Stránka 4 z 9
Napsal: stř čer 06, 2007 9:01 am
od Beda
grafix píše:Zrcatka hodnotim naprosto kladne, jejich velikost mi vyhovovala a problem s vetsim mrtvym uhlem ve vyhledu do predu jsem nejspis nezaznamenal. Nijak me to neomezovalo.
Velky zrcatka hodnotim velmi kladne, akorat musim rict, ze s mrtvyma uhlama je to pravda, kdyz to porovnam s Felici, tak rozhodne predni sloupek brani ve vyhledu vic (ale zase je to urcite bezpecnejsi
) a pokavad mate v aute spolujezdce, kterej vam na krizovatce odmita rict, ze je to zprava dobry, tak si musim najizdet jak kamionak kolmo, aby jste videli, protoze koukat pres zadni okynko (jak u Felicie) se moc neda, protoze je mensi a opet bocni sloupek vetsi. To jsou jen detaily a jde jen o zvyk
Napsal: stř čer 06, 2007 9:54 am
od grafix
martinzubo píše:A pre 1.6 benzin by sa nenaslo?
Tady to mas... vyuzitelnost otacek jsem odhadnul, rovnez optimalni oblast otacek.
http://www.ukazto.com/img/Tabulka16.gif
http://www.ukazto.com/img/Graf16.gif
Napsal: stř čer 06, 2007 10:03 am
od grafix
Beda píše:grafix píše:Zrcatka hodnotim naprosto kladne, jejich velikost mi vyhovovala a problem s vetsim mrtvym uhlem ve vyhledu do predu jsem nejspis nezaznamenal. Nijak me to neomezovalo.
Velky zrcatka hodnotim velmi kladne, akorat musim rict, ze s mrtvyma uhlama je to pravda, kdyz to porovnam s Felici, tak rozhodne predni sloupek brani ve vyhledu vic (ale zase je to urcite bezpecnejsi
) a pokavad mate v aute spolujezdce, kterej vam na krizovatce odmita rict, ze je to zprava dobry, tak si musim najizdet jak kamionak kolmo, aby jste videli, protoze koukat pres zadni okynko (jak u Felicie) se moc neda, protoze je mensi a opet bocni sloupek vetsi. To jsou jen detaily a jde jen o zvyk
Oproti Felde ma skoro kazde nove auto omezeny vyhled skrz A sloupek a zrcatko... Je to dan za bezpecnost (deformacni zony, tuhost karoserie) Je to fakt o zvyk... Kdyz jsem ted po dlouhe dobe sedel ve Felde, prislo mi celni sklo hrozne blizko a ty A sloupky tak tenky...
Z Feldy na takovy auto je to obrovska zmena
Napsal: čtv čer 07, 2007 2:06 pm
od martinzubo
Tak som sa pridal k tym stastnym co ju maju. Fcera som si bol pre nu. Zatial som v euforii tak nebudem hodnotit, lebo by to boli same superlativy
Zhodnotim ked budem mat tak 1000km nabehanych.
Napsal: čtv čer 07, 2007 5:14 pm
od Petos
martinzubo píše:Tak som sa pridal k tym stastnym co ju maju. Fcera som si bol pre nu. Zatial som v euforii tak nebudem hodnotit, lebo by to boli same superlativy
Zhodnotim ked budem mat tak 1000km nabehanych.
Hura, hura, hura
Jsem mezi vama !!!
Dnes jsem si ho prevzal. Jen jsem ho prevez domu. Nemam ted ani minutu cas. Zitra jdu pojistovat. Nejake tipy na POV+HAV?
HURAAAAAAAAAAAAAAAAA
Napsal: čtv čer 07, 2007 6:31 pm
od Joey
Petos píše:
Hura, hura, hura
Jsem mezi vama !!!
Dnes jsem si ho prevzal. Jen jsem ho prevez domu. Nemam ted ani minutu cas. Zitra jdu pojistovat. Nejake tipy na POV+HAV?
