Stránka 5 z 9

Napsal: pát črc 06, 2007 9:04 pm
od Vlasta
Mirda píše:Za to s tim rádiem prej může špatnej software. Dočasně to mam řešit tim vytahovánim pojistek (resetem) a časem mi prej buď nahrajou novej software nebo dovezou nový radio.
Zdravim..Koukám,že je to asi nejčastější problém..Mě se to stalo jen jednou,také pomohla pojistka,jinak mi vše hraje v pohodě..

moje.auto.cz

Napsal: ned črc 08, 2007 10:44 am
od sTiLL
Zdravim, dal som svojho ceedika na stranku moje.auto.cz, planujem ju aktualizovat pri kazdej novej udalosti alebo probleme, tak kto chce viac infa nech tam sem tam zajde. Dufam ze sa vam moja recenzia a fotky budu pacit. Pripomienky kludne napiste do fora pod autom. Pekny den.

http://moje.auto.cz/sTiLL/ceedik.html

Napsal: úte črc 10, 2007 7:48 am
od martinzubo
Vedel by niekto zohnat nejake blizsie specifikacie benzinovych motorov Hyundai/Kia CVVT? Rad by som lepsie zistil ako funguje ich kontinualne variabilne casovanie ventilov atd. ( Moze byt aj po ENG :D )

Napsal: úte črc 10, 2007 9:58 am
od grafix
martinzubo píše:Vedel by niekto zohnat nejake blizsie specifikacie benzinovych motorov Hyundai/Kia CVVT? Rad by som lepsie zistil ako funguje ich kontinualne variabilne casovanie ventilov atd. ( Moze byt aj po ENG :D )
No ono moc kontinualni neni 8). Tyhle motory funguji tak, ze od urcitych otacek se prenastavi ventily (obdoba ostre vacky) ta hranice je ruzna u ruznych aut a ruznych kubatur... cca mezi 3 az 4 tis. otackami... Takze pod touto hranici ma motor ekonomictejsi provoz, nad ni poskytuje vyssi pruznost a vic zere :)

Napsal: úte črc 10, 2007 11:21 am
od martinzubo
Pokial ja dobre viem tak sa tam nataca vackovy hriadel, po nejakych stupnoch. Myslim ze som niekde cital o 2.0 CVVT a bolo tam pisane ze nasup ide pri 3000, 4000 a 5000 otackach.
Ide mi aj o to, ze ci sa tam aj meni dlzka nasavacivh / vyfukovych ventolov atd.
Je mi jasne ze je motor nastaveny v nizkych otackach na co najvyzsi krutiaci moment a vo vysokych na vykon (to je asi pri vsetkych variabilnych casovaniach) ale aj tak by som rad vedel nejaky blizsie info.

Plasty

Napsal: čtv črc 12, 2007 8:02 pm
od Mirda
Najeto 2300 km a začínaj mi docela výrazně vrzat plasty... S tim se asi nedá nic dělat, co? :?

Re: Plasty

Napsal: čtv črc 12, 2007 11:52 pm
od Vlasta
Mirda píše:Najeto 2300 km a začínaj mi docela výrazně vrzat plasty... S tim se asi nedá nic dělat, co? :?
já mám přes 22.000km a stále nic..čím to může být???

Re: Plasty

Napsal: pát črc 13, 2007 12:04 pm
od Petos
Vlasta píše:
Mirda píše:Najeto 2300 km a začínaj mi docela výrazně vrzat plasty... S tim se asi nedá nic dělat, co? :?
já mám přes 22.000km a stále nic..čím to může být???
22.000 km ???
Jak dlouho ho mas?
mam 2.000 a zacina to jezdit. Ze zacatku byl hrozne linej.

Napsal: pát črc 13, 2007 1:33 pm
od martinzubo
Ja mam trosku cez 1 mesiac a mam tam 1500km. Ci je lenivy to este neviem posudit.

Re: Plasty

Napsal: pát črc 13, 2007 2:35 pm
od Vlasta
Petos píše:
Vlasta píše:
Mirda píše:Najeto 2300 km a začínaj mi docela výrazně vrzat plasty... S tim se asi nedá nic dělat, co? :?
já mám přes 22.000km a stále nic..čím to může být???
22.000 km ???
Jak dlouho ho mas?
mam 2.000 a zacina to jezdit. Ze zacatku byl hrozne linej.
mám ho od 15.února,jezdím docela dost,ale ted to asi poleví..Jen do práce a zpět to mám 120km..Musíš si ho naučit a nebát se ho sem tam vytočit do 6000ot..pak žádná lenost nebude..

Napsal: pát črc 13, 2007 3:57 pm
od martinzubo
Tak tych 1000km som ho setril, ale teraz zaradenie 3ky pri 100km/h a nasledne obiehanie pouzivam celkom rad :D Popravde som ho minule na 2ke slapol az na obmedzovac. Nech vie kto je tu panom

Vrzání plastů

Napsal: pát črc 13, 2007 5:28 pm
od Mirda
Ta "ozdobná lišta" vrže jak kráva... Je pak hrozný, když je v autě ticho a celý to ruší vrzání lišty, který pak musim přehlušovat rádiem. Vztahuje se na to záruka? Utáhnou mi jí v servisu??? Mam to do autosalonu 50km, takže se mi tam nechce jet, aby mě pak poslali domu s tim, že to nejde nebo že je to prkotina :( ...

Re: Vrzání plastů

Napsal: pát črc 13, 2007 6:59 pm
od sTiLL
Mirda píše:Ta "ozdobná lišta" vrže jak kráva... Je pak hrozný, když je v autě ticho a celý to ruší vrzání lišty, který pak musim přehlušovat rádiem. Vztahuje se na to záruka? Utáhnou mi jí v servisu??? Mam to do autosalonu 50km, takže se mi tam nechce jet, aby mě pak poslali domu s tim, že to nejde...
Ktoru ozdobnu listu myslis? Popis to presnejsie. Inak, mohol by si tam predtym zavolat a zistit ci ti to zreklamuju(skontroluju).

Re: Vrzání plastů

Napsal: sob črc 14, 2007 12:02 am
od Vlasta
sTiLL píše:
Mirda píše:Ta "ozdobná lišta" vrže jak kráva... Je pak hrozný, když je v autě ticho a celý to ruší vrzání lišty, který pak musim přehlušovat rádiem. Vztahuje se na to záruka? Utáhnou mi jí v servisu??? Mam to do autosalonu 50km, takže se mi tam nechce jet, aby mě pak poslali domu s tim, že to nejde...
Ktoru ozdobnu listu myslis? Popis to presnejsie. Inak, mohol by si tam predtym zavolat a zistit ci ti to zreklamuju(skontroluju).
myslíš tu na středovém panelu?dle mého by mělo stačit utáhnout..rozhodně bych zavolal předem a poptal se..

Napsal: sob črc 14, 2007 12:08 am
od Vlasta
martinzubo píše:Tak tych 1000km som ho setril, ale teraz zaradenie 3ky pri 100km/h a nasledne obiehanie pouzivam celkom rad :D Popravde som ho minule na 2ke slapol az na obmedzovac. Nech vie kto je tu panom
8) moje řeč..nejradši točim trojku,přijde mi,že při 4000ot. se cítí nejlépe..zkus jet na trojku kolem 100km/h za nějakým autem a lehce šlapat na plyn,až budeš moc,tak to přišlápni a předjed :twisted: je to super pocit s takovým autem..dej vědět,další zkušenosti