Stránka 7 z 12

Re: sorento chcípe za jízdy

Napsal: ned zář 02, 2012 9:34 pm
od viktor
Jo Jirko,všechno pasuje,akorát mě sere,že ten zázrak je koncepčně ze 70.tých let a 3 hřídelová převodovka škoda mluvit.

Re: sorento chcípe za jízdy

Napsal: čtv zář 06, 2012 10:29 pm
od vinc
orangi píše:Skús sa pozrieť na vysokotlakú lištu. Ak je tam ventil nejako vadný tak pri určitom tlaku prepustí naftu do prepadu a zhasne motor.
Trrochu tě opravím ... pokud máš vadný ventil... což zjistíš tak že hadičku z přepadu strčíš třeba do petky. Pokud po nastartování nic neteče tak ti diagnostika hlásí :) že ventil je O.K. Ale pokud teče, tak je hotovo... a čeká tě extempore co je v tomto vláknu...odzkoušeno na vlastní kůži.

Když bylo auto "nemocné" tak stačilo nehamtat na plyn a jelo to dobře.

Re: sorento chcípe za jízdy

Napsal: čtv zář 06, 2012 10:38 pm
od vinc
espinoza píše:tak po odchode z bratislavskej kia motors ma ubezbecili ze je to filter ze ten co tam mam novy je zly ma inu priepustnost nafty tak som kupil od nich dali ho na svoju diagnostiku vsetko v poriadku vstreky tlaky nic im neukazuje auto je vraj v poriadku nemam sa stresovat tak i tak som im neveril vcera teda skusim co to urobi a hlec ho zase tradicne auto slape jak hodinky no po 200 km teda viac prvykrat chcipla pri rychlosti 70km trochu som pockal zase naskocil jako nic a teda som vysiel na d1 pri rychlosti 120km chcipol motor zase no uz s tym rozdielom ze ho nenatocim ani bohovy skusal som odpojit baterku nahodit znova nic takze odtahovka asi to auto rozbijem alebo podpalim takze vsehovsudy ak ma nejaku radu niekto ,tak skusim tu vysokotlakovu listu senzor rps a ventil na cerpadle ci mam vyhodit cerpadlo a rovno kupit nove?

Tak jak ? Napadla mě ještě - váha vzduchu..... to by moch bejt tvůj případ. Na vrakáči otázka pár korun :)
senzor tlaku stál na Slovensku 13.000Sk. Původní senzor jsem si nechal zabalit ... dle mě ho měnili zbytečně, autí pak chcípalo úplně stejně...
jestli to chceš risknou můžu ti ho poslat :)

nové čerpadlo máš bratru za 60.000,-Kč ... což je massakr, do toho bych šel až jako poslední...možnost.

Re: sorento chcípe za jízdy

Napsal: pát zář 14, 2012 4:05 pm
od espinoza
takze je vsetko inac cerpadlo filter nadrz ventil cidlo lista senzory snimace a pod.vsetko ok problem je v motore 2 valec neni tam tlak 114000km podla technika nemoze mat najazdenych ale okolo 300000 km takze zhanam motor 2.5 crdi kdo by vedel nech mi necha kontakt to je uz na prasky preto chcipol pocas jazdy

Re: sorento chcípe za jízdy

Napsal: pát zář 14, 2012 4:45 pm
od Jirka N.
Jak ale je možný že motor chcípne při nižším tlaku na jednom válci :?: Vždyť tam není žádnej snímač a jedině lamda sonda by třeba něco registrovala, ale snad motor neodstaví. To by jen svítila kontrolka motoru. Tam musí bej ještě něco jinýho.

Re: sorento chcípe za jízdy

Napsal: pát zář 14, 2012 5:53 pm
od kozejk
to je pěkná blbost, kdyby ten motor měl natolik špatný tlak na druhým válci, tak by na volnoběh houpal, měl by nepravidelný chod, žral by olej. Malá komprese prostě motor nezastaví.

Re: sorento chcípe za jízdy

Napsal: pát zář 14, 2012 8:43 pm
od ctiteljan
vadnej válec ? vyšší spotřeba a úbytek výkonu to není jenom malá komprese

Re: sorento chcípe za jízdy

Napsal: pát zář 14, 2012 10:59 pm
od Jirka N.
Ale i tak musí motor běžet, jen jsou nerovnoměrný tlaky na klikovce a třeba zhoršený startování. To že se sám zastaví je příčina jiná.

