Tak už ji někdo máte? Napište zkušenosti.

Odpovědět
Vlasta
Příspěvky: 84
Registrován: čtv kvě 31, 2007 7:47 am
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasta »

Mirda píše:Za to s tim rádiem prej může špatnej software. Dočasně to mam řešit tim vytahovánim pojistek (resetem) a časem mi prej buď nahrajou novej software nebo dovezou nový radio.
Zdravim..Koukám,že je to asi nejčastější problém..Mě se to stalo jen jednou,také pomohla pojistka,jinak mi vše hraje v pohodě..
Reklama
 

sTiLL
Příspěvky: 39
Registrován: pon kvě 28, 2007 8:07 am

moje.auto.cz

Příspěvek od sTiLL »

Zdravim, dal som svojho ceedika na stranku moje.auto.cz, planujem ju aktualizovat pri kazdej novej udalosti alebo probleme, tak kto chce viac infa nech tam sem tam zajde. Dufam ze sa vam moja recenzia a fotky budu pacit. Pripomienky kludne napiste do fora pod autom. Pekny den.

http://moje.auto.cz/sTiLL/ceedik.html
martinzubo
Příspěvky: 51
Registrován: pon bře 19, 2007 5:22 pm

Příspěvek od martinzubo »

Vedel by niekto zohnat nejake blizsie specifikacie benzinovych motorov Hyundai/Kia CVVT? Rad by som lepsie zistil ako funguje ich kontinualne variabilne casovanie ventilov atd. ( Moze byt aj po ENG :D )
Kia Cee'd 1.6 EX, autom. klima
grafix
Příspěvky: 29
Registrován: pon kvě 14, 2007 9:28 am

Příspěvek od grafix »

martinzubo píše:Vedel by niekto zohnat nejake blizsie specifikacie benzinovych motorov Hyundai/Kia CVVT? Rad by som lepsie zistil ako funguje ich kontinualne variabilne casovanie ventilov atd. ( Moze byt aj po ENG :D )
No ono moc kontinualni neni 8). Tyhle motory funguji tak, ze od urcitych otacek se prenastavi ventily (obdoba ostre vacky) ta hranice je ruzna u ruznych aut a ruznych kubatur... cca mezi 3 az 4 tis. otackami... Takze pod touto hranici ma motor ekonomictejsi provoz, nad ni poskytuje vyssi pruznost a vic zere :)
martinzubo
Příspěvky: 51
Registrován: pon bře 19, 2007 5:22 pm

Příspěvek od martinzubo »

Pokial ja dobre viem tak sa tam nataca vackovy hriadel, po nejakych stupnoch. Myslim ze som niekde cital o 2.0 CVVT a bolo tam pisane ze nasup ide pri 3000, 4000 a 5000 otackach.
Ide mi aj o to, ze ci sa tam aj meni dlzka nasavacivh / vyfukovych ventolov atd.
Je mi jasne ze je motor nastaveny v nizkych otackach na co najvyzsi krutiaci moment a vo vysokych na vykon (to je asi pri vsetkych variabilnych casovaniach) ale aj tak by som rad vedel nejaky blizsie info.
Kia Cee'd 1.6 EX, autom. klima
Mirda
Příspěvky: 19
Registrován: ned dub 08, 2007 12:43 pm

Plasty

Příspěvek od Mirda »

Najeto 2300 km a začínaj mi docela výrazně vrzat plasty... S tim se asi nedá nic dělat, co? :?
Vlasta
Příspěvky: 84
Registrován: čtv kvě 31, 2007 7:47 am
Kontaktovat uživatele:

Re: Plasty

Příspěvek od Vlasta »

Mirda píše:Najeto 2300 km a začínaj mi docela výrazně vrzat plasty... S tim se asi nedá nic dělat, co? :?
já mám přes 22.000km a stále nic..čím to může být???
Petos
Příspěvky: 48
Registrován: pon bře 12, 2007 2:22 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: Plasty

Příspěvek od Petos »

Vlasta píše:
Mirda píše:Najeto 2300 km a začínaj mi docela výrazně vrzat plasty... S tim se asi nedá nic dělat, co? :?
já mám přes 22.000km a stále nic..čím to může být???
22.000 km ???
Jak dlouho ho mas?
mam 2.000 a zacina to jezdit. Ze zacatku byl hrozne linej.
Kia Cee'd 1.4 EX, ALU, ESP
martinzubo
Příspěvky: 51
Registrován: pon bře 19, 2007 5:22 pm

