je zase na pytel do terénu.Tak asi tak.

Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak

Napsal: stř říj 17, 2012 10:04 pm
od Jirka N.
To není tak jednoduchý, všechny díly musej odpovídat zatížení při zapnutí uzávěrky a to nesplňuje na předku spousta dílů. Na zadku který je lehčí a je přímo poháněnej z převodovky je to snažší a řešitelný.
Trošku se usmívám nad věčným soubojem fandů na Off roadech forech kteří soupeří co je lepší značka.
Já tady představím můj offroad kterej začíná tam kde všechny klasický offroady končí. Mám uzávěrky všech diferáků, permanentní 4x4 a naviják 6 tun s stejnou rychlostí navíjení jako je C rychlost pojezdu tedy nejpomalejší. Brodivost 1,5 metru atd.
Obrázek

Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak

Napsal: stř říj 17, 2012 10:12 pm
od David-Petr
Nejlepší off je jeppatrolotoyotamišákogéčko prostě poskládat to nej z těch nej :D :D :D .Jinak ta ifka je fakt super máš více foto poku jo tak je sem naházej a pokud mě tady budeš těma fotkama furt dráždit tak se neudržím a pojedu si koupit něco jen tak pro radost třeba kačenu a to už žena asi nerozdejchá.

Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak

Napsal: stř říj 17, 2012 10:40 pm
od Jirka N.
Kačena je taky drobný autíčko stejně jako GR, Jeepy LC atd. Tohle moje auto budí daleko větší pozornost na silnici že ani Ferrari neudělá takovej údiv ve tváři. Ty gumy hučej jako když se žene uragán a auta uhybaj panicky do příkopu. V terénu je k nepřekonání a nyní probíhá stavba turbomotoru. To si dělám sám a až to dodělám tak teprve půjde na dovozovou Tk. Zatím je na Německých papírech a je jediná u nás a jedna z mála dochovaných v původním stavu.

Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak

Napsal: stř říj 17, 2012 10:54 pm
od David-Petr
je to opravdu mazel jinak mám článek o zrození sorenta tak to šoupnu sem asi jste to už někdo četl ,ale určitě je zde dost lidí co ještě ne tak tutáj http://www.autotrend.cz/kia/kia-sorento ... y-mercedes

Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak

Napsal: stř říj 17, 2012 11:07 pm
od Jirka N.
Ten článek je starší,ale celkem dobrej. Později byly sorenta v Ex výbavě většinou s permanentní 4x4 a ESP funguje stále pokud se manuálně nevypne. Taky cena novýho v čase klesala a když jsem měl včera v ruce mojí fakturu za mýho Holanďana koupenýho v Bavorsku tak jsem se musel smát, byla to polovina co stál u nás a v plný výbavě. No a ta Ifa stála polovinu ceny mýho novýho Soriho. Na ní jsem ušetřil tím že jsem Soriho kopil venku.