Re: sorento chcípe za jízdy

Napsal: sob zář 15, 2012 12:30 am
od espinoza
oprava vsetky valce v prdeli v druhom skoro ziadny tlak auto nastartuje len za studena ak sa motor zohreje a vypne nejde nastartovat to je ze vraj zavada pretoze vsetko bolo menene ako som spominal uz vyssie od rps senzora az po ....... rit nehovoriac o vztrekoch este varianta rozobrat motor ci donho investovat a ci sa da opravit sa slusnu cenu alebo kupit druhy no ten nestoji malo nejaky zo zarukou

Re: sorento chcípe za jízdy

Napsal: sob zář 15, 2012 8:03 am
od viktor
Neopravovat,vyhozené peníze.Koupit repas polomotoru v DE Tornau motoren,pošlou ti ho DHL do týdne domů.

Re: sorento chcípe za jízdy

Napsal: sob zář 15, 2012 10:31 am
od Jirka N.
Nebo sehnat motor ze zbořenýho Sorenta a vyměnit kus za kus.
P.s. jak dopadla ta reklamace generálkovanýho motoru v Německu co se mu zadřely vyvažovací hřídele?

Re: sorento chcípe za jízdy

Napsal: sob zář 15, 2012 5:43 pm
od viktor
Zatím nevím,je to teprve týden,co jsem to poslal.Ale poslal jsem ho komplet,aby soudruzi z NSR mohli posoudit,kde se stala chyba.Podle fotek z provozu a rozsahu prováděných prací,si začínám myslet,že mám p..ču mechanika a myslím,že tam něco zadupal.Nevím i když tvrdí,že není co.Jinak, jak se říká"hin sa hukáže".Už jsem objednal dvojhmoťák,dodám nový motor,a sKoreou končím.Byl to takový výstřel do tmy.Už na ten šmejd nenadávám,aby to ode mě někdo koupil.Už jen pěju chválu na korejský mercedes a nenechám se vyprovokovat.Je to super kočár,vrchol technických možností a kvality (dolud se nesvezeš v subaru outback).Ale zpět k Tornau,rychlé jednání,velký záběr ve značkách.Myslím,že je to spolehlivá firma.Paní na přijmu objednávek má pochopení pro "perfektní"němčinu a pomáhá přez telefon jak se dá.Můžu jen doporučit.

Re: sorento chcípe za jízdy

Napsal: sob zář 15, 2012 6:48 pm
od Jirka N.
Díky za info a držím palce aby to dopadlo dobře.Osobně si myslím že i u jiných značek je dost problémů s kvalitou a co se týče Sorenta tak tam je to o štěstí. Když čtu v Německu zkušenosti tak je dost aut zcela bez problémů a ty které mají problémy tak jsou jak zakletý a furt je něco trápí. Obecně před FL byla spolehlivější a nabylo tolik chronických bolestí díky jednoduchosti. Od FL je citlivý turbo a vstřiky. Dále dvouhmoťák a ložiska v diferáku. Zajímavé je že některý auta jezdí bez jediný závady a maj vice než 200 tisíc a jiný od 60 tisíc jsou stále v servisu. Možná to dělá ta neomezená rychlost v Německu, tohle auto se nedá honit na doraz a optimum je 130 km.
Já zatím nemám problémy a spotřeba je neuvěřitelná a to 7,7 litu. Na nádrž ujedu tisíc km a to po Praze a okolí. Takže já nemám důvod zatím Sorento proklínat.

Re: sorento chcípe za jízdy

Napsal: sob zář 15, 2012 11:22 pm
od viktor
Ze zištných důvodů na Korejce už nenadávám.Nevím sice jestli je 200 000 km strop,všechny moje auta (5) tuto magickou hranici dávno překročily bez jakýchkoliv problémů,samozřejmě mimo spotřební materiál.Jinak,když furt se ohániž německými servry zkus kouknout na žebříček spolehlivosti aut TUV,ať jsem čučel kde to šlo,furt je na tom nejlépe Porsche,Toyota a mnou vyhlídnuté Subaru.Ale chlapi,přeju hodně štěstí,ať vám ty traktory klepou co nejdýl(nejenom těch 200000km),protože na to musí být člověk srdcař(ne kardiak,toho by jeblo)a né konzument jako já.Já po autě chci,aby jezdilo a né pátrat na\ internetu jak co opravit a copak mi to asi klepe atd.

Re: sorento chcípe za jízdy

Napsal: ned zář 16, 2012 4:35 pm
od Jirka N.
Na Toyotu LC jsem se koukal v Německu, ale ta strašná cena vystavenýho kusu tedy 98 tisíc Eur mě vyrazila dech. Přitom LC má horší zadní sedadla než Sorento a ty mají snad všechny Japonský auta. Když vezmu cenu mýho Soriho koupenýho v Bavorsku tak to bylo za cenu DPH u toho LC a tak jsem tím pádem spokojenej. Když jsem koukal na eventuální nástupce se stejnýma a vyššíma parametry tak není opravdu snadný něco najít. Ostatní je taky příšerně předražený a v tomto pohledu je Sorento bezkonkurenční.