1,4 LX+ nebo 1,5 CRDi ?
- Reklama
Něco na tom bude, na té velikosti, faktem je, že objektivní nutnost není. Chci se zeptat na jednu věc jestli s tím máš taky problém, a to pomalé padání otáček. Ze začátku jsem s tím měl velký problém při řazení, teď už jsem si na to celkem zvykl, ale stejně to není ono. Jet s Riem po městě kde musí člověk pořád řadit je docela nepříjemné, do pohodové jízdy to má hodně daleko. Navíc řazení z 1 na 2 a event. zpět je docela horor, asi jsem se namlsal ve Fábii, se kterou se to teda nedá srovnat. Mimo město je to v pohodě a na dálnici vůbec paráda. Loni jsem jel do Chorvatska, až na Pelješac a tu cestu jsem si v Riu docela užil. Pohodlný posez, klimatizace, místa na nohy spousta, hlavně na levou a auto jelo jsko z praku. Musel jsem hodně hlídat tachometr. A co jsem ocenil nejvíc - minimální problémy při bočním větru na dálnici, s Fábií jsem vždycky kolem Vídně na těch rovinkách měl oči navrch hlavy, abych ji udržel na silnici a s Riem jsem o tom ani nevěděl (foukalo stejně). Na dlouhé cesty je Rio daleko lepší než Fábie, ale v tom městě je to díky řazení poslabší.
Kia ceed 1.4 base červená
to igy: neviděl bych to s tím prodejem (protiúčtem) tak černě..To víš, dneska je aut nadbytek a je těžké prostě vzít protiúčtem tak nové auto..Prodávající má nějakou představu, kupující taky (on je ve výhodě, je obchodník)..Říká se, že 1 rok staré auto ztratí cca 30% z původní hodnoty..Nevím, já osobně bych rok staré auto pokud šlape tak jak má neprodával..Ale to je každého věc, do toho mi nic není..
To padání otáček je fakt, ale jde si na to zvyknout...Já s tím měl problém asi týden, dnes už krásně popojíždím v Praze v kolonách krokem a ani mi to pomalé padání otáček nepřijde..Holt je to charakteristika motoru, kterou nezmění ani soft...
No každopádně ať ti prodej/protiúčet dopadne dobře a jezdíš ve vysněném Cee´du...Já myslím, že jak ti radí ostatní, zkus jiného prodejce..A neboj "každé zboží má svého kupce"
To padání otáček je fakt, ale jde si na to zvyknout...Já s tím měl problém asi týden, dnes už krásně popojíždím v Praze v kolonách krokem a ani mi to pomalé padání otáček nepřijde..Holt je to charakteristika motoru, kterou nezmění ani soft...
No každopádně ať ti prodej/protiúčet dopadne dobře a jezdíš ve vysněném Cee´du...Já myslím, že jak ti radí ostatní, zkus jiného prodejce..A neboj "každé zboží má svého kupce"
Kia Rio II, 1.4LX+,rv.07 béžový interiér , červená metla, SOPTÍK
S tím protiúčtem máš samozřejmě pravdu, zase na druhou stranu, jaká bude cena Ria starého např. 3 nebo 4 roky? Je fakt, že prodávat rok staré auto není rozumné, asi počkám až u ceedu vychytají počáteční problémy - úplně nové auto v úplně nové automobilce, to by byl velký zázrak aby se něco nevyštěnilo. Zřejmě jsem se nechal příliš unést ceedem - měl jsem ho na dopoledne jednu sobotu a je to fakt paráda, ale jsou tu ty ale...
Kia ceed 1.4 base červená
Máš pravdu, že Cee´d je kouzelnej..Ono dle mýho první rok ztratí na ceně nejvíc, pak ten propad samozřejmě je také, ale už né tak drastickej jak právě první rok..Osobně bych také počkal tak rok, než se výroba rozeběhne a vychytají mušky..Jestli nějaké budou..Jinak v sobotu jsem byl u mého prodejce a koukal jsem na zaparkované Cee´dy..No řeknu jeden byl spasovanej nic moc..Mezi předním blatníkem a dveřmi prostě promáčklina, jak když pajcrem rovnali dveře..No pohled nic moc na nový auto čekající na nového majitele. Já osobně bych ho nechtěl..Prostě viditelná promáčklina jakoby u pantu..To by ani nemělo projít ven z haly...
Kia Rio II, 1.4LX+,rv.07 béžový interiér , červená metla, SOPTÍK
S padajícími otáčkami nemám potíže, stejně jako Marecek jsem si na to velmi rychle zvykl a není to žádný problém. Co se týká C´eedu, tak za rok bude určitě nějaká akce, stačí si vzpomenout na Rio II, cena základního modelu začínala na 269.900 a dnes 244.900. Výbavu LX+ vylepšili a stejný postup předpokládám i u většího C´eedu, takže vydrž, třeba ušetříš.
