Stránka 5 z 5

Re: 2.4 16V + LPG

Napsal: úte črc 02, 2013 6:25 am
od zdeny65
Měnil někdo svíčky na 2.4 ?Mezi víkama ventilů by měl bejt kryt,který překrývá kabely a cívky.Ptám se,jestli ho tam někdo má a jestli jo,jestli by mohl hodit fotku.A z čeho to je-plast,kov?

Re: 2.4 16V + LPG

Napsal: pát črc 12, 2013 6:38 am
od zdeny65
Nesundával náhodou někdo snímač otáček na vačce?Je tam jen strčenej,nebo se dá čekat nějakej zádrhel?Chtěl bych ho očistit,tak abych si nepřidělal víc práce :D

Re: 2.4 16V + LPG

Napsal: úte bře 11, 2014 6:45 am
od zdeny65
Občas se mi přihodí toto.Po startu mi nezhasne kontrolka mazání. Je slyšet, že jakoby nedorazil olej pod hydroštely, Oleje mám dost,měněný pravidelně. Záhada spočívá v tom, že když odpojim akumulátor a restartuju jednotku, tak to pak funguje normálně. Kontrolka zhasne a vše je jak má být. Čerpadlo je mechanický, tak mi to hlava nebere. Že by to byl vadný snímač tlaku či co? Zatím jsem nenašel nikde to,jestli to má souvislost s řídící jednotkou nebo nějaký schéma apd.Podotýkám že to nedělá pořád a často.

Re: 2.4 16V + LPG

Napsal: úte bře 11, 2014 10:42 pm
od Jirka N.
Já jsem namontoval tlakoměr a teploměr oleje a mám naprosto přehled co se děje v mazací soustavě. Takže dneska na cestě 1000 km dlouhý s velkým vlekem byla teplota oleje ve velkým stoupání až 90 C a tlak 4 Bary při 110 Km/h tedy cca 2200 ot/min. Platí pro CRDI.

Re: 2.4 16V + LPG

Napsal: stř bře 12, 2014 5:06 am
od zdeny65
No to je zase rada nad zlato.....

Re: 2.4 16V + LPG

Napsal: stř bře 12, 2014 8:58 am
od Jirka N.
Byla to rada že máš začít měřením tlaku oleje a pak hledat příčinu. Bez tohoto jsou to pokusy a omyly.

Re: 2.4 16V + LPG

Napsal: stř bře 12, 2014 11:51 am
od zdeny65
Tlak mám normální, jestli jsi to přečetl celý,tak jde o elektronickou záležitost a ne o tlak. Jestli odpojim akumulátor tak problém zmizí.

Re: 2.4 16V + LPG

Napsal: pát bře 14, 2014 7:18 pm
od zdeny65
No vida. Tak nic.Teď mi to tlakuje pořád a není žádný problém Takže budíky na palubovce jsou mi akorát na prd. Věc se má tak,že je to záležitost čistě elektronická a ne mechanická. Možná se mi podaří sehnat schéma zapojení a přijdu na to.