Příspěvek od martinzubo »

Ja mam trosku cez 1 mesiac a mam tam 1500km. Ci je lenivy to este neviem posudit.
Kia Cee'd 1.6 EX, autom. klima
Vlasta
Příspěvky: 84
Registrován: čtv kvě 31, 2007 7:47 am
Kontaktovat uživatele:

Re: Plasty

Příspěvek od Vlasta »

Petos píše:
Vlasta píše:
Mirda píše:Najeto 2300 km a začínaj mi docela výrazně vrzat plasty... S tim se asi nedá nic dělat, co? :?
já mám přes 22.000km a stále nic..čím to může být???
22.000 km ???
Jak dlouho ho mas?
mam 2.000 a zacina to jezdit. Ze zacatku byl hrozne linej.
mám ho od 15.února,jezdím docela dost,ale ted to asi poleví..Jen do práce a zpět to mám 120km..Musíš si ho naučit a nebát se ho sem tam vytočit do 6000ot..pak žádná lenost nebude..
martinzubo
Příspěvky: 51
Registrován: pon bře 19, 2007 5:22 pm

Příspěvek od martinzubo »

Tak tych 1000km som ho setril, ale teraz zaradenie 3ky pri 100km/h a nasledne obiehanie pouzivam celkom rad :D Popravde som ho minule na 2ke slapol az na obmedzovac. Nech vie kto je tu panom
Kia Cee'd 1.6 EX, autom. klima
Mirda
Příspěvky: 19
Registrován: ned dub 08, 2007 12:43 pm

Vrzání plastů

Příspěvek od Mirda »

Ta "ozdobná lišta" vrže jak kráva... Je pak hrozný, když je v autě ticho a celý to ruší vrzání lišty, který pak musim přehlušovat rádiem. Vztahuje se na to záruka? Utáhnou mi jí v servisu??? Mam to do autosalonu 50km, takže se mi tam nechce jet, aby mě pak poslali domu s tim, že to nejde nebo že je to prkotina :( ...
sTiLL
Příspěvky: 39
Registrován: pon kvě 28, 2007 8:07 am

Re: Vrzání plastů

Příspěvek od sTiLL »

Mirda píše:Ta "ozdobná lišta" vrže jak kráva... Je pak hrozný, když je v autě ticho a celý to ruší vrzání lišty, který pak musim přehlušovat rádiem. Vztahuje se na to záruka? Utáhnou mi jí v servisu??? Mam to do autosalonu 50km, takže se mi tam nechce jet, aby mě pak poslali domu s tim, že to nejde...
Ktoru ozdobnu listu myslis? Popis to presnejsie. Inak, mohol by si tam predtym zavolat a zistit ci ti to zreklamuju(skontroluju).
Vlasta
Příspěvky: 84
Registrován: čtv kvě 31, 2007 7:47 am
Kontaktovat uživatele:

Re: Vrzání plastů

Příspěvek od Vlasta »

sTiLL píše:
Mirda píše:Ta "ozdobná lišta" vrže jak kráva... Je pak hrozný, když je v autě ticho a celý to ruší vrzání lišty, který pak musim přehlušovat rádiem. Vztahuje se na to záruka? Utáhnou mi jí v servisu??? Mam to do autosalonu 50km, takže se mi tam nechce jet, aby mě pak poslali domu s tim, že to nejde...
Ktoru ozdobnu listu myslis? Popis to presnejsie. Inak, mohol by si tam predtym zavolat a zistit ci ti to zreklamuju(skontroluju).
myslíš tu na středovém panelu?dle mého by mělo stačit utáhnout..rozhodně bych zavolal předem a poptal se..
Vlasta
Příspěvky: 84
Registrován: čtv kvě 31, 2007 7:47 am
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasta »

martinzubo píše:Tak tych 1000km som ho setril, ale teraz zaradenie 3ky pri 100km/h a nasledne obiehanie pouzivam celkom rad :D Popravde som ho minule na 2ke slapol az na obmedzovac. Nech vie kto je tu panom
8) moje řeč..nejradši točim trojku,přijde mi,že při 4000ot. se cítí nejlépe..zkus jet na trojku kolem 100km/h za nějakým autem a lehce šlapat na plyn,až budeš moc,tak to přišlápni a předjed :twisted: je to super pocit s takovým autem..dej vědět,další zkušenosti
Odpovědět