JJ, samozrejme, ze jezdim jen na 2WD nebo Auto (když je mokro nebo kluzko)
TOD by měl sám o sobě přerozdělovat moment i při brždění apod, ale, všiml jsem si, že při prudším brždění ty přední kola odpojí. Takhle vlastně jezdím na dvoukolku, stejně jako většina Sorent s mechanickým přepínačem 2WD/4WD/LOW se zachováním výhody přepnutí na AUTOmat a plné ovládání redukce.
Neboj, až takový výkon to nemá (to by se možná promítlo až u verze 3.3 V6
, tedy na suchu...
No, při prudším rozjezdu jde až 50% na předek, všimnout si toho lze třeba do kopce, kdz při zrychlení slyšíš jak se roztáčí předek-je to takové lekhé vrnění. Když se to odpojí, tenhle zvuk slyšet není a jde vše na záď, a subjektivně táhne lépe.
Na sněhu je tedy obrovský rozdíl když jedeš 2WD/Auto nebo Lock, ta dvoukolka se na kluzký povrch vyloženě nehodí, auto je jak 2tunová saně
Jinak naše verze auta (tedy ta s automatem) by měla mít mezinápravový diferenciál, takže o poškození rozvodovky bych strach neměl.
Auto a Lock funguje skvěle.
Pro mě je tam to ovládání redukce jen třešnička na dortu - prostě mám rád věci pod kontrolou
Ale musím říct, že mě to taky táhne k tomu pořídit nějakou kocábku, otom by se to samozřejmě hodilo..
Samozřejmě pokud jedu s rodinkou, tak jezdím na Auto.
Na suchu jezdí bezproblému, nestalo se mi, že by mi to někdy klouzlo i při "říznutí zatáčky", to se spíš auto začne trochu naklánět než smýkat.
Tak to jsi měl trošku lehčí práci
OPRAVA: teď jsem si všiml, že displej napájíš od couvaček, tak jak tě to v noci oslňuje?
Jinak jsem viděl i displeje, co se automaticky otevírají/zavírají při zařazení zpátečky.
Ještě bys to mohl vyřešit multimediálním autorádiem se vstupem na kameru..