trošku překopávám ten korejskej zázrak
-
- Příspěvky: 235
- Registrován: pon dub 02, 2012 9:02 pm
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
máš tu potvoru zachovalou a seš docela kaskadér ti to mohlo rozmlátit hubu při tom mačkání .Ty homologace ti sou k prdu podložky pod kolama nemůžou bejt protože měníš et předepsané od výrobce ,ale to já osobně neřeším fandim každému odvážnému máš to hezký .Tak já už tlumiče sehnal a za dobrou cenovku z usa jsou na tacomu ,ale ja je tam nacpu http://www.ebay.com/itm/RCD-Bilstein-51 ... 969129?.Ty HR péra se mě to zdá nebo mají stejnej počet závitů jako origo? Bych skoro řekl že jo.
- Reklama
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Měřil jsi původní výšku?Měřil jsem to teď ráno a mám vzadu 83cm v tom samým místě co Ty.Takže čistě teoreticky to šlo o dva cm nahoru?Ale vypadá to moc pěkně a není to násilný,jak kolikrát vidím podobný úpravy.Jirka N. píše:Díky, jen jsem musel malinko upravit plast v předním podběhu, tam v rejdu při properování škrtala guma. Takže větší gumy by ani nešly použít, to by se musela zvedat kastle. Nyní mám pod rámem cca 26 cm a stím se dá dobře existovat. Dokonce i kontrolovat a opravovat se může nyní bez nadzvednutí auta. Pohled zepředu i ze zádu je impozantní díky rozšíření rozchodu o 60 mm a to pomohlo značně jízdnímu komfotru. zkoušel jsem to na silnici jak po kobercovém náletu a je to jako nebe a dudy oproti původnímu podvozku.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Vejšku jsem smozřejmě měřil i nafotil před úpravou a po úpravě a změna je následující: Předek 79,5/85 zadek 81,5/86 cm.
To stlačování bylo naprosto bezpečný, protože to bylo v ose a naprosto citlivě regulovaný. Horor by to byl klasickým stahovákem na pružiny, kterej i může poškodit barvu na pruřinách. Vzhledem k tuhosti přední pružiny toto byl nejbezpečnější a nejrychlejší způsob demontáže a montáže přední pružiny.
Co se týče podložek tak mám protokol o schválení od výrobce HR a to i k pružinám takže to mi stačí a v Německu to slouží pro zapsání do papírů auta. Taky se to rozšíření doporučuje vzhledem k zvýšení těžiště tímto zůstanou parametry stejný. ET se týká disků a ty jsou původní a dle Eu předpisu nesmí hrana gumy přesahovat z vozidla ven a já to mám přesně zároveň. Proto je to taky max. rozměr rozšíření které se vyrábí s homologací.
To stlačování bylo naprosto bezpečný, protože to bylo v ose a naprosto citlivě regulovaný. Horor by to byl klasickým stahovákem na pružiny, kterej i může poškodit barvu na pruřinách. Vzhledem k tuhosti přední pružiny toto byl nejbezpečnější a nejrychlejší způsob demontáže a montáže přední pružiny.
Co se týče podložek tak mám protokol o schválení od výrobce HR a to i k pružinám takže to mi stačí a v Německu to slouží pro zapsání do papírů auta. Taky se to rozšíření doporučuje vzhledem k zvýšení těžiště tímto zůstanou parametry stejný. ET se týká disků a ty jsou původní a dle Eu předpisu nesmí hrana gumy přesahovat z vozidla ven a já to mám přesně zároveň. Proto je to taky max. rozměr rozšíření které se vyrábí s homologací.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Takže po prvních 100 km po Praze jenom chválím překopávku. Je to pohodlnější, díky vyšší vejšce je ještě lepší přehled do dáli a třeba na parkovišti je ihned k nalezení protože je vidět i přes ostatní třeba BMW X3, Audi Q7 a jiné SUV. Nastupování díky mé vejšce je taky perfektní a nevím zda ještě vůbec budu používat mojí O1 1,8 T, ten rozdíl posedu je tak velkej že se mi k zemi ani moc nechce. Takže Octávka bude jen jako nouzová záloha, nyní je Sorento naprosto bezvadný.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
-
- Příspěvky: 235
- Registrován: pon dub 02, 2012 9:02 pm
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Jirko mám obavu že tvá radost ze zvednutého podvozku nebude mít dlouhého trvání se nemůžu zbavit dojmu ,že ty péra sou nějaký divný.Tebou naměřená hodnota je divná to sem měl než sem začal zvedat kola 245 70 16 víťa může potvrdit.Změř průměr toho péra se klidně vsadím ,že je stejnej jako origo brka.Nevím nevím ,ale já když měl na něčem HR brka tak jedině červený a vždy větší průměr než origo a tady to tak určitě nebude.Neber to nějak osobně,ale můžu porovnat ironman,OME a HR a za mě říkám ,že HR nebrat péra pokud nemají + kila tak nevidím žádné pozitiva na suv oproti origu mě to ironman kopl +- o 8cm vzhůru i přesto že mají dát jen 45mm.Vše ber prosímtě v dobrém je to můj názor a rozhodně nevrtám jen mám nějakej divnej pocit ,že HR není co bejvalo a každej kdo dá balík peněz za něco tak to bude chválit víz skoro všechny informace na forech po celém světě.
