JJ, mam na mysli tu na středovym panelu. Utáhl bych to sám, ale nevidim tam šroubky nebo nic podobnýho. Vypadá to, že je to tam prostě nalepený. Takže nevim, jak by se k tomu v servisu dostávali.Vlasta píše:myslíš tu na středovém panelu?dle mého by mělo stačit utáhnout..rozhodně bych zavolal předem a poptal se..sTiLL píše:Ktoru ozdobnu listu myslis? Popis to presnejsie. Inak, mohol by si tam predtym zavolat a zistit ci ti to zreklamuju(skontroluju).Mirda píše:Ta "ozdobná lišta" vrže jak kráva... Je pak hrozný, když je v autě ticho a celý to ruší vrzání lišty, který pak musim přehlušovat rádiem. Vztahuje se na to záruka? Utáhnou mi jí v servisu??? Mam to do autosalonu 50km, takže se mi tam nechce jet, aby mě pak poslali domu s tim, že to nejde...
Tak už ji někdo máte? Napište zkušenosti.
Re: Vrzání plastů
- Reklama
Ty mas taky Benzin 1.6 ?Vlasta píše:moje řeč..nejradši točim trojku,přijde mi,že při 4000ot. se cítí nejlépe..zkus jet na trojku kolem 100km/h za nějakým autem a lehce šlapat na plyn,až budeš moc,tak to přišlápni a předjed je to super pocit s takovým autem..dej vědět,další zkušenostimartinzubo píše:Tak tych 1000km som ho setril, ale teraz zaradenie 3ky pri 100km/h a nasledne obiehanie pouzivam celkom rad Popravde som ho minule na 2ke slapol az na obmedzovac. Nech vie kto je tu panom
Kia Cee'd 1.4 EX, ALU, ESP
jestli myslíš mě,tak mám 1.4 EXPetos píše:Ty mas taky Benzin 1.6 ?Vlasta píše:moje řeč..nejradši točim trojku,přijde mi,že při 4000ot. se cítí nejlépe..zkus jet na trojku kolem 100km/h za nějakým autem a lehce šlapat na plyn,až budeš moc,tak to přišlápni a předjed je to super pocit s takovým autem..dej vědět,další zkušenostimartinzubo píše:Tak tych 1000km som ho setril, ale teraz zaradenie 3ky pri 100km/h a nasledne obiehanie pouzivam celkom rad Popravde som ho minule na 2ke slapol az na obmedzovac. Nech vie kto je tu panom
No ja myslim ze by nemali vibrovat, to znamena ze je nieco zle upevnene alebo ze sa o seba dotykaju nejake casti co by nemali. Keby sa to vytesnilo, prestalo by to, len treba prist na to, kde to vibruje a spravit to.bohus píše:Páni podľa mňa plasty budú vždy troška praskať a vŕzgať pokiaľ teda nejazdíte na ideálne rovnej ceste.
Ono to muze celkem lehce vrzat uz mezi palubnim pocitacem a radiem, protoze tam je ten plast delenej a mam ozkouseno, ze kdyz pritlacim na palubni pocitac, tak to prestane I kdyz je mozny, ze bude vrzat kompletne cely centralni panel. Schvalne se na to v patek zeptam v servisu v Usti, protoze si jedu nechat namontovat bocni listy, abych zakryl skobu, co mi tam udelal nejaky (ne)sikovny ridic
Omlouvam se, ale na tomto foru uz budu aktivni minimalne, najit mne muzete na jinem foru
super. DíkBeda píše:Ono to muze celkem lehce vrzat uz mezi palubnim pocitacem a radiem, protoze tam je ten plast delenej a mam ozkouseno, ze kdyz pritlacim na palubni pocitac, tak to prestane I kdyz je mozny, ze bude vrzat kompletne cely centralni panel. Schvalne se na to v patek zeptam v servisu v Usti, protoze si jedu nechat namontovat bocni listy, abych zakryl skobu, co mi tam udelal nejaky (ne)sikovny ridic
Ja si myslím, že ani pri jazde po nerovnostiach nesmú vznikať takéto parazitné hluky. Pracujem pre trnavský závod PSA Peugeot Citroen v oblasti kvality a hluky sú prísne hodnotené, pričom skúšky prebiehajú samozrejme aj pri prejazde rôznymi druhmi nerovností. Politika Kie môže však byť v tomto smere iná. Avšak kolega pracujúci v Kii spomínal prísnu úroveň kontroly kvality.bohus píše:Páni podľa mňa plasty budú vždy troška praskať a vŕzgať pokiaľ teda nejazdíte na ideálne rovnej ceste.