Mě čeká Chorvatsko letos, už se těším, protože na dálnici je Rio velmi dobré a máš pravdo v tom, že si řidič hodně musí hlídat rychlost, aby se mu náhodou díky policejním radarům cesta neprodražila
Mě čeká Chorvatsko letos, už se těším, protože na dálnici je Rio velmi dobré a máš pravdo v tom, že si řidič hodně musí hlídat rychlost, aby se mu náhodou díky policejním radarům cesta neprodražila
KIA Rio II 1,4 LX+ Tropical Red
Asi bude opravdu lepší počkat, obzvlášť pokud Kia uplatní i u ceedu svoji obvyklou obchodní politiku, i když si myslím, že u ceedu to asi už platit nebude, ale uvidíme. Na té dálnici fakt bacha na rychlost, člověk si jede, jede a ono tam je na tachometru 170 jen to fikne. To by si chorvatští policajti smlsli. Přiznám se, že jsem to jednou zkusil cestou na Vsetín po dálnici na Ostravu a ve 180 (podle tachometru) to mělo pořád ještě chuť jet dál, ale je fakt, že ten hluk od motoru už byl docela slušný.
Kia ceed 1.4 base červená
S tím hlukem máš pravdu, ale s tím se musí vzhledem ke kategorii auta počítat. Já jsem na dálnici jel s Riem nejvíce 200 (podle tacho), takže bych to odhadoval na 180-185 ve skutečnosti. Obvykle na dálnici nasadím tachometrových 140 a jedu si svým tempem. Pro Rio je podle mě ideální rychlost 100-120, v autě je ticho a nejsi brzda provozu.
KIA Rio II 1,4 LX+ Tropical Red
No jezdím zhruba stejně, tachometrových 140-150, ale stejně tam mám za chvíli 160. Faktem je že ideální rychlost jsem vypozoroval kolem 130 tachometrových - tj. kolem 4 tis. otáček, aspoň teda pocitově. Jinak teď od dubna má Kia spustit nějaký systém Autokeep na prodej předváděcích a ojetých aut značky Kia. Tak uvidím, event. by třeba přeci jen dopadl ten ceed.
Kia ceed 1.4 base červená
Tak jsem byl dnes projet novou Fabii - 1.2 51 kW - krátké srovnání s Riem:
- motor - nějak to nejede, oproti motoru v Riu nesrovnatelné
- vnitřní prostor - Rio je daleko pohodlnější, Fabie je o dost užší (aspoň
pocitově), středová konzole a P koleno - klasika jako ve staré Fabii, prostor
vzadu menší, sedačky vzadu dost nepohodlné - jako ve staré Fábce
- jízdní vlastnosti - proti Riu tvrdší podvozek se všemi pozitivy i negativy
- kufr - zhruba stejný
- interiér - vypadá kvalitnější, je to vlastně Roomster, není to zrovna můj
šálek kávy, ale proti Riu jistě lepší
- sedačky - nepohodlné a tvrdé, pokud není výškově nastavitelná, tak je
pro menší lidi strašně vysoko, takže při delší jízdě máte odkrvené bérce,
dost hrůza
- řazení - naprostá dokonalost, tady se Rio se svojí "kvedlačkou" fakt
nechytá
Celkový dojem - malé auto s malým vnitřním prostorem, slabým motorem, kvalitnějším interiérem a "nadpozemským" řazením
- motor - nějak to nejede, oproti motoru v Riu nesrovnatelné
- vnitřní prostor - Rio je daleko pohodlnější, Fabie je o dost užší (aspoň
pocitově), středová konzole a P koleno - klasika jako ve staré Fabii, prostor
vzadu menší, sedačky vzadu dost nepohodlné - jako ve staré Fábce
- jízdní vlastnosti - proti Riu tvrdší podvozek se všemi pozitivy i negativy
- kufr - zhruba stejný
- interiér - vypadá kvalitnější, je to vlastně Roomster, není to zrovna můj
šálek kávy, ale proti Riu jistě lepší
- sedačky - nepohodlné a tvrdé, pokud není výškově nastavitelná, tak je
pro menší lidi strašně vysoko, takže při delší jízdě máte odkrvené bérce,
dost hrůza
- řazení - naprostá dokonalost, tady se Rio se svojí "kvedlačkou" fakt
nechytá
Celkový dojem - malé auto s malým vnitřním prostorem, slabým motorem, kvalitnějším interiérem a "nadpozemským" řazením
Kia ceed 1.4 base červená
Spotřeba oleje
Já jsem během prvních 15.000 km nedolil ani kapku oleje a hladina byla stále OK. doufám, že dalších 15.000 km bude úplně stejných. Takže spotřebu oleje neřeš, je minimální!
KIA Rio II 1,4 LX+ Tropical Red
Jízda s Fábií II
Přiznám se, že mě ještě nikdy nenapadlo, že bych se projel s novou Fábií. Tvé hodnocení jízdy je přesně takové, jaké bych od toho auta čekal, takže RIO II je lepší volba než FABIA II za stejné peníze! Myslím si, že kdyby čeští vývojáři nebyli svázáni německýmmi mantinely, vypadala by fabka určitě lépe, ale takhle můžeme být my KIÁCI klidní
KIA Rio II 1,4 LX+ Tropical Red