HURAAAAAAAAAAAAAAAAA
Já si to pojistil on-line přes internet na
https://www.allianzdirect.cz/allianzds/ ... lerServlet
Super ceny pojištění.
Napsal: čtv čer 07, 2007 8:16 pm
od bobs
Petos píše:martinzubo píše:Tak som sa pridal k tym stastnym co ju maju. Fcera som si bol pre nu. Zatial som v euforii tak nebudem hodnotit, lebo by to boli same superlativy
Zhodnotim ked budem mat tak 1000km nabehanych.
Hura, hura, hura
Jsem mezi vama !!!
Dnes jsem si ho prevzal. Jen jsem ho prevez domu. Nemam ted ani minutu cas. Zitra jdu pojistovat. Nejake tipy na POV+HAV?
HURAAAAAAAAAAAAAAAAA
Tak oba vítejte
Ať auta šlapou.
Petos:
To nadšení znám
Prožil jsem ho před 14 dny. Za tu dobu jsem si na ceeda strašně zvyknul (na lepší se zkrátka zvyká rychle); zdá se mi, že už s ním jezdím nejmíň rok.
Martinzubo:
Já jsem se dnes přiblížil 1500 km a hodnotit se ještě nechystám. Zatím by to byla jen samá chvála.
číslo motoru
Napsal: ned čer 10, 2007 8:12 pm
od Mirda
Zdravím, mam Cee'd 1,6 EX. Takže výkon motoru by měl být 90 kw.
Známý si koupil SX4 s výkonem 79kw. Při vyzkoušení obou aut se nemůžu ubránit dojmu, že ve výkonu není rozdíl. Chtěl jsem se podívat na číslo motoru, ale nikde v autě ho nemůžu najít, ani ve velkym techničáku... Je možný, že se někdo obohatil na můj účet a poslal mi 1,4???
Zkráceně: Jak poznam (jinak než z papíru), jestli mam 1,4 nebo 1,6?
Re: číslo motoru
Napsal: ned čer 10, 2007 9:37 pm
od grafix
Mirda píše:Zdravím, mam Cee'd 1,6 EX. Takže výkon motoru by měl být 90 kw.
Známý si koupil SX4 s výkonem 79kw. Při vyzkoušení obou aut se nemůžu ubránit dojmu, že ve výkonu není rozdíl. Chtěl jsem se podívat na číslo motoru, ale nikde v autě ho nemůžu najít, ani ve velkym techničáku... Je možný, že se někdo obohatil na můj účet a poslal mi 1,4???
Zkráceně: Jak poznam (jinak než z papíru), jestli mam 1,4 nebo 1,6?
Vzhledem k tomu, ze skoro vsechny novodobe atmosfericke benziny maji max. vykon posazen hodne vysoko cca 6000ot. a zhruba stejny kroutici moment (brano ve stejnych kubaturach, neni pri beznem jezdeni tech 10kW poznat.
Tady bude trochu jiny problem - a to asi ten, ze Suzuki naladilo tu 1.6 jinak, nez Kia. Sice ma nizsi vykon, ale jeho maximum spolecne s max krouticim momentem je k dispozici v nizsih otackach nez u Kii. To zpusobuje dojem lepsiho vykonu, ponevadz neni treba motor tolik tocit.
Byt vama, bych to neresil. Zalezi i na tom, jak je auto zprevodovane, jakou ma hmotnost, jaky odpor vzduchu, pouzite pneu atd.
