2.4 16V + LPG

zdeny65
Příspěvky: 574
Registrován: pát kvě 18, 2012 6:11 am
Bydliště: Starý Vestec

Re: 2.4 16V + LPG

Příspěvek od zdeny65 »

Měnil někdo svíčky na 2.4 ?Mezi víkama ventilů by měl bejt kryt,který překrývá kabely a cívky.Ptám se,jestli ho tam někdo má a jestli jo,jestli by mohl hodit fotku.A z čeho to je-plast,kov?
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Reklama
 

zdeny65
Příspěvky: 574
Registrován: pát kvě 18, 2012 6:11 am
Bydliště: Starý Vestec

Re: 2.4 16V + LPG

Příspěvek od zdeny65 »

Nesundával náhodou někdo snímač otáček na vačce?Je tam jen strčenej,nebo se dá čekat nějakej zádrhel?Chtěl bych ho očistit,tak abych si nepřidělal víc práce :D
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
zdeny65
Příspěvky: 574
Registrován: pát kvě 18, 2012 6:11 am
Bydliště: Starý Vestec

Re: 2.4 16V + LPG

Příspěvek od zdeny65 »

Občas se mi přihodí toto.Po startu mi nezhasne kontrolka mazání. Je slyšet, že jakoby nedorazil olej pod hydroštely, Oleje mám dost,měněný pravidelně. Záhada spočívá v tom, že když odpojim akumulátor a restartuju jednotku, tak to pak funguje normálně. Kontrolka zhasne a vše je jak má být. Čerpadlo je mechanický, tak mi to hlava nebere. Že by to byl vadný snímač tlaku či co? Zatím jsem nenašel nikde to,jestli to má souvislost s řídící jednotkou nebo nějaký schéma apd.Podotýkám že to nedělá pořád a často.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Jirka N.
Příspěvky: 931
Registrován: stř lis 26, 2008 9:06 pm

Re: 2.4 16V + LPG

Příspěvek od Jirka N. »

Já jsem namontoval tlakoměr a teploměr oleje a mám naprosto přehled co se děje v mazací soustavě. Takže dneska na cestě 1000 km dlouhý s velkým vlekem byla teplota oleje ve velkým stoupání až 90 C a tlak 4 Bary při 110 Km/h tedy cca 2200 ot/min. Platí pro CRDI.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
zdeny65
Příspěvky: 574
Registrován: pát kvě 18, 2012 6:11 am
Bydliště: Starý Vestec

Re: 2.4 16V + LPG

Příspěvek od zdeny65 »

No to je zase rada nad zlato.....
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Jirka N.
Příspěvky: 931
Registrován: stř lis 26, 2008 9:06 pm

Re: 2.4 16V + LPG

Příspěvek od Jirka N. »

Byla to rada že máš začít měřením tlaku oleje a pak hledat příčinu. Bez tohoto jsou to pokusy a omyly.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
zdeny65
Příspěvky: 574
Registrován: pát kvě 18, 2012 6:11 am
Bydliště: Starý Vestec

Re: 2.4 16V + LPG

Příspěvek od zdeny65 »

Tlak mám normální, jestli jsi to přečetl celý,tak jde o elektronickou záležitost a ne o tlak. Jestli odpojim akumulátor tak problém zmizí.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
zdeny65
Příspěvky: 574
Registrován: pát kvě 18, 2012 6:11 am
Bydliště: Starý Vestec

Re: 2.4 16V + LPG

Příspěvek od zdeny65 »

No vida. Tak nic.Teď mi to tlakuje pořád a není žádný problém Takže budíky na palubovce jsou mi akorát na prd. Věc se má tak,že je to záležitost čistě elektronická a ne mechanická. Možná se mi podaří sehnat schéma zapojení a přijdu na to.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Odpovědět