Určite by som odporučil servis. Zákaznícke chyby by sa mali zaznamenávať (a hluk je dostatočný dôvod), čo v konečnom dôsledku môže vyvolať budúcu modifikáciu dielu, ktorý spôsobuje hluk.
Presne, spatna vazba je dolezita!Esther´s píše:Ja si myslím, že ani pri jazde po nerovnostiach nesmú vznikať takéto parazitné hluky. Pracujem pre trnavský závod PSA Peugeot Citroen v oblasti kvality a hluky sú prísne hodnotené, pričom skúšky prebiehajú samozrejme aj pri prejazde rôznymi druhmi nerovností. Politika Kie môže však byť v tomto smere iná. Avšak kolega pracujúci v Kii spomínal prísnu úroveň kontroly kvality.bohus píše:Páni podľa mňa plasty budú vždy troška praskať a vŕzgať pokiaľ teda nejazdíte na ideálne rovnej ceste.
Určite by som odporučil servis. Zákaznícke chyby by sa mali zaznamenávať (a hluk je dostatočný dôvod), čo v konečnom dôsledku môže vyvolať budúcu modifikáciu dielu, ktorý spôsobuje hluk.
KIA 1,4 LX
Pánové mám dotaz.Kam jste umístili držák mobilu? Díky
Tak jak jsi dopadl v servisu s vrzánim???Beda píše:Ono to muze celkem lehce vrzat uz mezi palubnim pocitacem a radiem, protoze tam je ten plast delenej a mam ozkouseno, ze kdyz pritlacim na palubni pocitac, tak to prestane I kdyz je mozny, ze bude vrzat kompletne cely centralni panel. Schvalne se na to v patek zeptam v servisu v Usti, protoze si jedu nechat namontovat bocni listy, abych zakryl skobu, co mi tam udelal nejaky (ne)sikovny ridic
Zatim jsem nemel sanci to projet na moji obvykle trase, kde to nejlepe rozpoznam. Behem pristiho tydne to overim. V servisu mi to jen vycvaknuli a pak par zkusenymi udery pesti mechanika opet nacvakli zpet. Jinak prijimaci technik tvrdil, ze nelze reklamovat vibrace zpusobene treba tim, ze clovek trosku pozdejs podradi a tak se motor dusi na hodne male otackyMirda píše:Tak jak jsi dopadl v servisu s vrzánim???Beda píše:Ono to muze celkem lehce vrzat uz mezi palubnim pocitacem a radiem, protoze tam je ten plast delenej a mam ozkouseno, ze kdyz pritlacim na palubni pocitac, tak to prestane I kdyz je mozny, ze bude vrzat kompletne cely centralni panel. Schvalne se na to v patek zeptam v servisu v Usti, protoze si jedu nechat namontovat bocni listy, abych zakryl skobu, co mi tam udelal nejaky (ne)sikovny ridic
Omlouvam se, ale na tomto foru uz budu aktivni minimalne, najit mne muzete na jinem foru
Re: KIA 1,4 LX
ZkustJri píše:Pánové mám dotaz.Kam jste umístili držák mobilu? Díky
tento odkazhttp://www.stualarm.cz/produkt/701063-g ... a-ceed-07/