Podivejte se na:
http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=737
Napsal: pon čer 11, 2007 7:50 am
od martinzubo
Co sa tyka cisla motora, tak po novom sa uz auta v technicaku rozoznavaju len podla cisla karoserie a nie cisla motora, aspon co sa slovenske tyka. Ale myslim ze u vas v CZ to bude podobne. Ale pochybujem ze by ti dali iny motor
Dovod preco necitis rozdiel v motoroch je skor v tom, ze ako bolo spomenute skor, tych 10kw naozaj ucitis len velmi malo, hlavne ked su posunute do vyzsich otacok. Ked si pozries do katalogu suzuki tak SX4 1.6 ma zruchlenie 11.5, co mas rozdiel 0.7s a to je fakt malo. Skor by si citil rozdiel v rovnakych vykonovych autach, pricom jeden by bol benzin a druhe diesel. Diesel bude tlacit hned od spodu, co sa ti bude javit ako dinemickejsie, zatial co benzin kym nedas aspon 4500ot/min. tak je to normalne. Hlavne ked cee'd ma variabilne casovanie ventilov. Este som presne nezistil od akych otacok preskakuje na druhu (ostru) vacku. Zdalo sa mi ze okolo 5000-5500. Tak potom by si citil rozdiel voci cee'd a sx4. Pretoze sx4 nema variabilne casovanie ventilov.
Dufam ze som ti aspon nejako pomohol
Napsal: pon čer 11, 2007 2:56 pm
od Mirda
grafix, martinzubo:
JJ s těma votáčkama máte pravdu. Díky za vysvětlení
Rádio
Napsal: ned čer 24, 2007 6:49 pm
od Mirda
Mno, mam takovej malej problémek... Čas od času mi zničeho nic přestane hrát rádio a znova ho nahodim jedině tak, že vypnu motor a zase nastartuju. Vim, že v "manuálu" je, že se to při přehřátí může stávat, ale mně se to děje celkem často a to třeba i po čtvrthodině jízdy... Myslel jsem že stačí na chvíli vypnout klimatizaci a nechat to opdočinout a pak to rádio znovu nahodit čudlíkem, ale bohužel to nejde... Je to na servis? Je to vůbec nějaká závada nebo je to normální? Neni totiž moc pohodlný jet po dálnici a pak zastavovat jen kvůli rádiu...
Re: Rádio
Napsal: pon čer 25, 2007 7:54 pm
od kia mechanik
Mirda píše:Mno, mam takovej malej problémek... Čas od času mi zničeho nic přestane hrát rádio a znova ho nahodim jedině tak, že vypnu motor a zase nastartuju. Vim, že v "manuálu" je, že se to při přehřátí může stávat, ale mně se to děje celkem často a to třeba i po čtvrthodině jízdy... Myslel jsem že stačí na chvíli vypnout klimatizaci a nechat to opdočinout a pak to rádio znovu nahodit čudlíkem, ale bohužel to nejde... Je to na servis? Je to vůbec nějaká závada nebo je to normální? Neni totiž moc pohodlný jet po dálnici a pak zastavovat jen kvůli rádiu...
Zajeď si do servisu dají ti nové...
Re: Rádio
Napsal: pát čer 29, 2007 3:35 pm
od sTiLL
Mirda píše:Mno, mam takovej malej problémek... Čas od času mi zničeho nic přestane hrát rádio a znova ho nahodim jedině tak, že vypnu motor a zase nastartuju. Vim, že v "manuálu" je, že se to při přehřátí může stávat, ale mně se to děje celkem často a to třeba i po čtvrthodině jízdy... Myslel jsem že stačí na chvíli vypnout klimatizaci a nechat to opdočinout a pak to rádio znovu nahodit čudlíkem, ale bohužel to nejde... Je to na servis? Je to vůbec nějaká závada nebo je to normální? Neni totiž moc pohodlný jet po dálnici a pak zastavovat jen kvůli rádiu...
Skus pripadne reset radia - vyber na cca 10s poistku "audio" z vnutornej poistkovej skrine (pozri do manualu, ale bacha, skrinka sa otvara fakt tazko, po otvoreni(vylomeni
) skontroluj ci sa ti nevysmykli take kovove vlozky co ju drzia zavretu). Mne to pomohlo - tiez mi zmrzlo radio pri prehravani jedneho stareho cd s mp3. Odvtedy ide ok, pouzivam uz USB kluc a vsetko facha v pohode.
Napsal: stř črc 04, 2007 4:38 pm
od Mirda
Za to s tim rádiem prej může špatnej software. Dočasně to mam řešit tim vytahovánim pojistek (resetem) a časem mi prej buď nahrajou novej software nebo dovezou nový radio.