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Takže po porovnání fotek je vidět že přední pružina má o závit víc a zadní má větší průměr drátu pružiny. Dále co není vidět je jiný materiál a jiná charakteristika pružiny. Info o materiálu mám z Německa kde jsou tyto pružiny vyráběný a zatím si tam nikdo nestěžoval a to maj na nich najeto více než 100 tkm. Taky ta spojitost s Koni tlumičema vyrobenýma v Holandsku má něco do sebe. Srovnávat staré Sorento a FL nelze, maj jiné pružiny i tlumiče od výrobce. Až tyto alternativní pružiny jsou pro obě verze stejný, pouze se na FL dává horní guma na zadní pružině ze staré verze Sorenta. Jinak jsou záměnný. Do většího zvyšování bych nešel a to z důvodu předních poloos. Na další experimentování bych volil radši Toyotu Land Cruiser řada 80 která měla obě nápravy tuhý a tam se daj dělat zázraky. Jinak je to vždy kompromis a já již dále nebudu nic na autě měnit, nebylo by to ku prospěchu věci. To se radši budu realizovat tak kde to jde.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Jirko,trochu odbočím od pružin.Prosím Tě,mohl by jsi se podívat na přední mlhovky?Na LX je nemám,ale už je mám koupený a osazený.Teď mi jde o to,kam jsou napojený-míněno za nárazníkem.Jestli tam není nějaký konektor,kam se dají mlhovky doplnit.Relátko s kabeláží vedoucí kamsi tam mám.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Ok , podívám se jestli tam bude něco vidět kam je to napojený.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Tak sem dávám fotku mazla.Sice upravy vesměs žádný,akorát jsem tam místo pokliček dal mlhovky.Ty dekly z bradavkama byly od pohledu hrozný.Ale chtěl bych doplnit dopředu rám.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Hezký a zajímavá barva, moc se jich nevidí v tomto lakování. Když jsem kupoval v Německu moje tak byla k mání jen černá a stříbrná. Asi to bylo tím že výroba končila a Kia zredukovala zásoby barvy jen na tyto odstíny. Ten rám je bezvarnej a již mi moc pomohl , radši vyber nějakej bytelnej a s velkým průměrem trubek.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Dík.Tady u nás v okolí Lysý nad Labem a H.Počernice jezdí občas ještě jedna takto červená.Když jsem byl v servisu na diagnostiku,tak mi tam vedoucí říkal,že by tohle měla být jediná 2.4 v červený co se tady v ČR prodala.Jirka N. píše:Hezký a zajímavá barva, moc se jich nevidí v tomto lakování. Když jsem kupoval v Německu moje tak byla k mání jen černá a stříbrná. Asi to bylo tím že výroba končila a Kia zredukovala zásoby barvy jen na tyto odstíny. Ten rám je bezvarnej a již mi moc pomohl , radši vyber nějakej bytelnej a s velkým průměrem trubek.
Na rám koukám,ale to je garda jako prase.Budu s tím muset chvíli počkat.Dozadu ještě tažný .........
