Máš super auto a ešte aj nádherného psa. To isté plemeno mám takziež, takže fotka je super.Jirka N. píše:To není tak jednoduchý, všechny díly musej odpovídat zatížení při zapnutí uzávěrky a to nesplňuje na předku spousta dílů. Na zadku který je lehčí a je přímo poháněnej z převodovky je to snažší a řešitelný.
Trošku se usmívám nad věčným soubojem fandů na Off roadech forech kteří soupeří co je lepší značka.
Já tady představím můj offroad kterej začíná tam kde všechny klasický offroady končí. Mám uzávěrky všech diferáků, permanentní 4x4 a naviják 6 tun s stejnou rychlostí navíjení jako je C rychlost pojezdu tedy nejpomalejší. Brodivost 1,5 metru atd.
trošku překopávám ten korejskej zázrak
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
- Reklama
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Díky a to je Andy a zatím nejlepší Vlčí špic kterýho jsem měl. Jeho matka je z Německa a tak nemá zdravotní problémy jako domorodci a to můžu potvrdit u předchozích dvou Vlčích špiců. Jestli to dobře dopadne tak na konci příštího týdne bude otec a nechal bych si jeho syna jako jeho společníka.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Není nad Offroada a bytelnej přední rám ( vlastní zlepšení upevnění)
Tenhle dement zaparkoval do úzký mezery napříč a bylo mu jedno že za ním nic neprojede a já že nevyjedu. Ale vyjel jsem
Tenhle dement zaparkoval do úzký mezery napříč a bylo mu jedno že za ním nic neprojede a já že nevyjedu. Ale vyjel jsem
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Tak předělávka na vyšší a širší Sorento začala
Tady jsou dvě fotky originálního stavu při 75 Tkm, protikorozní úprava byla provedena u nového při 17 km a to cca 15 kg nátěru. Takže bez jakékoliv koroze. Fotky budu dělat postupně. Zatím je Sorento zvednuté vysokozdvihem půl metru nad zemí pro bezvadný přístup.
Tady jsou dvě fotky originálního stavu při 75 Tkm, protikorozní úprava byla provedena u nového při 17 km a to cca 15 kg nátěru. Takže bez jakékoliv koroze. Fotky budu dělat postupně. Zatím je Sorento zvednuté vysokozdvihem půl metru nad zemí pro bezvadný přístup.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Ještě další fotky podvozku po 3,5 roku provozu a díky mojí super protikorozní úpravě je zcela bez koroze.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Co to tam máš za flek u tý LZ trubky na brzdy?
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
To byla voda z tý chráničky, zachvilku bylo to suchý. Kontroloval jsem to po vyfocení, takže bez problému.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Tak předek je hotovej a co bylo dobrý tak žádnej šroub nebyl zarezlej nebo rezatej a tak rozebrání bylo jednoduchý. Pak jsem vše šroubovaný natřel vazelínou pro ochranu před budoucím zareznutím a snadnou rozebiratelnost.
S pořádným zařízením je výměna pružina sranda, toto speciální zařízení dokáže stlačovat i vytahovat silou 10 tun a tak s pružinou nebyl jedinej problém a byla to přímo hodinářská práce
S pořádným zařízením je výměna pružina sranda, toto speciální zařízení dokáže stlačovat i vytahovat silou 10 tun a tak s pružinou nebyl jedinej problém a byla to přímo hodinářská práce
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Moc pekny a jeste se muzu zeptat na cenu u nasich soudruhu z NDR :D:D
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Vypadá to hasky!!
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Cena všech dílů bez daně byla 840 Eur takže levnější než u nás . Byly to tlumiče, pružiny +45 mm, rozšiřovací podložky +60 mm celkem na ose. Vše mám s homologací takže bez komplikací do budoucna.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Tak dneska jsem dokončil překopávku a po první jízdě musím říct že se práce velice vyplatila. Nyní je to daleko pohodlnější na rozbitých silnicích a blíží se to pocitu z limuzíny. Zároveň jem udělal servis k 75tkm.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Moooooccc pekny pane decentni akuratni moc pekny velika pochvala
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Díky, jen jsem musel malinko upravit plast v předním podběhu, tam v rejdu při properování škrtala guma. Takže větší gumy by ani nešly použít, to by se musela zvedat kastle. Nyní mám pod rámem cca 26 cm a stím se dá dobře existovat. Dokonce i kontrolovat a opravovat se může nyní bez nadzvednutí auta. Pohled zepředu i ze zádu je impozantní díky rozšíření rozchodu o 60 mm a to pomohlo značně jízdnímu komfotru. zkoušel jsem to na silnici jak po kobercovém náletu a je to jako nebe a dudy oproti původnímu podvozku.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Opravdu parada no letos to na zimu necham priorita bude opravit tu rozvodovku a potom neco na tvuj zpusob decentne , ale ucelne.
Furt to nemaka mrcha jedna:(
Furt to nemaka mrcha jedna:(