Naše Sorenta
Re: Naše Sorenta
Teda upřímnou soustrast to je již druhá vážná závada na tvém autě. Pravda v Německu je jeden co zrovna dostává čtvrtý motor do auta ale to je vyjímka. Nějvětší zásluhu na tom mají taky mechanici co udělali chybu při montáži. Tak se mi zdá že Kia má dost slabé místo v automechanicích.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
- Reklama
Re: Naše Sorenta
Ahoj. Tak take soucitim se Scenicem a bohuzel asi zrovna kapnul na ne moc povedenej kousek. Nicmene s tema mechanikama bych to asi nekonkretizoval jenom na Kiu. Posledni dobou mi pripada, ze mechanici jsou slabe misto snad u kazdyho prodejce a je jedno jestli je to Korejec, Japonec, Francouz a nebo koncern VW. Kamarad mel Volvo a kdyz mi rikal zazitky ze servisu, tak jsem nestacil zirat. A to jsem si myslel, ze to je znacka na dost vysoke urovni.
Kia Sorento EX, 2.5 CRDI 103 kW
-
- Příspěvky: 93
- Registrován: ned led 25, 2009 3:18 pm
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše Sorenta
Ono ta brzda celkovo na soriku je divna. Ak stojis na mieste a niekolko krat zoslapnes brzdu zostane uplne tvrda a rozsvieti sa cervena kontrolka. (Skusali to aj na inom sorente a tam to robi tiez) ale mne to auto spravilo 3x aj pocaj jazdy tak preto ten servis a nebyt "sikovneho" mechanika tak by som sa teraz vozil normalne so svojim autickom (
"Už" čerstvý majitel vozidla Kia Sorento 2.5 CRDI VGT 16V A/T EX, strieborná metalíza.
Re: Naše Sorenta
Do akého servisu si išiel...aby som vedel, ktorému sa vyhnúť
-
- Příspěvky: 93
- Registrován: ned led 25, 2009 3:18 pm
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše Sorenta
To sa nehovori kedze tam mam velmi dobre vztahy ). Az na tento maly problem bolo vzdy vsetko ok. A mechanik je kamos tak mu nechcem zle. Ved kazdy robi chyby...
"Už" čerstvý majitel vozidla Kia Sorento 2.5 CRDI VGT 16V A/T EX, strieborná metalíza.
Re: Naše Sorenta
S tema mechanikama je to dnes opravdu peklo a to nejen v Cesku. Rekla bych, ze tady je to jeste horsi.
Mladasove jsou líní, nerozumi tomu, cumi na to, pokud mu computer neoznami chybu sam, tak on se samozrejme nenamahat nebude, protoze stejne nevi kde, pan na prepazce tomu rozumi vic. Kde jsou pánove ty vase zlate rucicky?!
Mladasove jsou líní, nerozumi tomu, cumi na to, pokud mu computer neoznami chybu sam, tak on se samozrejme nenamahat nebude, protoze stejne nevi kde, pan na prepazce tomu rozumi vic. Kde jsou pánove ty vase zlate rucicky?!
Re: Naše Sorenta
U mě jsou ty ručičky zlatý. Auta si opravuju a servisuji sám, jen nyní se krotím kvůli záruce. Stejně vždy zjistím co mi v garanci vyúčtovali a neprovedli, jako např kontrolů olejů v nápravách a převodovce. Díky tomu že znám všechna moje auta do detailu tak mě jen tak něco nezaskočí. Snad jen problém v elektroniice by byla komplikace, ale zatím u žádného z mých celkem 39 aut v historii s ní nebyl žádný velký problém.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Naše Sorenta
tak dnes som si Sorento priviezol domov, okrem toho že po prečítaní tohto fóra som celkom vystresovaný z toho čo sa mi všetko môže stať na ňom, sa veľmi teším a dúfam že bude slúžiť....
-
- Příspěvky: 93
- Registrován: ned led 25, 2009 3:18 pm
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše Sorenta
tak ti teda gratulujem k nemu a neboj to nie len sorik sa moze pokazit ale hociaka in znacka )
"Už" čerstvý majitel vozidla Kia Sorento 2.5 CRDI VGT 16V A/T EX, strieborná metalíza.
Re: Naše Sorenta
to viem, mám kamaráta ktorý mal dve toyoty avensis funglovice, a na obidvoch sa mu cca po 30K km pokazil common rail, koniec, stop, odťahovka, škoda za sto litrov, našťastie záruka...takže tomu rozumiem, inak maiden voyage bola super, išlo jak hodinky, myslel som si dokonca že bude viac húpať, švagor ma jeep a v ňom ideš dostať morskú chorobu, je celkom pevné oproti tomu čo som čakal, motor má super ťah, a je krásne....