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Já ten rám koupil použitej a za 7 tisíc. Je asi provedením nejhezčí co jsem zatím viděl a je ze Sorenta do roku 2006 a předělal jsem horní uchycení a bytelnou verzi. Takže nyní nepoškodí předek díky tomu že není sklopnej jako u původního provedení. Dole je chycený do rámu auta kde původně byl otočný v uchycení a nově je zakotvenej do výstuhy pod nárazníkem. Původně nahoře bylo komický uložení a to umožňovalo to sklopení , které ale mohlo udělat více škody než užitku. Takže to jem vyřešil po svým .
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Víš,já bych chtěl něco tak nějak "lehčí",ne abych měl pod nárazníkem styl "nosorožec",to snad není ani nutný.Nejhorší je,že kdekoliv zaparkuješ,tak ti to vojede důchodce,nebo "ženská",potažmo blondýna-nebo obarvená na cokoliv(Neberte to ku..a osobně).Mám manželku zrovna "něco mezi "( hotovka )Ale jak jsem zjistil,tak nejhorší je důchodce,kterej to přifičí s novou "filckou"("nebo jak se to sakra jmenuje) a je max.king z leštěnkou typu "favorit" a výš.K tomu bych hodil dealery "cca.22 +- autobus" na dodávkách z mobilem naraženým v z...u a nebo u ucha a stylem"co jsem proflákal,tak doženu za pět minut.A nejhorší je "koktávka" s dědou v basebollové čepici a nedej"Bože" v klobouku. Protože jezdím do P9-Černý Most(není to reklama).Tak se kolikrát divím,že dají několikrát komukoliv až takovej prostředek na "zabití".Je to pár dnů a v CČM Černý Most(nemotat KSČM,žádná reklama apd.) jsem byl svědkem toho,jak si holka rozebrala předek u Mondea -Tiatanium.Fakt to byl fofr,o sloup na parkovišti ten předek slušně rozpárala.Bylo to něco tak cca. 2011(možná 12).Tak holka zastaví a "to bude průšvih"Jirka N. píše:Já ten rám koupil použitej a za 7 tisíc. Je asi provedením nejhezčí co jsem zatím viděl a je ze Sorenta do roku 2006 a předělal jsem horní uchycení a bytelnou verzi. Takže nyní nepoškodí předek díky tomu že není sklopnej jako u původního provedení. Dole je chycený do rámu auta kde původně byl otočný v uchycení a nově je zakotvenej do výstuhy pod nárazníkem. Původně nahoře bylo komický uložení a to umožňovalo to sklopení , které ale mohlo udělat více škody než užitku. Takže to jem vyřešil po svým .
No jen tak jí říkám,tak to je alespoň za nějakejch 20 litrů.No a odpověď -starej mi teda asi urazí hlavu.
Takže závěr:Parkovat vedle drahejch aut je dobrý,ale bohužel s nima jezdějí více a častěji "holky jako lusk",ale ty díry co mám Sorentu za půl roku,tak mě to docela ser.u a štve mě to!Asi budu parkovat mezi Š 120-ama a budu doufat,že si dají třeba důchodci větší pozor,než nafučená k..a(koza),která si myslí,že jí patří polovina planety.Fakt sorry.ale co člověk kolikrát vidí,tak se mi z toho chce b..jt!
Kuva,mám nějak rozepsáno,soráč
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Právě proto mám ten rám a pokud se někdo nestrefí do rohu nárazníku tak je to Ok. Vzadu mám závěs a to taky funguje dobře. Boční plast má taky znamení z parkoviště obchodního centra, ale je to plast a neřeším to. Tím zesíleným rámem jsem již dvakrát odsouval auto co se v mezičase nalepilo při parkování na předek a neřešil jak mám vyjet. Tak si místo vytvořím na úkor toho co se nalepil. Dále mi rám pomohl když Superb se mi agresivně nacpal za jizdy z pravýho pruhu a to tak že jí rámem dostal do zadku až jeho auto poskočilo do boku. Já měl jen setřenej prach z rámu. Takže na něj nedám dopustit.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Já přidal tenhle rám a mám ještě v plánu boční trubky, ale bez nášlapu.
Bostra
Bostra
- Přílohy
-
- garage.jpg (201.12 KiB) Zobrazeno 7682 x
Kia Sorento EX 2,5 CRDI AUTOMAT r.v.2007