Re: Naše Sorenta
Ahoj. Tak taky preju at dobre slouzi a at si ho uzijes ke sve spokojenosti.
Bohuzel dneska uz snad nema ani cenu premejslet o tom co se ti muze a nemuze podelat. Tatam jsou doby, kdy jsme meli ve Facku v kufru tasku se zakladnima vecma, jako termostat, par hadicek, sponek a klicu. A prakticky si clovek na ceste skoro vsecko opravil. Dneska jsou auta nabouchana elektronikou a to je uz totalne v haji.
Jak ja si dicky chrochtam, kdyz se vrtam v motoru meho letniho konicka z roku 1995, kde je jenom karburator, par tahel, hadic a palec v rodelovaci . Ale i tak mne treba loni vypekli praskle hlavy a i s tak jednoduchym motorem, jsem byl nepojizdnej
Nejhorsi jsou takove ty zavady co se projevej jen obcas. Minulej rok jsme resily druhe auto. Obcas jakoby se v motoru neco preplo a prestalo to jet, zaclo to strilet do vejfuku no proste narez. Tak jsem si rikal, je to novy a v zaruce, ze to hodim do servisu, kde to napojej na pocitac, nactou zavadu a bude. Samozrejme kdyz jsem dojel do servisu, tak slo auto jak hodinky a na pocitaci vse v poradku. Nakonec na to asi napotreti nahodou prisli cim to asi je a od te doby to auto chodi. Ale pripada si tam clovek jak blbec a uz jsem to pak i natocil na video, protoze uz to bylo staveny tak, ze si jako vymejslim a chceme asi to auto vratit.
Bohuzel dneska uz snad nema ani cenu premejslet o tom co se ti muze a nemuze podelat. Tatam jsou doby, kdy jsme meli ve Facku v kufru tasku se zakladnima vecma, jako termostat, par hadicek, sponek a klicu. A prakticky si clovek na ceste skoro vsecko opravil. Dneska jsou auta nabouchana elektronikou a to je uz totalne v haji.
Jak ja si dicky chrochtam, kdyz se vrtam v motoru meho letniho konicka z roku 1995, kde je jenom karburator, par tahel, hadic a palec v rodelovaci . Ale i tak mne treba loni vypekli praskle hlavy a i s tak jednoduchym motorem, jsem byl nepojizdnej
Nejhorsi jsou takove ty zavady co se projevej jen obcas. Minulej rok jsme resily druhe auto. Obcas jakoby se v motoru neco preplo a prestalo to jet, zaclo to strilet do vejfuku no proste narez. Tak jsem si rikal, je to novy a v zaruce, ze to hodim do servisu, kde to napojej na pocitac, nactou zavadu a bude. Samozrejme kdyz jsem dojel do servisu, tak slo auto jak hodinky a na pocitaci vse v poradku. Nakonec na to asi napotreti nahodou prisli cim to asi je a od te doby to auto chodi. Ale pripada si tam clovek jak blbec a uz jsem to pak i natocil na video, protoze uz to bylo staveny tak, ze si jako vymejslim a chceme asi to auto vratit.
Kia Sorento EX, 2.5 CRDI 103 kW
Re: Naše Sorenta
Mám ještě od nova Octávku 1,8 T SLX r.v. 1999 a nyní má 140 tkm a zatím jsem měnil jen svíčky a zadní kotouče a desky. Gumy mám druhé a pomalu budou na výměnu.Přední brzdy vydrží tak do 150 tkm. Co víc si přát když má 116 Kw/227 Nm 1800 -4600 ot a průměrná spotřeba je 7,5 l benzínu. Emise má skvělé a dostala zelenou ( Euro 4) emisní nálepku pro Německo. Super auto které je poslední spolehlivá Škodovka.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Naše Sorenta
Uz tady nikdo dlouho zadne sve Sorento nepridal, tak alespon ja
Re: Naše Sorenta
Ahoj. Nojo, taky peknej fesak. Koukam, ze ho pekne prohanis terenem . Jenom bych mel jeden dotaz pri te prilezitosti. Ten cernej ksilt ve predu na kapote ma nejake opodstatneni a nebo je to jenom designova zalezitost.
Kia Sorento EX, 2.5 CRDI 103 kW
Re: Naše Sorenta
Já myslím že je to ochrana proti kamínkům co odlétají od vpředu jedoucích aut a poškozují lak.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm